Eva heeft onder twee tandjes. Nu is ze de laatste dagen, net als toen ze die tandjes kreeg, weer huilerig, slaapt ze slecht (what’s new?) en heeft ze vreselijk veel poepbroeken. Het is echt diarree. Ik denk dat ze boven een tandje krijgt, al zie ik daar nog niks. Ik probeer dan met Dentonix te wrijven, maar dat laat ze niet echt goed toe. Als ik al kom met de wattentip doet ze haar mondje dicht. Ik heb ook Chamodent, dat ik gewoon simpel kan druppelen. Ik denk dat Dentinox beter is en echt verdooft, maar ik vind het moeilijk smeren als je niet echt weet waar je zijn moet. Welke van de twee hebben jullie? En smeren jullie maar wat lukraak?
Doordat ze zoveel poept (op het kdv hadden ze haar niet eens meer aangekleed vandaag - ze had een spijkerpakje aan dat steeds helemaal uit moest) heeft ze knalrode billen. Niet een beetje rood, maar tot bijna bloedens toe rood. Ze gilt al als ze verschoond moet worden. Dat doet dan natuurlijk pijn. Maar ja, plas en poep schrijnen ook nog eens extra. Nu heb ik flink talkpoeder TUSSEN haar billetjes gestrooid en een dikke laag zinkzalf (eigen merk Etos) gesmeerd OP het kontje. Wat kan ik nog meer doen? Het ziet er zielig uit en ze heeft er echt megalast van!
Groetjes Rainbow, trotse mama