Kaitlyn ziek dokter geweest

Eindelijk gelukt!
Sterkte morgen en ik hoop dat het plassen al snel wat beter gaat voor haar.
Doet zo’n pijn!!!
Sterkte en verwen haar maar een beetje

Groetjes Mim

ach wat zielig toch zo’n kleintje, hopelijk is het blaasontseking en kan ze er wat vor krijgen en snel weer de oude worden

Kussies

Pff…wat een opluchting dat ze geplast heeft!
Maar wel zielig hoor, dat dat zo’n pijn doet!!!
Zoals het er naar uitziet heeft ze dus blijkbaar toch een blaasontsteking.
Hopelijk is het alleen dat en krijgt ze antibiotica en is het verder goed!
Ik duim voor je!
En sterkte vannacht!

Groetjes, Bianca

update vanacht…

vanmorgen een plas luier niet echt veel want normaal kan ik hem uitwringen maar toch he.

nu zit ze te drinken uit haar eigen dus ik denk dat onz een ziekenhuis bezoek bespaard blijft nu pfff gelukkig hoor

vind er ook meer levendiger dan gisteren

dus bedankt allemaal voor jullie lieve woordjes jullie zijn schaten

groetjes bianca

He gelukkig.Eindelijk weer wat betere berichten!
sterkte nog hoor!
Groetjes Eljada

Hé, dat is fijn om te horen!
Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg!

Moet ze nou nog wel naar de huisarts vanwege die sticks van gisteren die aangaven dat ze een blaasontsteking heeft + infectie??

Succes verder!!

Groetjes, Bianca

kaitlyn heb een blaasontsteling en heb een penceline kuur gehad.

hoeve niet naar het ziekenhuyis tenzij ze weer weiged om te plassen pfffffff wat een opluchting was dat zeg.

heb net met me moeder en de buuf het drankje naar binnen gebracht wat een gevecht en dat moet 3x per dag hoop dat ze straks wel gewoon wilt nemen want dit is ook zielig.

nu is het een kwestie van opknappen en blijven plassen en drinken en dan komt het goed.

groetjes bianca

Hoi Bianca

Dat gevecht met peniciline hebben wij ook een aantal keren met Stephan gehad.
Je mag het samen met appelmoes geven bijv.
Dat hielp bij Stephan wel.
Liever niet met melk-producten zoals yoghurt want dat schijnt de werking van peniciline te verminderen (werd ons verteld tenminste)

Succes verder!

Groetjes, Bianca

he bedankt voor de tip vanavond mag ze toevallig appelmoes eten bij de aardappeltjes

groetjes bianca

Klopt, geen medicijnen met melk maar bij voorkeur water.
Melk verminderd volgens mij de werking van heel veel medicijnen.

Hoop dat het nu snel beter met haar gaat!

Groetjes Mim

wil jullie allemaal ff bedanken voor jullie lieve woordjes heb me goed gedaan.

het gaat gelukkig de goede kant op met kaitlyn word weer lekker eigenwijs en ondeugend

alleen het drankje nog goed innemen en dan zijn we helemaal tevreden haha

ps de appelmoed heb ze uit gespuugd die wijsneus van me

groetjes bianca

Haha! Zo ging dat bij Stephan dus ook. Je moet het echt “verstoppen” onder de appelmoes.
Succes!!

yep had ik ook de 1e hap ging 2e keek ze me aan en de 3e bleeeeeeeeeeeeee over de tafellaken hahaaa

maar elke ker als ze hem inneemt nu belonen we haar

het gaat wel moeizaam moet ze in houdgreep nemen maar goed.

ik heb gezegd als alles op is in de fles dat ze de barbie mag halen die ze wilt hebben

en nu zei ze al alles op mama ikke barbie halen hahaa

groetjes bianca

Dacht dat die drankjes altijd lekker waren.
Maar dat is dus niet zo?

Groetjes Mim

Nou, als ik Stephan moet geloven dan zijn ze VRESELIJK VIES !!!
Hij heeft een aantal keren peniciline nodig gehad en elke keer was het een hele kunst om het naar binnen te krijgen…
Kunnen ze tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze nog niet eens de peniciline een beetje lekker maken voor die ukkies…

Groetjes, Bianca

ja idd mogen wel wat lekkerder naar chocolade of aardbeien hmmmm

maar dylan van mij die ging er om bedelen die vond het heerlijk,nu nog want als hij verkouden is vraagt hij al mag zeker wel een drankje nu haha

groetjes bianca

Het ligt er aan welke soort je hebt.Niet alle antibiotica is geschikt voor elke afzonderlijke klacht.Kinderen krijgen vaak Amoxicilline (lila doosje) en dat vinden ze,als ze er aan gewend zijn,vaak wel lekker.Niels stond er ook al op te wachten voor de koelkast,al heb ik de eerste dagen moeten vechten om het naar binnen te krijgen.Laatst had hij voor de roodvonk,een rood drankje,naam weet ik niet meer,en dat smaakte echt walgelijk!Hij kokhalsde er steeds van en spuugde het zo weer uit.Groetjes Eljada

heb de gele penceline en dylan zegt die is lekker want dat is banaan ja tuurlijk hahaha het ruikt er niet na het slaat op je keel haha

groetjes bianca

Hoi,
En hoe heet het dan?(sorry ik zit in de verpleging en ik vindt dat allemaal erg interresant)
Groetjes Eljada

Ja, Stephan kreeg ook inderdaad steeds Amoxicilline (dat gele troepie) en hij vond het gewoon onwijs smerig!