Het arme kereltje… gister zat mama even te relaxen in bad hoorde ik hem huilen… paar minuten en toen was hij weer stil. Dit doet hij nooit … dus ik snel afspoelen etc en toen hoorde ik hem weer huilen. Kom ik zijn kamer op … ligt hij in zijn eigen overgeefsel… zo zielig!
Papa kwam net thuis (ik hoorde de deur) dus kon gelukkig gelijk helpen met opruimen. De ene het bedje de andere de lieve kleine boy. Daarna heb ik hem even bij mij in bed genomen omdat hij nog niet lekker was en het bedje nog even opgeschud moest worden. Gelukkig lag hij bij mij … want weer tot 3x toe achter elkaar overgegeven.
Later hebben we hem in zijn eigen bed gelegd en zijn zo heel de nacht inde weer geweest. De wasmachines maken nu overuren… Het zielige is dat hij zich niet omdraait maar met het overgeefsel in zijn mond ligt te kaken… als ik bij hem kom moet ik hem echt op zijn kop houden (ongeveer) om het eruit te laten komen.
Vandaag overdag heeft hij ook al 2x gespuugd. En hij wil niks eten of drinken… paar slokken drinken en die waren er zo weer uit. Koorts heeft hij niet… 37,5.
Wat kan ik hem het beste aanbieden? Melk of juist sap? Water lust hij niet. Wat moet ik verder doen? Het bedje staat iets omhoog met hoofdeind en ik zet mijn wekker om het uur om te gaan kijken ('snachts).