Ons arme schaapje heeft zichzelf net in slaap gehuild. We hebben haar gisteren een tijdje in haar kontje laten spelen, zodat het kon luchten. Toen leek het te verbeteren. Maar toen moest de luier weer aan…We kregen opeens TOCH een zalf. Papa zei nog in de apotheek dat het olie moest zijn, maar dat hadden ze niet en we moesten deze hebben. Toch maar gesmeerd, maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit. We waren vandaag in Wageningen met Koninginnedag en daar verschoonde ik Eva. Kwam er een mevrouw de wc in die Eva’s billen zag en meteen zei: ‘Ach, ze is met tanden bezig zie ik?’ Blijkbaar komt het dus wel veel voor! Ik laat haar nu veel bloot spelen, dat helpt iets. Ik blijf maar smeren en haar verschonen met sensitive doekjes…IK hou het in de gaten en ga anders terug naar de huisarts. Eva was door alle drukte met Koninginnedag doodop. Op de vrijmarkt moesten we schuifelen tussen de mensen. We waren helemaal door mensen omringd. Ze vond het prima, maar het bleek toch allemaal wat teveel. Krijsen, krijsen! Als ik bij haar zat, was het goed, maar zodra ik wegging was het gillen. We hebben haar maar laten huilen toen, we konden er verder niks mee…Na 40 minuten gaf ze het op en viel ze als een blok in slaap…Hopelijk gaat het snel beter, want de nachten zijn ook weer rommelig hier!
Groetjes Rainbow, trotse mama