Jurian weer ziek

Ohoh … wat kan je toch zo te doen hebben met je zieke kereltje… Hij is nog warmer dan een kachel… heeft nu al 2 nachten koorts en dan zakte het overdag af. Vannacht liep de koorts op naar 39.8. Soms werd hij huilend wakker, kreeg een zetpil (2x) en ging weer slapen.

Gelijk vanmorgen de huisarts gebeld want met de zetpil zakt de koorts hooguit een halve graad. Maar meer niet. Hij heeft vanmorgen wel pap op maar wil verder geen fruit of drinken helaas.

Heb hem net toch even op bed gelegd … want dat vind je als je ziek ben zelf ook het lekkerst en … hij slaapt alweer.

Mag om half 12 gelukkig al naar de huisarts dus … hoop dat ze iets vinden. Gister natuurlijk ook al daar geweest voor de amandelen (heb verwijs naar KNO gekregen).

Ach heb zo met mijn kacheltje te doen… het enigste voordeel… hij komt heel rustig bij me zitten. Zo tegen mij aanhangen…

( en dan moet ik vannacht nog werken ook grr…)

Ach, je arme ventje!

Waar naar he, als die kleintjes ziek zijn! Nou, verwen hem maar lekker en dan over een half uur naar de dokter, hopen dat ie iets voor hem kan doen!

Succes meid!

liefs, liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ach gosss die arme jurian, het zit hem ook niet mee. ben benieuwd of er wat uitkomt.
Beterschap met de kleine man

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat zielig voor Jurrian, dat hij ziek is! Als je ziek bent, zoals ik afgelopen week, lig je inderdaad het liefst in bed, dus dat zal hij ook wel fijn vinden. En dat kachelgevoel had ik ook en dan voel je je echt naar! Wat zielig dat hij dan zo slap tegen je aan hangt, zich geen raad wetend. Pcm, helpt altijd wel, maar bij Jurrian zakt de koorts dan toch nog te weinig. Goed dat je even naar de ha gaat. Laat je ons weten wat hij/zij zei? Beterschap voor ons kleine vriendje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat vervelend dat Jurian ziek is. Bah en dan ook nog eens vannacht werken. Kan me voorstellen dat je daar dan niet echt op zit te wachten.

Tim is sinds vandaag erg verkouden en daardoor heel erg sloom. Hij eet en drinkt nog wel alles, dus ik hoop dat het meevalt. We gaan ook morgen een weekendje weg, dus hoop niet dat het erger wordt.

Ben benieuwd of de huisarts nog iets kan vinden. Weet je trouwens al wanneer je bij de KNO arts terecht kan?

Sterkte en beterschap voor Jurian!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

He wat naar. Heb je meteen geprobeerd om wat urine mee te nemen van hem om te checken??

En als ze zo ziek zijn zijn ze ook heel zielig. Zo heb ik de laatste keer ook met Morgan gezeten. Als ze niet sliep hing ze bij me op de bank. Komt niet zoveel uit mamma’s handen dan maar dat geeft niet.

Groetjes,

Michèle

We zijn weer terug…

Hij heeft een dubbele oorontsteking (beide kanten), de koorts komt niet onder de 39 graden, ook niet met pcm (250mg). Hij heeft heel hard gehuild en thuis ook nog. Niks geen eten of drinken. Zelfs zijn kuur (gelijk gestart) kreeg ik er met moeite in. Heb zo met hem te doen!

Wilde vandaag voor zekerheid urine opvangen en meenemen maar… niet gelukt. Meneer heeft heel de dag nog niet geplast …

Weet echt niet goed raad met mijn nachtdienst … wil zo graag morgen ook zelf voor hem zorgen … maar moet dan eigenlijk slapen. Moet 3 nachten werken. De nachten zijn bij ons niet leuk om te werken… iedereen heeft er een hekel aan dus durf mezelf niet goed af te melden.

Jeetje wat heftig dat hij zelfs een dubbele oorontsteking heeft. Eentje is al niet prettig, laat staan 2. Kan me heel goed voorstellen dat je morgen zelf voor hem wilt zorgen. Als je eigen kind ziek is dan breng je die niet graag naar een oppas. Je zus past toch altijd op als je nachtdienst hebt gehad? Tja, hoe vervelend het ook is, dit is ook een noodsituatie. Dat je kind ziek is daar kan jij niks aan doen, dus ik zou toch proberen af te bellen voor vannacht.

