Kaitlyn ziek dokter geweest

er is een twijfel een goeie griep of toch blindedarm ontsteking:w

moet urine opvangen maar aangezien kaitlyn het vertikt om ook maar op een potje te gaan zitten moesten we bij de apptheek een plaszakje kopen,die moet je dan op haar mutsie plakken:w en nu hopen dat ze voor 5en plast want dan maken ze nog een kweek ervan en anders moet ze morgen ochtend weer zo plak ding op en dan word het morgen op kweek gezet.

dus het is afwachten sinds ze uit bed is wilt ze ook al niet meer lopen van de pijn.

de dokter heb wel verder onderzocht want ze hoeste daar en nu blijkt ook de klieren te zijn opgezet en een irritatie in der keel te zitten kan er allemaal wel bij dacht ik.

ze moest wel drinken van hem en zowaar ze heeft een glas water op thuis hahah.

zal jullie op de hoogte houden verder als er weer nieuws is.

groetjes bianca

jeetje sterkte zeg, hopelijk is het een blaas onsteking en geen blinde darm, verwen haar maar goed

Kussies

Jah, sterkte.
Hoop inderdaad dat het niet blindedarm is. Kan ze veel last van hebben.

Groetjes mim

Ach gos, wat zielig altijd hè?
Hoop dat het inderdaad meevalt en dat ze gauw opknapt!

Groetjes, Bianca

Hoi Bianca.
Nou ik vindt het toch wel heel erg lijken hoor!Als ze niet meer wil lopen van de pijn!Ik vindt het ook wel raar dat die dokter je weer naar huis stuurt.Een blindedarmontsteking is best gevaarlijk.Kan ze wel gewoon plat liggen?Of trekt ze haar beentjes op.
Nou ik hoop ook dat het allemaal wel meevalt voor jullie.
Groetjes Eljada

edanktvoor jullie berichtjes.
zal ff updatje doen.

kaitlyn heeft niet geplast in het zakje gisteren.dus vandaag heeft ze er weer 1 om,tot op heden niet geplast.met lopen doet ze paar stappen en dan doet het zeer en moet ik haar tillen.

vanmiddag tussen half 1 en 1 uur bel ik de dokter weer op,want als ze weigerd om te plassen schiet het ook niet op natuurlijk.

nu slaapt ze ff op de bank,want ze is helemaal op moe ben ik mama moe mama,zo zielig om dat te horen.

ik probeer nu ook ff tussen het verzorgen door me huissie te doen maar wilde jullie ff op de hoogte brengen.

hoop vanmiddag anders vanavond van de dokter neer te zetten

groetjes bianca

dokter gebeld nadat ik eerst kaitlyn op bed heb gedaan want ze was moe en sliep bijna onder de tubbies.

zei dus dat ze weigert nu om te plassen,en ja dat is ook niet goed.nu moet ik een stick halen,en als ze dan net geplast heb in der luier dan de stick erdoor en dan naar dokter brengen en dan hopen ze zo wat te vinden.
of toch proberen op het potje maar ja dan gilt ze moord en brand pfffffff

als ze vandaag weer niet wilt drinken en niet plast moet ik morgen terug gaan komen.ze heeft nu nog maar 1 have beker water op en 1 hapje brood.

over dat niet lopen kan nu ook zijn dat denkt hij dat ze een infectie heb ook doormede datze iet plast,maar ik zei gelijk ja maar ze moet zo plasding op en dat wilt ze niet dus houd ze het op,dus ik heb mijn twijfels.

maar hij zou duimen dat ze toch wilt plassen,laten we het hopen want ik weet nou niet wat ik ervan moet denken hoor,heb het zelf benauwd van en buikpijn alleen omdat ik wil weten wat heeft me meissie dadelijk is het wel iets en dan zitten we een paar dagen te tobben omdat ze niet wilt plassen he.

zei het ook tegen de dokter zo hoor en hij begreep het wel.gelukkig haha

dus het is afwachten nu

groetjes bianca

Bianca, heeft ze koorts?
Ik weet dat je met blindedarmontsteking meer pijn kunt hebben na het eten.
Wil je verder niet bang maken, maar als je twijfelt en de huisarts wacht zo lang, dan ging ik naar het ziekenhuis.
Een blindedarmontsteking kan ook chronisch zijn en dan kunnen ze dat niet altijd vinden (heb ik zelf namelijk ook gehad).
Er zit namelijk nog meer in die buik.

Sterkte!

Groetjes Miriam

Nou, ik vind het niet bepaald “gezellig” klinken hoor! Ik zou zelf dood-ongerust zijn en vind eerlijk gezegd dat de huisarts je wel lang laat “tobben”.
Ik wil je niet bang maken hoor!
Maar ik vind het gewoon niet normaal klinken.
In ieder geval is er wel degelijk iets aan de hand.
Want nu heeft ze bijv. niet zo’n zakje op om te plassen dus nu zou ze het in principe wel moeten doen toch?
En dat ze niet wil drinken…
Heb je al Yoghurt of vla geprobeerd? Of appelmoes?
Daar zit ook vocht in.
Misschien wil ze dat wel?

