Hoi hoi,
Nou, we hebben er weer een fijn nachtje opzitten. Julia was om 22.00 uur in bad geweest en ging daarna binnen 3 tellen slapen. Ik was ook moe, dus ik ging ook naar bed. Ik schrok wakker van haar gehuil om 00.30 uur. Ze sliep nog maar 2,5 uur! Daarna ben ik wel 5x naar haar toe gegaan. Steeds schrok ik wakker van haar gehuil en troostte ik haar met haar speen. Ze was heel onrustig. Op het kdv sliep ze ook weinig, las ik in haar schriftje. Het waren hazenslaapjes van 3 kwartier.
Op dit moment heeft Julia heel snel honger, dat komt misschien doordat ze wil ‘bijeten’ na haar verkoudheid? Ze trappelt wild met haar beentjes, jengelt veel en bijt veel op haar handjes. Ze ademt ook erg onrustig en gaat snel huilen. Ik weet eigenlijk totaal niet wat er met haar is! Maar het vreemde is, dat ze 's nachts slecht slaapt, veel wakker wordt, maar toch eigenlijk heel moe is. Zodra ze haar speen heeft, valt ze meteen in slaap, om na een half uur gillend wakker te worden. Overstuur omdat haar speen weg is! Ze gilt dan echt: AAAAAAAAAAA! Ze is gewoon moe, maar slaapt dus toch slecht. Ze is nu 14 weken, drinkt 160 cc (ze is nu 5,5 kilo). Enig idee of ze misschien te weinig drinkt, of dat ze weer een sprongetje maakt? Ik snap er niks van!
Groetjes Rainbow
Trotse mama