Jurian vrijdag wordt geopereerd

Ja kreeg de oproep binnen … Jurian moet vrijdag geopereerd worden. Oh ik lig er nu al wakker van … terwijl ik met mijn verstand heel goed weet dat het om een kleine ingreep gaat.

Hij moet er om kwart over 7 zijn … maar wordt niet als eerste geholpen omdat de kindjes met 1 behandeling voor gaan. Dus weet niet precies wanneer hij geholpen wordt. Hoop niet te laat ivm niet eten…

Op de oproep staat dat hij een geldig ID-kaart moet meenemen… maar die heeft hij helemaal niet. Wat nu???

Lilypie In verwachting Ticker

Mini-boy, wat spannend!
Kan me voorstellen dat je er een beetje zenuwachtig van wordt, maar ik hoor dat je het zelf ook al kan relativeren

Over die ID-kaart zou ik even bellen.
Misschien mag je ook wel zijn geboorte-akte meenemen oid, want in deze korte tijd kan je ook geen ID meer laten maken.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh spannend mini-boy. En inderdaad even bellen. Goed mogelijk dat jullie id kaart volstaat gezien zijn leeftijd.

Groetjes,

Michèle

Grr … kan alleen smorgens bellen tussen een bepaalde tijd, dus dat is er deze dag mooi bij ingeschoten. Morgen maar met spoed doen… alleen net wat jullie zeggen … de ID komt nooit op tijd klaar als het nog zou moeten !!

Spannend joh! Kan me goed voorstellen dat je er wakker van kan liggen. Het is dan wel een kleine ingreep, maar gewoon alleen de gedachten al dat je kleintje naar het ziekenhuis moet.

Hoe werkt zo’n operatie eigenlijk. Hij gaat onder volledige narcose? En dan via zijn keeltje ofzo?
Sterkte ermee meid.

En wat betreft ID. Het lijkt mij dat geboorteakte ook voldoende is. Een ID is op die leeftijd helemaal niet verplicht. Maar voor de zekerheid idd maar even bellen.

Via zijn keeltje schrapen ze de neusamandelen eruit… dus niet knippen oid. Het schijnt niet extreem pijnlijk te zijn na de behandeling omdat er verder geen voedsel oid langs hoeft.

De buisjes heeft hij miss meer last van … en even niet zwemmen…

Neusamandelen doen ook minder pijn dan keel. Ik kan me beide nog herrineren. Buisjes heb ik geen ervaring mee.

Groetjes,

Michèle

altijd vervelend om je kindje te moeten laten opereren, maar misschien heeft hij er veel minder last van dan jij je nu al zenuwachtig over maakt. Probeer goed te slapen deze week, zodat die kleine zo min mogelijk van jouw zenuwen merkt. Sterkte en ik denk aan jullie!

Lfs

SUC6 Mini boy!

Gr, danielle

Succes vrijdag met jurian.!

Liefs

och meisie hee hetk omt echt goed,
idd het is een kleine ingreep maar dat maakt de impact niet meer of minder dan bij een grotere operatie mbt je eigen kind,
is gewoon niet tof als je kindje het ziekenhuis in moet!
maar komt goed meisie!
gewoon zijn zorgpasje meenemen,
en anders neem je ook de papieren mee van de gemeente waarin hij aangegeven is dat ie geboren is.
daar staat ook een burgerservice nummer op.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Neem voor de zekerheid bij alle andere papieren die ter legitimatie meegaan, ook je trouwboekje mee. Daarin staat dat hij jullie kind is. Heb je net wat meer bewijs.

Veel sterkte vrijdag!

Groetekes, Sje

Veel sterkte vrijdag, ik denk aan jullie.

Gr Patries

Succes vrijdag

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Julian heeft in juni 2009 buisjes gekregen en ik kan me niets meer herinneren van een id-bewijs van hem…ik vraag me af of hij die toen al wel had eigenlijk… Heb even in mijn paspoort gekeken…nee, die had hij toen nog niet maar hij is wel geholpen

Buisjesingreep viel hier reuze mee, Julian was zo weer het mannetje en mocht weer snel mee naar huis (hij heeft nadien ook geen pijn meer gehad). De kindjes waarvan de neusamandelen werden verwijderd hadden wel wat last van napijn en mochten wat langer blijven zodat ze nog even lekker een uurtje konden slapen. En daarna waren ze gelijk een stuk fitter

Neem iets mee wat ie lekker vindt en wat hij makkelijk door kan slikken (het slikken kan je ook in je oortjes voelen). Bij ons was dat een potje fruit (ook al at hij dat allang niet meer ).

Succes en niet te veel stressen Wij waren zelf te laat in het ziekenhuis omdat het druk was op de weg…dan kun je wel gaan lopen stressen, maar je komt er echt niet eerder door in het ziekenhuis… Dus hebben we ons maar overgegeven aan de verkeersdrukte en genoten van het moment samen in de auto haha.

Hoi,

Het gaat om jou id kaart of iets van die aard en zijn verzekeringspasje en ponskaartje.

Jij moet je kunnen indentificeren als. Je kindje hoeft dat niet te doen.

Aan de hand van zijn burgernummer die zowel op de pns als verzekeringskaart staan en jou id kunnen ze nagaan of jullie wel bij elkaar horen. mochten er twijfels over zijn.

Als ik met mijn dochter naar zkh moet moet ik me kunnen indentificeren.

groetjes

lon106

Heel veel sterkte mini-boy en ook alvast veel succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heel veel succes met Jurrian zijn operatie Mini-Boy. Hou ons op de hoogte van hoe het allemaal is gegaan. Kusje van Eva voor Jurrian!

Groetjes Rainbow, trotse mama

heel veel succes vrijdag met de operatie!!!

groetjes karin!

karin

Heel veel sterkte vrijdag. Blijft toch altijd spannend je kindje te moeten overgeven. Het is voor een goed doel moet je maar denken.
Bij ons stond er ook op dat we ID mee moesten nemen maar ze hebben er niet naar gevraagd, ponskaartje is voldoende, staan ook alle gegevens op die ze nodig zijn. Als een van jullie ID kaart mee heeft is voldoende.
Als ik naar Marijn kijk dan hoop ik dat het bij Jurian ook zo gaat zelfs met keelamandelen gelijk weer willen eten en drinken.
Bij ons werd er naar leeftijd gekeken de jongste wordt als eerste geopereerd dus we hadden geluk dat we de eerste waren. Maar ze laten je er toch niet 2 uur van te voren komen?
We denken vrijdag aan jullie.