Wat ontzettend leuk gedaan mini-boy. Echt een mooi mannetje hoor die Jurian.
Erg creatief, heel leuk om te zien hoe hij iedere maand is veranderd.
Groetjes,
Sandra
Wat ontzettend leuk gedaan mini-boy. Echt een mooi mannetje hoor die Jurian.
Erg creatief, heel leuk om te zien hoe hij iedere maand is veranderd.
Groetjes,
Sandra
quote:
Haha mini-boy, dus niet alles is wat het lijkt.Groetjes!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/tSE2p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Het knappe kereltje is Jurian echt … verder … en … en …
Ja ben er zelf ook echt wel trost op dat hij zo goed/leuk gelukt is … krijg leuke reactie van familie en vrienden die deze uitnodiging hebben gehad!

zijn er nog meer van die mutsen die opeens heel creatief worden als hun kindje bijna zijn/haar eerste verjaardag mag meemaken…?? Dan zal ik zeggen ga naar de site : www.party-gifts.nl (is geen reclame dit want het is geheel gratis!)…
Daar kan je hele leuke dingen maken … voor als kadootje naar iemand toe. Maar ook bijv. als de gasten weggaan voor de kleine kindjes. Ik heb bijv voor de hele kleine kindjes een potje olvarit gekocht varierend van 4 -8 maanden. Deze krijgen ze mee naar huis. Voor de wat oudere heb ik een stukje taart van papier (staat op die site die hierboven is vermeld) gemaakt en daar iets lekker in gestopt (ga ik nog doen dat lekkers instoppen ) voor de nog oudere kindjes heb ik bellenblaas gekocht en ook die site kan je een persoonlijke wikkel maken met eigen foto en tekst. Voor Jurian zelf heb ik een feestmuts gemaakt… (ben benieuwd hoelang die heel blijft), en een slinger…
Maar kijk maar eens op die site… iedereen denkt dat ik opeens mega crea ben maar … het stelt niks voor … knippen en plakken kan iedereen toch?

Echt een superleuk idee, heb de link ook meteen maar bij de favorieten opgeslagen… Hier duurt het nog wel even tot aan de 1e verjaardag… Al vind ik het allemaal supersnel gaan en superleuk om iedere keer weer nieuwe ontwikkelingen te zien… Maar nu dwaal ik af.
Groetjes Jolanda
Mini-boy, ik vind dit kaartje zo leuk en heb het steeds in gedachten gehad om zoiets ook voor Dani zijn 1ste verjaardag te doen. Hoe heb jij deze kaart gemaakt? Via een website of iets? Ik wil me binnenkort ook eens gaan verdiepen in het maken van een kaartje en heb dus even jou oude topic opgezocht. hopelijk kan je me verder helpen. Duurt nog wel 3 maanden hoor hier…maar ja een goed begin is het halve werk!!
Hey meissie…
Zelf ben ik niet zo heel goed in het maken van zo’n kaart maar manlief heeft hem gemaakt. Hij heeft hem zelf gemaakt/bewerkt en later besteld bij baby info fotoservice.
Weet niet of jij zelf wel veel met foto’s bewerken etc doe? Anders wil ik best vragen of hij het voor je wil doen. Als jij dan voor 12 foto’s van de kleine wil zorgen en die wil mailen… Ik hoor het wel…
Hey!
Heeft hij dat zelf gedaan…wat knap. Nee ik ben zelf ook niet zo handig in die dingen eigenlijk
Wat ontzettend lief dat je voorstelt om het voor ons te doen. Is dat niet heel veel werk? Anders vind ik het teveel gevraagd hoor…
Ik weet niet of er een soort opzet is dat ik daar mee aan de slag kan. En anders ga ik even 12 hele leuke foto’s uitzoeken en toemailen.
Moet natuurlijk nog wel heel even wachten, want er komen nog een paar maanden aan, maar van de eerste periode kan ik al wel wat uitzoeken.
ik heb eigenlijk maar 4 foto’s gebruikt en in het midden winnie the pooh die feest viert heel apart.
maar 2 toen ie onder het half jaar was en 2 boven het half jaar.
ik wilde je namelijk niet na apen
dus dacht dan doe ik het zo maar, anders is het niet meer echt orgineel als jij het ook al had en het idee is superleuk hoor! was eigenlijk wel jaloers op je dat jij het zo had gedaan.
maar vind mijn kaart ook erg leuk

Hahaha Inge… ben erg benieuwd naar je kaart… wanneer is het feest?
Saro: Ik ga het manlief even vragen en dan hoor je van mij hoe of wat…! Ben zelf ook keer bezig gewest … maarre was toch niet wat geworden (vrouwen … ). Wel weet ik dat het maken van zo’n kaart veel tijd kost … dus daar hangt het beetje van af of hij het wil/kan doen. Snap je? (manlief is beetje pietje precies met uitlijnen etc).
Tuurlijk snap ik dat. Ik hoor het wel. En snap het ook als hij er even geen tijd voor heeft hoor.
En opzetje mag hij ook sturen hoor, anders moet je maar even mailen naar me.