Hopelijk is het gelukt??? De kaart waar we al poos mee bezig zijn is eindelijk besteld… deze week komt hij binnen… ben benieuwd!

Gewijzigd door - mini-boy op 24 Jun 2009 10:53:22

Hopelijk is het gelukt??? De kaart waar we al poos mee bezig zijn is eindelijk besteld… deze week komt hij binnen… ben benieuwd!

Gewijzigd door - mini-boy op 24 Jun 2009 10:53:22
Soooooo, die is leuk geworden zeg! Echt super! En wat een leuk ventje zeg! Op alle foto’s lachen he!
Groetjes Rainbow, trotse mama

wooow wat super gaaf!
hoe heb je dat gedaan?? ik wilde ook iets doen met foto’s en met poohbeer op een kaart (ja duurt nog 3 maanden haha maar toch)
ik vind dat stoerr!!
Leuk zeg! Hoe laat begint het feest? Welke datum is het trouwens, want als ik het zo uitreken zijn Jurian en ik ongeveer tegelijk jarig.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 24 Jun 2009 12:07:31
MINI-BOY! Je bent een kanjer! Graag gedaan hoor.
Wat is 'ie leuk! En zie ik dat goed en STAAT Jurian in de box???
Groetjes!
Wat een leuke kaart zeg
Goed gedaan
Ik maak ze ook altijd zelf vind het erg leuk om te doen
quote:
Wat is 'ie leuk! En zie ik dat goed en STAAT Jurian in de box?????Groetjes!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/tSE2p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
euh mama’s grote handen die hem vasthielden zijn weggewerkt … dus nee meneertje staat niet … maar vond de foto zo leuk!
Sje het feest is 15 juli… kan Jurian het bij jouw komen vieren?

Oh, net niet tegelijk feest. Hier is het 12 juli feest! En het scheelt heeeeeeeeel wat jaartjes tussen Jurian en mij! Haha!
Groetekes, Sje
en hier is het 10 juli en 11 juli feest
10 juli is rijco jarig en 11 julli mijn beste vriendin…
en dan nog 21 juli mn moeder pff wat een feesten in juli zeg.
wat een mooie maand is het toch lekker zomerss!!
Haha mini-boy, dus niet alles is wat het lijkt. Dat blijkt maar weer. Maar inderdaad een supermooie foto, wat een knap kereltje is het!
Groetjes!
Wat een ontzettend mooie en leuke kaart is het geworden zeg! in 1 woord SUPER!!!
liefs,
Rinske

Wat een ontzettend leuke kaart!!! Wat mooi om te zien hoe Jurian van een baby verandert naar een echte dreumes!!
Oh gaaf joh, Heel mooi al die foto’s. Zie je meteen hoe snel het gaat en hoe ze veranderen in een jaar.
Groetjes,
Michèle