Juul is zoooo onrustig

Hey hey!!

Ik heb echt een nacht drama al 3 weken en ik ben er echt helemaal kapot van. Ik weet echt niet wat ik nu eigenlijk fout doe. Sinds 3 weken komt me dochter echt 8x per nacht alleen maar voor die rot speen!! Ze slaapt echt super onrustig en wordt vaak wakker waardoor ik hele nachten wakker loop. Ze is nu volgende week 5 maanden en ik heb echt al alles geprobeert met haar. Ze maakt me wanhopig snachts. Het rotte ervan is dat ik elke dag nog moet werken ook. Het zijn maar halve dagen maargoed ik moet wel me concentratie erbij houden. Heeft misschien iemand enig idee waarom mijn dochter ineens zo onrustig is sinds 3 weken??

Groetjes Mariella

crazy

Ps Mikayla is nu 22 weken is dit dan ook zo’n sprongetje???

crazy

Hey,

Ik zal Sje even vóór zijn…

Maar rond de vierenhalve maand zit een sprongetje en het kan goed dat je dochter daarin zit. Onrustiger en slechter slapen kan daar één van de gevolgen van zijn. Dit is tijdelijk en komt wel weer goed. Hoe moeilijk het ook is, even geduld hebben nog!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Probeer te kijken wat ze voor nieuwe dingen doet en stimuleer dat. Ik heb met Morgan gemerkt dat als ze hulp krijgt die dingen sneller eigen te maken ze ook sneller uit een sprongetje is.

Groetjes,

Michèle

Hé Mriek, wil jij ook die vacature invullen die ik heb?
Goed bezig meid met sprongetjes-adviezen!

Groetekes, Sje

Ha ha ha pas maar op Sje zo heb je straks niks meer te doen

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Tuurlijk Sje! Ik wil je met alle plezier helpen, kan jij met vervroegd pensioen ofzo. Lekker toch?

Heerlijk! Dank voor je hulp! Ik ga vast reisjes op de Rijn uitzoeken die ik wil gaan maken als ik straks met pensioen ben!

Groetekes, Sje

Zo reisje langs de Rijn, dat doet maar

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ja, en dan krijg je op die boot een simpel koud buffet en een verkoopdemonstratie en de reisgenoten hebben een gemiddelde leeftijd van 85 jaar! Gezellig hoor! Ik verheug me er al op!

Groetekes, Sje

Verkoopdemonstratie?? Wat dan Tupperware??? Zit je denk ik ook niet op te wachten… Oude en plastic dozen

Groetjes,

Michèle

He! Waar blijven de sceptici? Pas op met alles aan sprongetjes toe te schrijven… Heb ik ook de laatste tijd gedaan, bleek toch wat anders aan de knikker. De arme schat had weer een blokkade in haar bekken en nekje. Ik baal ervan dat ik toch niet eerder naar de chiropractor terug ben gegaan, hij had mij nog wel gewaarchuwd dat het terug kon komen als de kleine meid ging kruipen…
Leve de chiropractor, die heeft haar weer uit de ellende geholpen. Ik heb nu weer een vrolijk ukkepukkie.
Tuurlijk bestaan de sprongetjes, maar wees alert, het kan ook wat anders zijn!
Maar Sje, ga toch maar niet met vervroegd pensioen, je geeft zinvolle tips.

Groetjes,

jantje

Nee, verkoopdemonstratie van theedoeken is dat meestal.

Groetekes, Sje

Oké Janniek, ik zal mijn pensioen nog even uitstellen speciaal voor jou!

Groetekes, Sje

Daar ben ik het met je eens hoor. Bij Morgan kon ook veel toegeschreven worden aan Kiss in plaats van sprongetjes. Maar ik moet wel zeggen als ze er 1 heeft heeft ze hem ook goed. Ze is nu haar handen aan het ontdekken. Beetje later dan het sprongetje, maar ja ze had het dan ook te druk met optrekken tot zit en zo. Weet iemand trouwens hoe we omrollen kunnen stimuleren want daar is ze wat laks in omdat ze niet zo van buikliggen houdt.

Groetjes,

Michèle

Nou ja je zal maar net nieuwe nodig hebben

Groetjes,

Michèle

Dank jewel Sje!
Michele: Heeft jou dochter dat ook? Die van mij kan wel op haar buik komen, maar niet terugdraaien. Omdat ze nu kruipt valt dat niet zo op, Ze gaat dan gewoon op haar knietjes zitten. Maar in bed is het lastig, ze slaapt graag op haar zijtje, maar draait soms te ver door en komt dan niet terug.
Volgens de chiropractor is dit ook een gevolg van het kiss-syndroom, omdat ze niet soepel is in haar bekken. Ik moet het gewoon samen met haar oefenen, met draaien. Gewoon bij haar armpje pakken en dan voorzichtig op haar zijtje te trekken dat ze doordraait. Dus misschien is het van je dochter toch geen laksheid.

Groetjes,

jantje

Nee bij Morgan is het geen laksheid hoor. Ze schommelt wel met haar beentjes zeg maar. Maar op de een of andere manier draait ze niet door. Ja met hulp op haar zij, maar ze heeft nog niet door dat ze over haar armpje moet draaien en als ze op haar buik ligt dan gaat ze na ongeveer 5 min echt huilen dat ze terug wil. Het Kiss is behandeld maar dat was wel haar minpunt zeg maar. Ze trok altijd helemaal krom als ze op haar buik lag. Maar we oefenen veel met haar en proberen buik liggen ook leuk te maken. Alleeen vanmorgen (ze had drukkers op haar rug van haar pyjama) trok ze meteen haar knieen op dus ze lag in kruiphouding zag maar. Dit vond ze een stuk leuker leek het. Maar iedereen (thuis en creche) oefent met haar dus het komt wel goed. Voor ik het weet gaat ze rollend door het leven

Groetjes,

Michèle

oef … dan behoort mijn manneke zeker wel tot de lakse?? hij vind het wel best op zijn rug en heeft bij toeval maar een paar keer zich omgedraait van buik naar rug! maar dat is verleden tijd hahaha…

hij is nu bijna 5 maanden … en is wel actief maar niet met omdraaien etc bezig ik oefen wel… maar misschien niet voldoende??

Wij hebben hier ook zo’n luie donder… Hij vindt het op z’n rug wel prima, doet niet veel moeite om te rollen. Hij heeft het wel een paar keer gedaan, maar het interesseert hem niet zo denk ik. Nou ja, hij zal echt ooit wel gaan kruipen en lopen denk ik dan maar.

Joh, niet alles is aan sprongetjes te wijten. Ik zal daar echt niet alles op gooien. Vooral alert blijven op andere dingen, tuurlijk. Maar een sprongetje kan wel leuk meespelen als je kleintje ineens helemaal anders is dan anders…

Sje, als het reisjes op de Rijn worden zou ik lekker hier blijven. Toch een stuk gezelliger dan op z’n aftandse boot. Met een beetje pech krijg je Geer en Goor als pursers…