Nou, in ieder geval heel veel succes en ik hoop gauw op beter nieuws van je!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca.
Nou ik hoop voor je dat ze toch gaat plassen.Heb je er al aan gedacht dat ze misschien niet kan plassen?Omdat ze aan het uitdrogen is?Kijk ze kan het natuurlijk ophouden,maar dan zal ze toch in haar slaap wel plassen.En omdat je ook al zei dat ze zo weinig drinkt…
Ook ik wil je niet bang maken.Ik(en de rest ook denk ik)probeer alleen maar met je mee te denken.Al heb je er verder niet veel aan,misschien.
Ik vindt het trouwens toch ook wel raar.Als ze wel blaasontsteking heeft dan kan ze inderdaad pijn hebben bij lopen en plassen.Maar ik kan het “niet willen drinken”,er niet bij plaatsen.Dan zou ik eerder denken aan keel of oorontsteking.
Ik ben ook aeens met Niels bij de huisarts geweest omdat hij ziek was.Kon niks vinden.Na een paar dagen tobben/niet willen drinken/koorts(hij gaf pijn aan zijn benen aan trouwens,en nooit aan zijn oren!)weer naar de huisarts gegaan.Wat bleek;ernstige dubbele middenoorontsteking.Dus ik wil maar zeggen als het morgen niet over is zou ik haar gewoon weer na laten kijken.
Veel sterkte in ieder geval!
Groetjes Eljada

Hoi Bianca,

Hoe gaat het vandaag met Kaitlyn?
Al wat beter?
En heeft ze nog geplast?

Groetjes, Bianca

we hebben een rot nacht gehad ben versleten echt om het uur soms een half uur gillen en helemaal in paniek.

ze heeft vanacht een beetje geplast dus we denken dat ze toen gilde steeds.

heb net met ha gepraat en we gaan dus een test doen voor blaasonteking en infectie

heb de stick gehaald dus ben benieuwd.

hij zei wel je moet drinken hoor meissie hahaa
dus net heeft ze zowaar een beker ijsthee op en een half beschuitje pffff

dus nu wachten dat ze plast en dan de stick weg brengen en ja dan weer wachten op uitslag

hou jullie op de hoogte

groetjes bianca

jeetje zeg, sterkte wijffie

Kussies

Sterkte hoor!
En als het blaasontsteking is dan zal ze wel pijn hebben met plassen!
Maak zo’n kleintje dan maar eens wijs dat ze niet op mogen houden.
Heel moeilijk hoor.

Groetjes Mim

weer een update

als kaitlyn voor morgen niet goed drinkt en niet plast want dat heb ze nog niet gedaan word ze morgen waarschijnlijk opgenomen

moet er om de 5 minuten dwingen om ieder geval een slokje te drinken

maar ze had net weer 2 spuitluiers maar geen plas dus dacht maar bellen.

maar als ze niet goed drinkt en niet plast kan ze uitdrogen maar we moeten ook uitkijken met haar niertjes.

als ze koorts krijgt en versufd raakt moet ik accuut naar zh toe

pfffff waanneer houd dit op meiden
willen jullie duimen

groetjes bianca

jeetje, gaat dit echt wel goed? wil je niet al eerder naar het zh of ben ik te voorbarig, nou in ieder geval veel sterkte nog maals en houd ons op de hoogte

Kussies

Nou Kim ik ben het met je eens.
Ik zou ook naar het zh willen!
Snap ook niet waarom huisartsen zo lang wachten.

Sterkte meid, want je moet de nacht weer in en dat valt niet mee zo.

Groetjes Mim

Getver…ik vind het niet bepaald normaal meer hoor!
Nogmaals: ik wil je nog steeds niet bang maken, maar NIET drinken en WEL 2 SPUITLUIERS (waarbij ze dus vocht verliest)…ik zou het gewoon niet vertrouwen.
Waarom wachten die huisartsen inderdaad zo lang??
Juist kinderen drogen snel uit.

Nou, nogmaals heeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte en een dikke knuffel voor Kaitlyn.

Groetjes, Bianca

P.S. hou je ons op de hoogte?
En als je het zelf niet vertrouwd niet aarzelen hè!

Ik duim ook voor jullie dat het beter gaat.Een ziek kind is gewoon slopend,ook voor jezelf.
Heel veel sterkte en beterschap hoor!
Groetjes Eljada

joehoeeeeee ze heeft geplast wel een klein beetje en met een oerkreet leek een hele bevalling voor haar

echt zielig was dat om te zien kon wel janken echt.

gelijk die stick erdoor gehaald en de eerste geef roze aan dus dat duidt op blaasontsteking en de andere heb paarse puntjes en dat duidt op infectie

hans maakte een speletje met drinken en belle blazen met rietje ja weet het ben blond om dat dus zelf niet te verzinnen

maar ze dronk met hans dus een goeie bekker sap
en nog een en toen zat ze vol zei ze hahaa

dus nu hopen dat ze morgen niet opgenomen hoefd te worden,maar dan moet ze wel plassen vanacht

groetjes bianca