Jurian voor 1e keer gaat logeren

En deze mama hartstikke zenuwachtig daarvoor is…!

Hij gaat bij opa en oma logeren. Die zien we niet zo vaak omdat ze 3 kwartier rijden bij ons vandaan wonen. Maar omdat we vrijdag feest hebben (bruiloft broer) zaten we om oppas verlegen…

En opa en oma vinden het hartstikke leuk dat Jurian komt logeren…

Ben zo benieuwd hoe het gaat…

Lilypie In verwachting Ticker

Spannend!!
Het gaat vast goed, en Jurian zal wel lekker verwend worden.

Seth logeert regelmatig en het is altijd goed gegaan (ook de 1e keer )
Geniet van je vrije avond en het feest van de bruiloft

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Inderdaad spannend, maar zal zeker goed komen. Dani is ook nog maar 1 keer uit logeren geweest. Dit wat bij opa en oma & dit ging ook goed.
Maar het blijft toch altijd even spannend!

Oh spannend mini-boy. Ik ga vanavond mijn vader bellen of hij volgende week op morgan wil passen twee uurtjes, dat lijkt niets maar voor mijn vader (en voor mij) zou het heel wat zijn. Hij is gelukkig niet alleen maar toch. Mijn vader heeft deze periode met mij namelijk nooit meegemaakt.

Groetjes,

Michèle

Ja kan me voorstellen dat je het spannend vind
Moet je eerlijk bekenen dat mijn kids niet logeren
Ze willen het ook niet
En als we weg moesten kwam mijn moeder bij ons slapen
En dat is altijd fijn
Maar wens jou veel succes
En bel die mensen niet suf he hoe het gaat met je boy hihih

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Spannend joh! Erik gaat eens in de paar weken logeren, vanaf dat hij 14 maandne is, en het is altijd nog goed gegaan. Het gaat bij Jurian ook vast goed! Erik gaat van zaterdag op zondag weer logeren, dat wordt weer lekker uitslapen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ooh wat spannend! heel veel plezier op het feest natuurlijk, enne ze zorgen vast uitstekend voor de kleine man!
haha nu is bijna heel ikkeben uit logeren geweest behalve rico

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jesse gaat vrijdag logeren.
Hij is al vaak uitlogeren geweest en gaat altijd goed. Ik denk met Jurian ook wel.

Liefs

Spannend mini-boy

Enne Inge Dylano ook nog niet hoor en zie daar het nut ook niet van in of het moet echt niet anders kunnen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ja het is hier ook echt beetje uit nood omdat mijn familie die hier in de buurt woont allemaal naar het feest gaat … dus tja dan wil je wel wat… Verder doe ik het ook liever niet hoor… eigen bedje is toch het lekkerst!

Maar andere kant is het wel een goede oefening. Je weet nl nooit hoe het over paar weken met bevallen etc gaat. Stel dat ik dan hulp nodig heb dan is het niet de 1e keer …

haha zucht michelle. weet je wat? zo gauw ik Rico’s naam noem bedoel ik ook gewoon Dylano

@Inge

Liefs Michelle

Je hebt groot gelijk hoor mini-boy, net wat je zegt je weet niet wat er straks gaat gebeuren en als het dan de eerste keer zou zijn zit je je eigen daar ook nog druk over te maken. Dat schiet niet op.

Liefs Michelle

Inderdaad heel spannend. Kan me je gevoel goed voorstellen! Maar het zal vast goed gaan.
Dat hoop ik ook voor Nick (en voornamelijk mijzelf) Hij gaat volgende week donderdag de hele dag en nacht naar opa en oma…
Ben er nu ook al druk mee bezig

Fijne dag in ieder geval!

Groetjes Bianca

Wat spannend mini-boy.

Bij Tim is het altijd heel goed gegaan als hij uit logeren ging, dus gaat vast bij Jurian ook helemaal goed.

Veel plezier in ieder geval op de bruiloft. De weersvoorspellingen zijn erg goed.

Groetjes,
Sandra

Nou ben benieuwd wat het morgen wordt… manlief komt net thuis met buikgriep … ben nu dus alles alleen aan het klaarleggen en … bang dat ik morgenochtend niet om 8 uur bij de kapper kan zitten

WAAROM WAAROM WAAROM … precies nu…

Oh nee, wat een timing! Hoe gaat het nu?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend balen.

Ik ga heel hard voor jullie duimen dat hij toch mee kan naar de bruiloft.

Groetjes,
Sandra

hopelijk is alles gegaan zoals het moet gaan.

Groetjes,

Michèle

mini-boy hoe ging het???