Kat is gewassen door Jada!

Dit weekend was het lekker warm, dus 's morgens badje in de tuin gezet, dan gaat Jada altijd spelen en als het klaar is gaat het water naar de plantjes, maar nu had ze besloten dat nadat Jada in bad was geweest, de kat ook toch nodug moest. Ik draaide mezelf 3 seconden om, om de handdoek aan de waslijn te hangen zodat het lekker warm word, toen hoorde ik ineens de kat gillen, hihihi was wel zielig maar achteraf moest ik toch wel een beetje lachen, donderstraal! Ze had de kat in het badje gegooid en met kop onderwater gesopt! heb ik weer, poes is weer helemaal okay, maar als er nu water in de tuin staat zit poes mooi binnen!

Zoho, en is Jada er zonder krassen vanaf gekomen?

Heerlijk trouwens met dat warme weer een badje in de tuin erbij.

Nora had de laatste weken al meerder waarschuwingen gehad van mij en mn man over de kat, ze bleef maar irriteren, als de poes lag te slapen bij haar oor hard gillen, proberen de poes op te pakken. Woensdag was de poes het zat en haalde uit. Nora een mooie haal over haar wang. Hopelijk heeft ze er iets van geleerd… ze was in elk geval erg geschrokken!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@ Liske, het was alleen echt niet kwaad bedoelt, ze dacht gewoon laat ik de kat even wasse, dus toen poes ging gillen begreep ze het niet en begon te huilen! Tja poes krabt mij meer dan Jada eigenlijk. Hij doet haar over het algemeen niets, maar ik hoop idd ook als J echt gaat vervelen die kat haar ook een haal geeft!

Och jee. Zulke goede bedoelingen, maar de kat snapte dat niet helemaal. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hmm ik zeg niks. Twister moest ook altijd in bad, maar ja die had vlooien en was maar 4 weken oud. Gevolg was wel dat ze altijd mee ging onder de douche.

Groetjes,

Michèle

Haha, die schat! Wat een wijs meissie, zo even lekker de kat wassen in haar zwembadje! Ik zie het helemaal voor me. Helaas voor haar dat de kat er minder blij mee was

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Haha lekkere deugniet. Ik zie het helemaal voor me. Heerlijk toch die grappige streken. Kun je nog eens ff hard lachen tussen het PP gedrag door. Of heeft Jada daar nog niet zoveel last van?

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

haha ik wilde ook al vragen, heeft ze geen krassen gehad?
wel lief zeg! dat ze dat wilde doen ze bedoelde het natuurlijk hartstikke goed! wel rot voor de kat, die houden niet zo van water he

@ ramona, PP tja, soms meer dan andere dagen, maar over het algemeen nog niet echt veel woede aanvallen gehad en ze is toch al 2,5! Hoop iig geen dubbele dosis te krijgen tijdens de echte pubertijd!

Maar ze had geen krassen, Jada kan over het algemeen veel met poes doen voordat er uitgehaald word, op een of andere manier ben ik altijd de klos als de gekke 10 minuten zijn losgebarsten!

Was met mijn oude kat oopk altijd zo malawimamajada. Ik had niks en mijn ma zat onder.

Groetjes,

Michèle

@ michele, tja vreemd maar lijkt of ze het aanvoelen dat het een kind is waar je rustiger mee om moet gaan, maar poes is me baldadig, vanochtend “klom” poes via mijn broek! (auw) op het aanrecht! dat was behoorlijk pijnlijk kan ik je wel vertellen!

Op de een of andere manier hebben ze dat ook door hoor dat het kindjes zijn. Enne dat klimmen dat is helaas normaal. Ik ben hier ook menigmaal beklommen door katten en in een broek alla maar in je blote benen is het niet grappig

Groetjes,

Michèle

@ mamajada, had jada misschien van de buurvrouw gehoord dat de kat vies was hahahahhahahahhaa

hahahhaah kom echt even niet meer bij, wie weet

Hahaha! Wat een leuk verhaal! Erg lief van Jada dat ze de kat wast voor je, jammer dat de kat dat niet zo zag zitten…
Blijkbaar vind de kat het helemaal niet zo erg wat Jada doet. Nu heb ik toch al vaak het idee dat katten meer tolereren van kinderen dan van volwassenen…

Luka is ook helemaal gek op katten, gelukkig hebben we er 4… Naar mij en mijn man haalt onze oudste kat ( 7 jaar) uit, maar naar Luka niet! Luka kan echt alles doen, maakt niet uit… Maar we leren Luka lief te aaien en dat gaat goed, al lijkt het lief aaien soms op lief slaan… Ook dat vind poes niet erg!

Het is zelfs zo erg dat als Luka naar bed gaat dat hij de poes roept, om ook te gaan slapen. Een keer is de poes bij hem gekropen in zijn bedje en dat vond hij heerlijk, lekker warm. Hoorde we door de babyfoon: ’ Poessssss’ en daarna lekker lachen, geweldig!

hahahah wat schattig! ja poezen en kinderen houden gelukkig allebei van knuffelen, dat hebben ze iig gemeen!

whahahahaa knuffelkatjes jah , wij hebben een contactgestoordekat!
bedoel tegen ons is ze best aardig… maar serieus vasthoude of oppaken is al risicovol… ze mept altijd een paar keer zonder nagels…maar als ze er genoeg van heeft, krijgt iedereen een lel !

zij ligt altijd op de stoel onder de eettafel, en nu pippy kan lopen loopt ze er langs, en gaat ze bukken om te kijken of die kat er ligt… ’ boe boe’ noemt ze hem, als die kat boe boe hoort, is ze al allert… dan steekt ze haar handje uit, en krijgt ze een waarschuwing van poezebeest… daar heb pippy vette lak aan, en jaagt hem van de stoel, de keuken in, en nu ze kan lopen, komt ze hem achterna, en als de keukendeur dicht is, drijft ze hem de hoek in, en dan zie ik die kat benouwt kijken… en moet hij tussen haar beentjes doorschieten… gerum die kat van ons heb stress van die kleine… maar ja ze moeten maar leren aan mekaar te wennen, wat onze contactgestoordpoezebeest waarschijnlijk nie gaat lukken !! hihihi

@ Sugars303 hier hebben wij er een (van de 4) die toen morgan begon met lopen zijn hele kont kaal gelikt heeft van de stress Hadden we ineens 3 katten en een baviaan.

Groetjes,

Michèle

hahahah, lag bijna onder mijn stoel michele! En mijn collega zit met toch vreemd aan te kijken! Een baviaan! hihihihi

wahahahahhaa!! ow gerum ja als het geen knuffeldiertjes zijn, voelen ze zich echt wel eens in het nouw gedreven door die kids hoor, ze zijn ook zo enthousiast, en daar houdt ons poezebeest echt nie van !!