Kaitlyn moet naar kinderarts

nou kaitlyn moet naar de kinderarts,uit de bloedtest is uit gekomen dat haar hb weer gezakt is nu staat hij op 6.8 en haar nierfunctie is minder moet 40 zijn en was 35… dus reden om door te sturen.

nu belde ik gelijk het sophia ziekenhuis ze kan 19 mei terecht,dus een maand wacht tijd.

de rest van de testen waren goed alleen die 2 niet.dus nu afwachten wat ze verder gaan doen.

Jee spannend zeg…
Getsie, ik hoop niet dat het iets vervelends is.
Het is toch niet goed als je nierfunctie niet optimaal is…en dan die hb steeds zo laag…
Wel fijn dat je nu eindelijk eens doorgestuurd wordt!!!
Succes met geduld oefenen (wel lang hoor, nog een maand)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Spannend zeg
Nog een maand wachten pfff
Hoop ook voor jullie dat het niet ernstig is
En hou ons op de hoogte he

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

jeetje wat spannend!
Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand,maar wat kan het eventueel wezen?

Veel sterkte ermee!!

nou zeg nog een maand wachten, pff duurt lang zeg! Beterschap hoor

groetjes Kim, mama van

en

vanmiddag kan ik ff bellen of het idd niet te lang is,ben helemaal down momenteel pffffff,heb net op internet gezicht wat het nou inhoud als iemand intresse heeft kan je het lezen,hoop alleen niet dat dit bij me meissie is,want de symptonen lijken er allemaal op.
http://www.nierstichting.nl/content/Informatie/folder_12.pdf

Hoi Bianca, ik had net ook al voor je gezocht op internet maar kwam idd niet veel verder als dat waar jij nu naar linkt.
Ik zou als ik jou was gewoon even vermelden vanmiddag dat je veel hierin herkent!
O ja, die bloedarmoede is over het algemeen een redelijk logisch gevolg van een niet optimale nierfunctie had ik begrepen.

Succes joh! Enne…gewoon ff “drammen” hoor om een eerdere afspraak

heb het op de term van de ha gezocht wat in die verwijsbrief staat.“kreatinine”

Ja, dat woord kende ik op zich wel vanwege dat ik toen zwangerschapsvergiftiging had (toen werden mijn nierfuncties steeds gecheckt )

Ik hoop dat de huisarts je eerder doorstuurt vanmiddag!

nou mag gewoon maand wachten het is niet een noodgeval,om acuut te gaan

dus ja geloven we die beste man dan maar he,zei wel dat ik me er niet gerust bij voelde en hij zei als het echt dringend was had de dokter vrijdag zelf een afspraak gemaakt.

Jeetje joh wat vervelend zeg. Vooral dat je zolang in onzekerheid moet blijven.

zeker erg vervelend dat je zolang moet wachten!! Kan me voorstellen dat je het liefste NU wilt weten wat er met je meissie aan de hand is!!

Sterkte !!

He bah wat vervellend zeg toch een maand wachten

ik heb voor vrijdag een afspraak gemaakt met de ha die ons door verwijst…

slaap al dagen slecht en heb momenteel ook geen puf het word me allemaal te veel ineens terwijl je hoopt dat ze daar zeggen mevr er is gelukkig niks aan de hand,

het maalt maar door me kop bah hoor…

vanmorgen was ze helemaal over de rooie lijk wit en moe,de juf vond hety beter om haar mee te nemen naar huis…

ze vertlede me dat ze is gaan nadenken wat ik zei en haar viel nu ook op dat kaitlyn de laatste weken niet goed presteerd,niet hoe ze normaal doet,ze is na elke werke kei moe en heb dan ook nergens zin in ze dacht eerst dat het een dip was,komt meer voor maarja ze zegt nu ga je denken wat je zei en ja dan klopt het wel een beetje pfffffff

ik weer jankend thuis ben echt een emo muts momenteel hoor barst van de hoofdpijn en er komt niks uit me handen

maar goed vrijdag ga ik er heen en ja probeer het nogmaals…

had trouwens wel de brief van z-huis gehad alles duurt zo 2 1/2 uur en kan zelfs uitlopen,en er word aan geraden met openbaar vervoer te gaan omdat ze de garage aan het verbouwen waren of zoiets

oooo wat vind ik het erg voor jullie
De huisarts moet echt nu wat doen hoor
Dit is niet goed voor jullie
Heel veel sterkte en een dikke knuffff
Van ons

Meis, ik hoop echt dat er een beetje spoed achter gezet wordt.
Ik weet dat ze dat niet “zomaar” doen, maar als jij er zowat aan onderdoor gaat en de juf van Kaitlyn vertrouwd het ook niet echt…dan lijkt het me toch fijner als je zo snel mogelijk duidelijkheid hebt hoor!!

Jeetje, proberen door te duwen hoor. Dit kan voor jullie allemaal niet goed zijn en voor jullie meissie al helemaal niet. Succes, zet m op !!! En we horen het gauw he ???

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx doet me ff goed hoor al die antwoorden,vandaag had ze gelukkig een goede dag is ook gewoon naar school gegaan en om 6 uur vroeg ze of ze naar bed mocht…

Fijn zeg dat ze een betere dag had
Maar vind het wel zielig hoor voor haar
Geef haar maar een dikke knuffel van ons
En jij ook hoor

Fijn dat ze vandaag een goede dag had.
Hoewel Steef nou nooit vraagt of ie om 6 uur al naar bed mag
Schijnbaar is ze toch nog wel redelijk snel moe.
Nou ja, nog 2 dagen dan is het vrijdag en wie weet!!!