Kaitlyn weer ziek

pffffffffffffffff begon zaterdag al beetje hangerig,niet naar bed willen smiddags,want we hadden verjaardag savonds…

tot onze schrik werd het 12 uur ze waren zo lief aan het spelen en wij aan het kletsen dat de tijd echt letterlijk heel erg snel ging…

zondag ochtend niet eten half 11 pas uit bed,en op de bank tot 2 uur door geslapen

maar tot gisteren avond niet gegeten onrustige nacht en vanmorgen om 6 uur spugen

ze leg nu heel zielig op de bank,opa komt zo,want moet naar therapie omdt ze woensdag vrijdag hebben van school…

hoop wel dat ze zo wat wilt eten,want na het spugen wilt ze gelijk ook niet meer drinken

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ach wat sneu, het mopke…

Heel veel beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Hè jee, arm meiske, alweer ziek. Het houdt ook niet op bij jou hè
Ik zou dat eten lekker laten voor wat het is Bianc, gewoon alleen drinken, desnoods ijsje ofzo.
Sterkte!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Beterschap! En idd lekker ijsjes eten met dit weer hoor!

Groetjes Els

ze heb net onder dwang omdat ze weer door der hoeven zakt paar hapjes brood op en ze heb nog maar half bekkertje water op…

ze leg helemaal verzwakt op de bank,ze ging net zitten en roept dan ineesn ik weet het niet meer ik weet het niet meer pffffff tranen lopen dan over je wangen hoor

kijk het ff aan,en annders morgen naar ha toe…nu leg ze weer te splapen

deze foto is van vanmorgen

Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 12 Jun 2006 13:34:46

Maar heeft de huisarts weleens een verklaring gehad voor dat vele ziek zijn?
Want ze is wel érg vaak ziek zeg
Kijk inderdaad maar goed uit met die hitte en dat weinige drinken. Desnoods dwingen, hoe zielig dat ook is.
Heeeeeeeeeeeeeel veel beterschap!!!
Enne…dikke knuf namens Stephan (hij vind haar heel zielig zegt hij, kijkend naar de foto)

Is ze alweer ziek! arme meid.
beterschap.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Oh Bianca let AUB goed op met dit weer hoor dat ze goed drinkt dat eten is niet zo erg, maar drinken is heel belangrijk, zeker met deze tropische temperaturen…

heel veel beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Hoe is het vandaag verder met haar gegaan Bianc??

Ach jeetje, nee he. Bah dat kan toch niet zoveel ziek zijn ? Arme meis. Hoe gaat het nu met dr ?

Dikke knuf voor je meissie

ik was vanaf gisteren middag 3 uur weg eerst judo daarna ff vaderdag kado halen bij de makro…hans belde intussen ze wilde brood met smeer worst en dat heeft ze op wel mieserhapjes maar ze had het op…

dacht pffff gelukkig zeg toch maar 2 dagen,maar eenmaal thuis gingen we dylan naar bed doen en heeft ze een halve bak overgegeven alles er dubbel uit brrrrrr

koorts was inmiddels weer 40.3 zetpil onder dwang gedaan en gelukkig drink ze nu wel,in tegen stelling van als ze normaal ziek is.

ze sliep gisteravond om 11 uur nog niet,en maar kreunen van de buikpijn

maar net was ze al wakker en voelt nog warm aan,dus zo als dylan naar school is ff tempen…

gisteren middag dokter nog gebeld,nieuwe ass. grrrr moeilijk doen dat ik niet bij een ha in opleiding wilde,met moeite kan ik om 4 uur,maar ze wil dat ik ook in tel.spreek uur belt misschien dat de arts zeg dat ik niet hoef te komen dan blijft het plekje vrij voor andere spoed,zeg ja hallo ik kom gewoon,de andere ass weten altijd al als ik bel en zeg dat mijn dochter hoge koorst heeft en niet plast ect,ect dat ik gelijk mag komen,nou zegt ze anders donderdag zeg neeeeeee morgen wil ik

nou kan dus vandaag om 4 uur pfffff

maar goed hoop dat ze op knapt voor morgen,want dan heeft ze een partijtje waar ze zich al 3 weken op veheugd,want dan mogen ze verkleed komen in hun mooiste bal jurk

Dylan & Kaitlyn

Lekker hè, dat je soms zo moet aandringen
Mooi voet bij stuk houden en om 4 uur gaan inderdaad!
Sterkte voor je meissie

Nou beterschap meis!

Groetjes Pierine

[img]http://lilypie.com/pic/060430/f6iE.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/tOI0p2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />
[img]http://lilypie.com/pic/060530/ZyA9.jpg" alt=“Lilypie 5th Birthday Pic” width=“61” height=“80” border=“0” />[img]http://b5.lilypie.com/2Iq7p2.png" alt=“Lilypie 5th Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

arme kaitlyn beterschap meisie .en sterkte bij de dokter .en laat je niet afschepen hoor bianca .ze is nu al zo vaak ziek geweest .maar kaitlyn beloof ons dat je wel blijft drinken .en als je eten wil kleine beetjes sterkte meisie

groetjes marielle mama van
10-10-01

ja ze heb net klein bakje cornflakes op en het is erin gebleven tot nu toe

ze drink best veel nu maar nog niet geplast en ze heeft toch al zekker een half liter water op

nu ligt ze op bed tot half 4 laat ik haar slapen,dan dylan snel naar skeelerles brengen en dan ha toe

ik houd jullie op de hoogte

Dylan & Kaitlyn

pffffffff arme kaitlyn!!

groetjes Kim, mama van

en

Ja, nadeel is dat het nu zo onwijs heet is buiten (en binnen ontkom je er ook niet echt aan)
Ze zal daardoor waarschijnlijk NOG meer zweten, dus die halve liter is al verdampt voordat ze het eruit kan plassen vrees ik
Benieuwd wat de huisarts zegt over dat vele ziek zijn.

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jun 2006 15:21:09

Ohhh wat een pechvogeltje he

Hoe was het bij de ha?

Groetjes Nathalie & Co

Ach getsie, wat een pech weer zeg! Al wat nieuws van ha en gaat het weer een beetje met Kaitlyn?

Ik zie trouwens in de foto (heel lief hoor!) dat jij ook zo’n tenger meiske hebt. Vooral naar als ze dan een paar dagen ziek zijn en spugen - merk het met Izzy ook - vallen meteen haar kleren zowat van haar af!

Beterschap voor kleine meid!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Ja, dat van die foto viel mij ook meteen op maar ik wilde het niet zeggen omdat ik dacht dat het misschien rot overkwam ofzo…maar op die foto lijkt ze idd heel erg mager en beetje ingevallen oogjes enzo.
Ben erg benieuwd hoe het bij de huisarts is gegaan en hoe het nu met je kleine meiske gaat…