Julian heeft in juni 2009 buisjes gekregen en ik kan me niets meer herinneren van een id-bewijs van hem…ik vraag me af of hij die toen al wel had eigenlijk… Heb even in mijn paspoort gekeken…nee, die had hij toen nog niet maar hij is wel geholpen ![]()
Buisjesingreep viel hier reuze mee, Julian was zo weer het mannetje en mocht weer snel mee naar huis (hij heeft nadien ook geen pijn meer gehad). De kindjes waarvan de neusamandelen werden verwijderd hadden wel wat last van napijn en mochten wat langer blijven zodat ze nog even lekker een uurtje konden slapen. En daarna waren ze gelijk een stuk fitter ![]()
Neem iets mee wat ie lekker vindt en wat hij makkelijk door kan slikken (het slikken kan je ook in je oortjes voelen). Bij ons was dat een potje fruit (ook al at hij dat allang niet meer
).
Succes en niet te veel stressen
Wij waren zelf te laat in het ziekenhuis omdat het druk was op de weg…dan kun je wel gaan lopen stressen, maar je komt er echt niet eerder door in het ziekenhuis…
Dus hebben we ons maar overgegeven aan de verkeersdrukte en genoten van het moment samen in de auto haha.