Vervelend dat hij niks wil drinken. Dat hij niet eet is niet erg en logisch. Maar drinken is wel belangrijk. Doe anders wat water op een lepeltje en giet dat af en toe bij hem naar binnen. Ook al is dat niet veel, dan heeft hij in ieder geval wat vocht binnen gehad.

Heel veel sterkte en beterschap voor Jurian.

Dikke knuffel ook van Tim.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zou ook proberen thuis te zijn voor hem, en kijken of je wat regelen kunt want het is al niks om twee ontstoken oren te hebben en dan wil je gewoon bij mamma zijn.

Groetjes,

Michèle

Hey Mini boy,

Wat is belangrijker:

werken…of
Jurian die het liefst zijn mama om zich heen heeft als hij ziek is vannacht en huilt!

AFBELLEN!

Ben ik echt heel gemak in!

beterschap met hem.

Gr, Danielle

Hoe deden jullie het met pcmoll geven? Hij mag er 3 per dag … maar hij heeft er nu al 2 gehad. Vannacht om 6.00 uur en net om 12.30 uur… dus nu nog eentje als hij vanavond naar bed gaat… maar … liefst nog een keer eentje … mag dat echt niet??

Hi!

Nou wat rot zeg! gelukkig dat de oorzaak gevonden is en dat je een kuur hebt meegekregen. Wanneer zou die kuur aan moeten slaan?

Ik weet niet hoe dat zit met aantallen pcm. Hopelijk werkt die kuur snel, dan hoef je ook niet meer te schipperen met je 3 pcm…

Heel veel beterschap voor Jurian!

Liefs, liske

Ik weet het niet mini-boy. Ik zou Merel ook niet zo makkelijk meer dan de voorgeschreven hoeveelheid geven. Misschien moet je gewoon nog ff de huisarts bellen om het na te vragen. Dan heb je zekerheid en ben je gerustgesteld.

Veel sterkte met Jurrian! Arme jongen…

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Nu we toch aan het dokteren zijn blijven we gewoon bellen. Het is dat ze iets moeten voorschrijven met pcmoll maar het is niet heel erg om hem 1 a 2 dagen er 1 meer te geven… als je dat langdurig doe (er teveel geven) kan er een lever aandoening optreden.

Zo weer wat wijzer…

Enne ben met mijn werk bezig maar… ze hebben echt geen vervanging … papa zegt dat hij ook goed voor hem zal zorgen en dat mama zich niet te druk moet maken… dus als het op het werk niet lukt dan ga ik gewoon werken.

Ik denk dat het ook goed is om de zorg even uit handen te kunnen geven aan je man. Maar wel heel moeilijk, dat snap ik ook! je man zorgt toch altijd goed voor hem??

liefs

Ik denk dat hij de allerbeste vader is die er bestaat (WAAAHHH…)… Nee zonder gekheid hij is echt een hele lieve vader (zoals zoveel papa’s geukkig)… Als Jurian huilt staat papa vaak al eerder naast het bed dan mama… en vannacht ook ben ik met hem bezig komt hij ook slaperig om het hoekje kijken of hij even moet helpen… Dus dat durf ik die 2 wel over te laten…!

Ik snap je wel mini boy, het gaat jou denk ik ook niet om vanacht maar om morgen als jij een slaapdag hebt (zo noem je dat toch???) dat dan nog pappa nog mamma bij hem is. Overigens wel kans dat de pcm snel aanslaat (das best vlot bij die ukken) en dat ie zich al wat beter voelt.

Groetjes,

Michèle

Ik snap het ook hoor!

Heb zelf ook een heeeel goeie vader voor Nora, maar dat neemt niet weg dat je bij je zieke kleintje wilt zijn! En dan de volgende dag inderdaad…

Succes meid!

Veel beterschap met de dubbele oorontsteking. Wat sneu voor het kleine ventje. Sterkte en hopelijk gaat het snel beter!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Arm ventje
Dat doet zo zeer
Hoop dat zijn medicijnen snel aanslaan
Heel veel sterkte
en geef hem maar een dikke knuffffffffffffffffffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin