Hij heeft vandaag echt heel veel geslapen… hij gaf het ook heel duidelijk aan. Is dan ook wel weer lief om te zien… oogjes wrijven … handje in zijn mond… en niet zijn draai kunnen vinden. Zodra hij op bed lag gaf hij mama een lieve glimlach zo van dit wil ik vandaag! LIEF!
Hij is zeker nog niet beter maar … heeft vanmiddag wel 1 flesje met diksap leeggedronken en een plasluier gehad. De koorts is maar minimaal tot niks gezakt. Dus meneer ligt nu lekker weer te slapen nadat hij toch nog de 3e zetpil van vandaag heeft gehad.
Met koorts en ontsteking mag je niet naar buiten denk ik of wel. Het was vandaag zulk mooi weer… maar heb het nu zeker niet gedaan. Zat alleen te denken als het morgen ook zulk weer is wat dan het beste voor hem is. Beetje frisse lucht of juist nog even binnen blijven?
En nog wat … ik slaap vannacht thuis. Een hele lieve collega die vandaag ook al heel de dag had gewerkt, gaat vannacht ook voor mij werken. Ja echt superr lief! Ik zeg wat wil je ervoor hebben? Zegt ze dat jouw manneke weer gezond mag worden! Dat is toch lief hé!! Terwijl ze zelf jong is geen moeder en dan toch zoveel begrip… Ja er gaat morgen wel even een bloemist langs bij haar!