ik was vanaf gisteren middag 3 uur weg eerst judo daarna ff vaderdag kado halen bij de makro…hans belde intussen ze wilde brood met smeer worst en dat heeft ze op wel mieserhapjes maar ze had het op…
dacht pffff gelukkig zeg toch maar 2 dagen,maar eenmaal thuis gingen we dylan naar bed doen en heeft ze een halve bak overgegeven alles er dubbel uit brrrrrr
koorts was inmiddels weer 40.3 zetpil onder dwang gedaan en gelukkig drink ze nu wel,in tegen stelling van als ze normaal ziek is.
ze sliep gisteravond om 11 uur nog niet,en maar kreunen van de buikpijn
maar net was ze al wakker en voelt nog warm aan,dus zo als dylan naar school is ff tempen…
gisteren middag dokter nog gebeld,nieuwe ass. grrrr moeilijk doen dat ik niet bij een ha in opleiding wilde,met moeite kan ik om 4 uur,maar ze wil dat ik ook in tel.spreek uur belt misschien dat de arts zeg dat ik niet hoef te komen dan blijft het plekje vrij voor andere spoed,zeg ja hallo ik kom gewoon,de andere ass weten altijd al als ik bel en zeg dat mijn dochter hoge koorst heeft en niet plast ect,ect dat ik gelijk mag komen,nou zegt ze anders donderdag zeg neeeeeee morgen wil ik
nou kan dus vandaag om 4 uur pfffff
maar goed hoop dat ze op knapt voor morgen,want dan heeft ze een partijtje waar ze zich al 3 weken op veheugd,want dan mogen ze verkleed komen in hun mooiste bal jurk
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn