Kaitlyn weer ziek

ff gekopieerd van de log van kaitlyn en dylan

De arts heeft haar helemaal nagekeken,en op de plek van haar blindedarm en van haar darmen doen het meeste zeer…

Ik zij wel het zit me niet lekker dat ze zoveel ziek is en ook steeds die terug kerende buikpijn,ze zei ook nee dat is niet goed…ik zei er is iets maar wat.

Ze heeft ook haar oren nageken waren goed,haar keel amandel die was ook rustig alleen ze had teveel opgezette kliertjes in haar hals.

We kregen gelijk voor het lab een formulier mee ze moest bloed afgeven cito noemde ze dat,nu word ze iig gechect op streptokoken,op blindedarm ontsteking en haar witte bloed lichaampjes worden gechect.

morgen om 10 uur naar de ha terug dan moet de uitslag erzijn,ze had namelijk gebeld met het z-huis dat dat moest,dus ben benieuwd.

over het afvallen dat was te veel,dus kaitlyn is aan het uit drogen ook geen goed teken,ze zei je moet drinken en heel veel drinken.

maar morgen de uitslag,als er uit komt dat ze toch een blindedarm ontsteking heeft dan gaan ze dat regelen,om eruit te halen,maar het kan ook zijn dat kaitlyn streptokok bactirie heeft en dan krijgt ze antibiotica,van de bloed lichaampjes heeft ze verder niks over gezegd.

maar komt er uit dit alles niks,word de kinderarts gebeld en moet kaitlyn daarheen,dan komt er gewoon een hele controle,dan wilt de arts dat kaitlyn nu echt helemaal onderzocht word.

dus er word nu gelukkig wat aan gedaan,aan de ene kant hopen we blindedarm,dan weten we van oke dat is het en ze kan weer lekker vrolijk door zonder om de zoveel weken ziek te zijn,maarja als het niet zo is staat er denk ik nog een lange weg te gaan voor ons eer we weten wat ze heeft.

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
dus er word nu gelukkig wat aan gedaan, aan de ene kant hopen we blindedarm,dan weten we van oke dat is het en ze kan weer lekker vrolijk door zonder om de zoveel weken ziek te zijn, maarja als het niet zo is staat er denk ik nog een lange weg te gaan voor ons eer we weten wat ze heeft.

Nou, dat is zéker erg prettig dat er nu eens serieus naar gekeken wordt!
Het is ook niet normaal zo vaak als jouw meiske (hoge) koorts heeft en ziek is.

Ik help je keihard hopen dat alles door haar blindedarm komt.
Tuurlijk is het niet leuk dat ze dan geopereerd moet worden, maar zoals je al zei: dan weet je wél wat het is en kan ze daarna vrolijk verder leven
Mocht het niet zo zijn dan zou je best eens gelijk kunnen hebben…dat het een lange weg van onderzoeken wordt…

Maarre…wat je zei over een streptokokbacterie…dat heb je toch in vele vormen/soorten?
Dat dacht ik eens gehoord te hebben (toen ik zelf die streptokokbacterie had)

In ieder geval sterkte weer met je meiske en we horen wel hoe het morgenochtend gegaan is hè?

Kaitlyn, dikke knufff, ook namens Stephan (die het heel zielig vind dat je zo ziek bent) en lekker veel drinken hè meis!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

quote:
Maarre...wat je zei over een streptokokbacterie...dat heb je toch in vele vormen/soorten? Dat dacht ik eens gehoord te hebben (toen ik zelf die streptokokbacterie had)

ja bij de lab formulier stonden zelfs ook hip,a,b,c en nog een paar die ik ff niet thuis kon brengen

ene dank je wel steef vind ik heel lief,zal morgen ochten aan kaitlyn zeggen
vast van mij een dikke knuf

Dylan & Kaitlyn

Jemig ik lees het nu pas.

Hoe is het vannacht gegaan?
Jeetje meis sterkte!!! En beterschap, hou ons op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

geef niks hoor jolanda

maar vanacht is redelijk gegaan,af en toe hoorde ik haar kreunen van de pijn,ff kijken maar ze sliep,dus zachtjes steeds weg…zelf heb ik slecht geslapen maar ja lag meer te waken oven kaitlyn.

Dylan & Kaitlyn

quote:
af en toe hoorde ik haar kreunen van de pijn,

Sneu zeg.
Succes straks bij de huisarts

Gewijzigd door - Bieb op 14 Jun 2006 07:54:22

Wat erg zeg, hoop zo dat ze ontdekken wat er nou aan de hand is.
en dat je snel weer je vrolijke meisje terug hebt.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Pfff hopelijk knapt ze snel op en kan t snel opgelost worden! Beterschap!!

groetjes, Els

Ohhh spannend hoor, ben erg benieud, hopelijk hebben jullie er wat aan, en anders gewoon effe alles laten checken, want dit kan zo niet langer, arm moppie!!

Heb je de uitslag al?

Dikke knuffie’s van Milan

Groetjes Nathalie & Co

nou kaitlyn heeft gelukkig geen blindedarm ontsteking,want dan had ze net pijn moet voelen toen hij weer onderzocht…ze heeft een zware infectie

waar is de grote vraag,maar haar lymfklieren waren weer zoveel en nog steeds goed voelbaar,dat hij vermoed dat het dat moet zijn

ze heeft een zware pencelinekuur gehad van 10 dagen,als ik vrijdag merk dat het niet aanslaat of dat ze toch weer koorts of ziek is gelijk komen,en word de kinderarts ingeschakelt.

en anders volgende week vrijdag dan heb ik iig een afspraak gemaakt omdat dat de laatste dag is van de kuur.

en ja dan hopen dat de klieren minder zijn of helemaal weg natuurlijk.

de buikpijn kan dan gewoon zijn dat het bij haar ziektebeeld hoord leuk is het niet maar je kan er verder dan niks aan doen.

maar ik zit terug te denken,en toen ik voor de 1e keer bij de ka was,had een arts in opleiding ook al abnormaal veel klieren opgezet gevoeld,toen wer dze door een arts die net afgestuuderd is nog eens gevoled en die zei nee vind wel mee vallen

maar ik zeg dat volgende week natuurlijk wel aan de arts.

momenteel is kaitlyn heel levendig en is weer goed ondeugend,ze wil zelfs vanmiddag naar het kinderfeestje,laat er maar gaan ,en gaat het niet kan de moeder me bellen ebn er dan binnen 5 minuten.

Dylan & Kaitlyn

Niet leuk, zo’n zware infectie.
Maar wel fijn dat je nu iets meer weet.
Ik hoop natuurlijk dat de zwaardere kuur gauw aanslaat en je echt verschil gaat merken en dat het na de kuur helemaal over is

Maarre…misschien domme vraag hoor. Maar nu heeft ze dus een zware infectie.
Maar komt het dan dààrdoor dat ze al die andere keren ook zo gauw ziek was? Dat staat er toch los van?
Is het gewoon een soort “toeval” dat ze regelmatig ziek is?

Nou ja, in ieder geval prettig dat ze zich nu niet meer zo erg ziek voelt.

Heel veel plezier op je feestje vanmiddag Kaitlyn!!!

Oh klinkt goed, hopelijk is ze na d’r kuurtje weer lekker opgeknapt, ja die vraad die Bieb nu steld dat vraag ik me ook af?
Ik zou toch een verwijzing voor een KA vragen dan word ze eens helemaal onderzocht, lijkt me geen overbodige luxe voor je meissie!!

Veel plezier vanmiddag kaitlyn!

Groetjes Nathalie & Co

nou eerlijk gezegd heb ik dat niet gevraagd hiihiihh

maar ik vraag zeker een verwijs kaart hoor

ene kaitlyn is weer thuis,huilen,huilen en ineens kookte ze weer,net getemp maar 38.2 dus ja ff aan kijken nu dus

had al lekker morgen naar school,maar vrees dat ik dat toch maar niet doet

Dylan & Kaitlyn

hoe gaat het met kaitlyn ???jee meisie het zit je niet mee .heel veel beterschap

groetjes marielle mama van
10-10-01