Jurian vrijdag wordt geopereerd

Probeer niet te veel te stressen, dat merkt hij ook.
En vroeg naar het ziekenhuis gelukkig. Ze zullen hem vast niet te lang laten wachten. Als het goed is is er speelgoed genoeg, kan hij het eten ook even vergeten.

Succes vrijdag!

Groetjes Bianca

Pranger: hoe gaat het nu met Marijn? Is hij na de die tijd nog ziek geweest / moe geweest / oid ?

Lilypie In verwachting Ticker

En, mini-boy, heb je nog gebeld voor het ID?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Vanmorgen half uur de tel aan gehad … en alleen maar in gesprek … "al onze medewerkers zijn in gesprek … "…

Ik gok het erop met de tips van mensen hier … en dan zien we het vrijdag wel. Moet nl morgen en overmorgen werken dus … gaat het ook niet lukken om half uur aan de tel te hangen

Sorry, ik heb de afgelopen dagen geen andere topics bekeken dus lees je topic nu pas.

Kan me heel goed voorstellen dat je er erg tegenop ziet. Natuurlijk is dit wel het beste, maar ja je gaat er liever zelf liggen dan dat je je kleine daar alles moet laten ondergaan.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het heel erg meevalt.

Groetjes,
Sandra

[img]http://b2.lilypie.com/rhR8p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Logisch meid… vind het al knap dat je er nu je tijd voor neem.

Hier een mama die momenteel ziek is … dus hoop dat dit vrijdag over is anders … papa alleen of annuleren…

O jee, Mini-boy! Wat heb je?

Ik zou denk ik papa meesturen als je nog ziek bent, anders blijf je heb maar uitstellen. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten

Beterschap!
Liefs, Anne

ah nee toch, ben je ziek??? Hoop dat het morgen beter gaat, anders papa mee laten gaan hoor. Ik zou het niet uit stellen, dan is het nu maar gebeurd!
Succes en sterkte morgen, denk aan jullie!

Lfs

@mini-boy

Marijn wilde de avond van de operatie al weer eten had bere honger. Heb toen met het zkh gebeld of hij pap mocht hebben, dit mocht als hij na de tijd ging drinken. Drinken was geen probleem gelukkig bij Marijn (hij drinkt altijd veel). De volgende dag heeft hij bijna weer gewoon gegeten en was nog niet helemaal de oude. Zondags (derde dag) heeft hij alles weer gegeten en met drinken nagenoeg geen last en vanaf maandag was Marijn helemaal weer de oude. Vandaag zijn we voor het eerst weer wezen wandelen heerlijk. Morgen moeten we voor controle omdat zijn oren zijn doorgeprikt.
Het is ons 100% meegevallen en dit komt denk ik mede omdat ze nog zo jong zijn.

Hey Mini-boy,
Gaat het al weer wat beter met je?
Wilde je nog even veel succes en sterkte wensen voor morgen!!
En een dikke knuffel voor Jurian.
Liefs

Hoi hopelijk ben je opgeknapt.
Wil jullie heel veel suk6 en sterkte wensen voor morgen.

Gr Patries

Gelukkig met mij een stuk beterder … het is gewoon echt van de zwangerschap dat ik elke keer misselijk ben / dagje overgeef … Maar goed morgen gaan we (als het zo blijft gaan) mee met Jurian…

Vind het erg spannend, maar dat is logisch… Ga zo mijn bedje maar opzoeken. Jurian net nog laten drinken en hem in bad gedaan … volgens de papieren mag hij daarna week niet in bad (of bedoelen ze dan alleen haren wassen??). Ik neem hem morgen maar in pyjama mee de auto in denk en dan kan hij na de operatie eigen kleren aan … of is dat dom? (hoezo is deze moeder onzeker )…

Ze bedoelen een week de haren niet wassen. Wij zijn vandaag voor controle geweest en alles was goed en Marijn heeft dus nu zijn haren weer schoon haha.
Wij hebben Marijn ook in zijn pyama meegenomen en toen we weer naar huis gingen had hij zijn gewone kleren aan, je kunt ook kiezen voor een trainingspak.
Heel veel succes morgen en slaap lekker.

En hij mag geen brood eten oid hé … wel pap toch? Dan neem ik gewoon papjes mee (die we vandaag samen gekocht hebben) maar ga ik geen brood staan smeren morgenochtend …

Fijn dat alles goed was met Marijn… moet je nu nog vaker terug komen? Hoorde vanmiddag nog van een kindje die al 2x onder behandeling is geweest omdat de buisjes er elke keer uitgingen… positief bericht

Succes en sterkte morgen, mini-boy! Knuffel van Erik voor Jurian!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hoi Mini-boy,

Ik wens jou en jurrian heel veel succes morgen. Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat daarmee de klachten tot het verleden behoren. Ik zou morgen gewoon makkelijke kleding meenemen voor hem, bv joggingpakje ofzo. Je hebt dikke kans dat hij erg moe/hangerig is van de operatie en dan is makkelijk zittende kleding wel zo fijn voor hem. Ik weet niet of hij een tut/favriete knuffel heeft dan zou ik die ook lekker meenemen voor hem dan heeft hij wat vertrouwds bij zich.
Ik zou trouwens geen spikspinternieuwe kleding aantrekken want je hebt best kans dat hij nog wat bloed opgeeft na de operatie(komt tijdens de operatie meestal wat van in de maagen daar kan je best misselijk van zijn) en die vlekken krijg je er erg slecht uit. Zou dus voor de zekerheid nog een setje extra schone kleding meenemen. Hoop trouwens dat je morgen jezelf wat beter voelt.
Veel sterkte in ieder geval morgen en als je het er moeilijk mee hebt denk er dan maar aan dat Jurrian nooit alleen is maar dat er altijd iemand met hem meegaat waar hij ook is en dat diegene ook morgen over hem waakt.

groetjes Ramona

We hoeven niet weer terug te komen. Marijn heeft geen buisjes gekregen. Als we denken dat Marijn weer ergens last van heeft hoeven we niet via de dokter een verwijsbrief te regelen maar kunnen gelijk naar de KNO arts bellen, vindt dat wel een geruststelling omdat je dan niet weer een heel verhaal hoeft te doen en maar af te wachten of je wel een verwijsbrief krijgt.
Ik heb ook weleens gehoord dat de buisje eruit groeien en dat amandelen weer aangroeien maar ja we hopen op het beste dat dit bij ons niet gebeurd.

ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel succes vandaag meisje!
hoe gaat het nu met jou?
denk aan jullie!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Heel veel succes vandaag en beterschap voor de kleine man!

liefs