Jurian is ziek

Als hij nu 2 bekers in de middag opheeft dan heeft zijn lichaampje dat in zich opgenomen omdat alles wegwas…je lichaam voert dan nieuw vocht aan (zoeits is het)…maarre…jij bent de verzorgende onder ons toch?
Hij zal het niet uitplassen omdat zijn lichaam het vast wil houden omdat het vocht ver weg was …snap je mijn uitleg…ik kan het vaak niet zo goed omschrijven

Als hij vannacht komt zou ik (licht eraan wat hij vanavond opheeft) vocht geven…maar zoet is weer niet goed voor de tandjes en water lust hij niet schrijf je…dus heel erg verdunt dan maar!
Als hij vanavond niks meer opheeft dan zou ik (denk ik) een soepstengel half geven en even erbij blijven tot die op is…wat drinken en weer slapen.

Maar ja…is voor ons makkelijk zeggen…jij staat ervoor en dan is het toch moeilijker.

Suc6!

Gr, Danielle

quote:
Als hij nu 2 bekers in de middag opheeft dan heeft zijn lichaampje dat in zich opgenomen omdat alles wegwas........je lichaam voert dan nieuw vocht aan (zoeits is het)......maarre......jij bent de verzorgende onder ons toch? Hij zal het niet uitplassen omdat zijn lichaam het vast wil houden omdat het vocht ver weg was .....snap je mijn uitleg.....ik kan het vaak niet zo goed omschrijven

Je legt het haarfijn uit hoor… enne stiekem weet je het ook wel maar toch als je even onzeker ben wil je bevestiging en dat mensen zeggen Nee hoor je kindje droogt niet uit

Het gaf mij heel veel moed toen hij begon te drinken… Men zegt zelfs al is het maar 10 minuten binnen geweest je kindje heeft er dan het belangrijkste al uit gehaald… weet niet of dit ook over het vocht gaat maar wel over de rest van voeding.

Bedankt voor jullie (altijd maar weer!) liefde en tijd…

Daar zijn Digi vrienden voor

Gr, Danielle

Dat poedertje tegen uitdroging heet ORS (Orisel Junior). Hebben wij hier ook geprobeerd toen Julian zo ziek was. Wilde hij absoluut niet, hij vond het smerig! Heb huisarts gebeld en die wilde hem graag even zien om te kijken of hij geen uitdrogingsverschijnselen had. Dit gaf ons echt rust, hij was toen al twee dagen aan de diarree. De huisarts zei ons te stoppen met ORS omdat hij er goed uitzag en ook weer goed dronk.

Wij gaven Julian veel gekookte rijst en macaroni, daar zit ook weer vocht in en het is licht verteerbaar. Dit ging bij hem erg goed, gelukkig vindt het ook lekker. Verder zei de huisarts: geef hem gewoon waar hij wél zin in heeft, hij kan dat al heel goed zelf bepalen (bewust of onbewust) en alles wat hij binnenkrijgt is meegenomen.

Succes en beterschap en bij twijfel gewoon de huisarts bellen!!!

Hoe voelen Jurian en zijn mama zich vandaag?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee GEEN melk, dit ligt veelste zwaar op de maag als ze misselijk zijn.
je kunt beter dan maar extra roosvicee ofzo geven.
als hij diaree heeft ook niet aan de appelsap te drinken geven en ook geen appels laten eten.
Wat zielig ja dat hij in zn eigen overgeefsel lag, echt zielig!
gewoon geven wat hij graag lust kwa drinken (behalve de melk dan)
bij ziek zijn gewoon vocht blijven geven wat ie verder lekker vind, als het geen water is, dan niet dan maar roosvicee.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat vervelend dat Jurian zo ziek is. Hoe gaat het nu met hem? Hoop dat het weer wat beter gaat.

Heel veel beterschap en een dikke knuffel voor Jurian ook van Tim.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Vannacht is hij 1x wakker geworden rond 2.00 uur, maar al snel weer verder gaan slapen tot vanmorgen 7.30 uur. Hij ziet nog erg wit, maar drinkt weer goed. Eten redelijk…

Dus hopelijk was het maar 1 dag en blijft het nu de goede kant op aan het gaan…

fijn dat hij in ieder geval weer goed doet drinken!
en dat eten komt wel meid,
als ze zo overgeven zullen ze ook wel veel buikpijn hebben.
ik in ieder geval wel, en meestal na het overgeven nog meer dan daarvoor.
alles trekt dan samen he en dat doet echt wel pijn en vooral als je veel moet overgeven en vaak.
Geef Jurian maar een digi knuffel van me!

Och ja ik wist precies hoe het manneke zich voelde… doet het nl al maanden zelf … maar dan toch liever zelf dan hij…!

Digi-knuffel retour…

haha ja maar bij jou komt het door de hormonen mag ik hopen, zo’n langdurige buikgriep lijkt me niet gezond
misschien voelt hij het wel aan en beslist ook even zwanger te zijn, in zijn fantasiewereldje dan, want wat mama mag mag hij ook (overgeven)<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 05 Feb 2010 15:03:00

Tja zwanger zal hij nooit worden …

haha en dan te bedenken dat er laatst in het nieuws was dat er een man (jaja) zwanger was
gelukkig is jurian niet omgebouwd haha dat gaat ZO tegen de natuur in!

Fijn dat het beter met hem gaat

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Gelukkig gaat het weer iets beter. Hij zal morgen wel weer een beetje kleur hebben als hij weer wat beter gegeten heeft.
Vervelend hoor zo’n virus!!!

Fijn, klinkt goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed te lezen dat hij weer wat is opgeknapt! En nu lekker verwennen met lekkere (misschien iets minder gezonde) dingen