ff gekopieerd van de log van kaitlyn en dylan
De arts heeft haar helemaal nagekeken,en op de plek van haar blindedarm en van haar darmen doen het meeste zeer…
Ik zij wel het zit me niet lekker dat ze zoveel ziek is en ook steeds die terug kerende buikpijn,ze zei ook nee dat is niet goed…ik zei er is iets maar wat.
Ze heeft ook haar oren nageken waren goed,haar keel amandel die was ook rustig alleen ze had teveel opgezette kliertjes in haar hals.
We kregen gelijk voor het lab een formulier mee ze moest bloed afgeven cito noemde ze dat,nu word ze iig gechect op streptokoken,op blindedarm ontsteking en haar witte bloed lichaampjes worden gechect.
morgen om 10 uur naar de ha terug dan moet de uitslag erzijn,ze had namelijk gebeld met het z-huis dat dat moest,dus ben benieuwd.
over het afvallen dat was te veel,dus kaitlyn is aan het uit drogen ook geen goed teken,ze zei je moet drinken en heel veel drinken.
maar morgen de uitslag,als er uit komt dat ze toch een blindedarm ontsteking heeft dan gaan ze dat regelen,om eruit te halen,maar het kan ook zijn dat kaitlyn streptokok bactirie heeft en dan krijgt ze antibiotica,van de bloed lichaampjes heeft ze verder niks over gezegd.
maar komt er uit dit alles niks,word de kinderarts gebeld en moet kaitlyn daarheen,dan komt er gewoon een hele controle,dan wilt de arts dat kaitlyn nu echt helemaal onderzocht word.
dus er word nu gelukkig wat aan gedaan,aan de ene kant hopen we blindedarm,dan weten we van oke dat is het en ze kan weer lekker vrolijk door zonder om de zoveel weken ziek te zijn,maarja als het niet zo is staat er denk ik nog een lange weg te gaan voor ons eer we weten wat ze heeft.
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn