Kaitlyn moet naar kinderarts

uitslag urine

nou alles was gelukkig goed,pfff echt een opluchting natuurlijk…

aleen kaitlyn is 2 nachten in de weer en zelfs vanacht niet geslapen alleen maar huilen,en pijn in de buik vooral rechts onderin…

omdat we tot nu toe weten dat het niks kan zijn omdat kaitlyn dit heel vaak heb en steeds is alles goed,kijk ik het ff aan tot donderdag,de arts zei ook anders gewoon bellen als het verergerd…

vanmorgen was ik vrij en heb ff voor haar bij de makro een prinsessen slaapzak gekocht en dan zie je haar helemaal groeien van blijdschap

nu leg ze heerlijk te slapen,zo als ze wakker is gaan we ff fietsen tot nu toe blijft het droog ff frisse neus halen

Gelukkig dat de uitslag van de urine goed is!
Maar wel vervelend dat ze die buikpijn rechts onderin blijft houden…
Hihi, kan me voorstellen dat ze blij was met haar prinsessen slaapzak!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Het is geen blindedarmontsteking? Die zit namelijk ook rechtsonderin… Ik kan me haast niet voorstellen, dat zien te toch niet over het hoofd?

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Nou, je haalt de woorden uit mijn mond…
Ik zat net te denken…je blindedarm zit toch rechtsonder…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Ik zat ook net te denken misschien haar blindendarm gaat ook gepaart met hoge koorts
Maar wel leuk dat ze blij is met haar nieuwe slaapzak
Sterkte met je meisje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

dat is het hem juist,ben een keer met speod naar de ha geweest omdat ze toen ook dachten aan acuute blindedarm ontsteeking maar dat was niet zo,allemaal zo raar…

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gil het gewoon uit hier hahha,ze ligt nu prins heerlijk onder haar prinsessen slaap zak op de bank zo lief