Kan geen baan vinden!

Super!!! oke niet je droombaan maar je hebt teminste weer inkomen en ondertussen lekker doorzoeken naar een baan die beter bij je past.
Gefeliciteerd!!

(nu ik nog hihi)

before you judge me, try hard to love me

hey mamaselma, gefeliciteerd met je nieuwe baan,
en nu kan je vanuit een baan, gewoon lekker verder zoeken,maar dan is wel de druk een beetje van de ketel toch !
veel suc6

BEDANKT DAMES! idd er is veel druk van me af pfff wat een rottijd achter de rug zeg. ik kan eindelijk normaal gaan slapen vannacht! ennuh nog iets! we gaan gelijk ook maar verhuizen! want er is geen poep te beleven in dit dorpje…we hadden al een huis bezichtigt in Rotterdam maar omdat ik geen baan had kon ik deze huis natuurlijk niet huren maar nu ik eindelijk een baan heb ga ik gelijk intrekken in mijn droomhuis! 1 ding weet ik nu zeker…wilskracht is heel erg belangrijk had echt van die momenten dat ik daar even niet in geloofde maar uiteindelijk zie je toch dat wilskracht wint. het verdient wel aardig en kan er mee overweg en idd nu kan ik lekker rustig gaan zoeken naar mijn droombaan en wie weet?? vind ik deze ook in de toekomst…oeff ben echt blij niet normaal ik wens iedereen echt veel sterkte die geen baan kan vinden of er moeite mee heeft houd vol en het komt goed!

Lilypie First Birthday tickers

het geluk lacht je duidelijk weer toe hartstikke fijn voor je gun het je echt.
inshallah komt alles weer op zijn pootjes terecht!!

before you judge me, try hard to love me

dank je wel mamavan3jongens! heb vandaag ook gelijk een kinderopvang kunnen regelen voor mijn kleine voor wel 5 dagen lang in de week! gelukkig is het een opvang wat net gebouwd wordt en in oktober zullen ze openen. dus er is nog geen wachtlijst ofzo. heerlijk dat alles ineens weer goed gaat ik kreeg er echt nachtmerries van…vind het nog steeds jammer dat je in deze tijd echt fulltime moet werken het is gewoon niet anders maar ik ga mijn kleine veel te weinig zien dan maar goed voor wat hoort wat…als ik mijn huur en mijn vaste lasten maar kan betalen…daar draait het om.

He, gefeliciteerd joh! Super! Kan me voorstellen dat er een last van je schouders valt. En inderdaad lekker door blijven zoeken, maar ondertussen heb je je inkomen en wie weet als je daar een tijdje werkt, kun je wel naar 3 dagen.

Voor nu is alles in elk geval goed gekomen, heerlijk toch?! Nu nog verhuizen, hebben jullie al iets op het oog? Wij wonen ook in een dorpje tussen Den Haag en Rotterdam, maar wij vinden het geweldig! Al zou ik wel een groer huis willen met de tweede nu op komst.

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Hi Liske, ja we hebben zeker een huis op het oog. Het is een nieuwbouw woning met 2 woonlagen. Momenteel wonen we in een bestaande bouw heel oud wel ontzettend groot maar niet ideaal ivm schoonhouden etc. buiten alles wil ik graag naar Rotterdam verhuizen omdat ik hier niemand ken en het zo rustig is. Ik woon hier nou al bijna 3 jaar en ik ken gewoon niemand hier! onze families wonen ver hiervandaan dus dat is ook geen optie. nu denk ik als we de drukte induiken dat we dan tenminste wat contacten kunnen maken of iets dergelijks. want zo is het leven wel heel saai…ken alleen maar mijn buren hele lieve mensen maar niet mijn leeftijdsgenoten. kortom ben letterlijk depressief geworden van alles en nog wat puur doordat ik zo eenzaam ben. mijn man heeft dan ook maar 1 vriend waarme hij af en toe wat leuks doet maar die vriend van hem heeft ook een gezin maar ze stellen nooit voor om met zijn allen wat te doen. ik was eigenlijk wel blij toen we hier kwamen wonen toen had ik tenminste iemand van mijn leeftijd met kinderen waar ik af en toe koffie kon drinken…nou blijkt dat ze alleen met haar familie om wil gaan (lees haar 3 zusjes). geen probleem verder maar had wel meer verwacht van iemand die zo sociaal overkomt op het eerste gezicht.

en nu vinden ze het jammer dat we gaan verhuizen? ach ja ieder kiest voor zich ik heb er voor gekozen om hier weg te gaan en weer helemaal opnieuw te beginnen hoe moeilijk het ook is. de reden dat we niet bij familie in de buurt wonen is door de enorme werkloosheid die in die omgeving stijgt. nou heeft rotterdam ook weinig vacatures maar in Lelystad kom je helemaal niet aan de bak…of in doetinchem.

eind goed al goed! ik hoop dat vanaf nu alles goed gaat komen in ieder geval heel erg bedankt voor de lieve reacties!