Jurian grote broer wordt

Ja en jullie raden nooit wanneer… zoals het er nu uit ziet op zijn eigen verjaardag! 15 juli 2010…

Ben nu 11/12 weken zwanger… 1ste echo moet nog gemaakt worden. Ben er erg misselijk/beroerd onder waar ik helaas al erg bang voor was. Had medicijnen gekregen (emesafene) maar die hielpen niet voldoende. Nu heb ik er andere bij gekregen … die helpen matig. Wel zijn het erg straffe medicijnen waardoor ik geen auto mag rijden… maar om ze niet in te nemen is ook niet vol te houden.

Helaas nog geen internet thuis … dus dit even snel via mijn werk. Wilde het jullie nu toch wel vertellen… zodat Sandra (die wist het al) ook niet langer haar mond hoeft te houden

Al met al heel welkom … maar momenteel erg dubbel. Snap dat mensen die graag een kindje willen wel weken ziek willen zijn en dit ervoor over hebben … dus mag niet klagen… zal proberen dit ook niet te doen.

Hoera! Wat een supertof bericht! Gefeliciteerd met de nieuwe kleine mop die gaat komen!

Als het kindje op 12 juli geboren wordt, stuur ik een cadeautje op!

Ondanks de misselijkheid: lekker genieten van het groeiende leven in je buik!

Groetekes, Sje

quote:
Als het kindje op 12 juli geboren wordt, stuur ik een cadeautje op!

Groetekes, Sje

Daar ga ik dan zeker mijn best voor doen . Want dan is Tante Sje zelf jarig toch?

Ja, dan is Tante Sje zelf jarig! Dus maak er gerust een extra feestelijke dag van in 2010!!!

Groetekes, Sje

Who wat een super leuk bericht om te lezen
Gefeliciteerd meid
Super blij voor jullie
En toch proberen te genieten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

JOEHOEEEEE!!! Wat geweldig Van harte gefeliciteerd!
Goh wat leuk, weer een baby er bij! Maar vervelend dat je zo misselijk bent zeg! Helpen de medicijnen nu wel dan? Of ben je de hele dag door aan het overgeven?
Nou heel veel succes, en sterkte met de misselijkheid, hopelijk gaat dat snel over! Probeer ook te genieten!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wowww toppie mini-boy
Gefeliciteerd!!!
Hoop voor jou dat de misselijkheid niet weer 9 maanden duurt.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Gelukt! :smiley:

Wat ontzettend fijn en leuk voor jullie. Van harte! Ik hoop dat je die medicijnen maar kort nodig zult hebben en dat je niet opnieuw de hele zwangerschap misselijk zult zijn.

Geniet ervan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Van harte gefeliciteerd!!!
Hoop dat de ergste misselijkheid snel wegtrekt, sterkte ermee hoor, en probeer tussendoor ook lekker te genieten

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Van harte gefeliciteerd, hopelijk dat je misselijkheid snel over gaat.

Gr patries

Oh gefeliciteerd, geweldig joh alleen jammer van die misselijkheid. Hopelijk kun je die een beetje onder controle houden.

Groetjes,

Michèle

he wat super zeg, dat is wel ontzettend leuk om zo, met dit goede nieuws 2010 in te gaan! gefeliciteerd!!!
veel sterkte met de misselijkheid.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Wauw!! Supertof!
Dat je het zo lang voor je hebt kunnen houden
Hopen dat je misselijkheid snel minder wordt!
Werken deze medicijnen wel goed?

Liefs, Anne

Tja als je thuis geen internet heb dan is zwijgen niet moeilijk

De medicijnen helpen middelmatig… ene dag beter als andere … de dagen zien er heel verschillend maar zeer intensief uit. Je ben natuurlijk moe, misselijk maar ook heel blij/gelukkig!

Hé MiniBoy, wat gaaf! Echt superleuk! Op 12 juli is mijn moeder ook jarig, dus dat zou wel een leuke dag zijn! Goh, dat moet wel zwaar zijn geweest de laatste weken: verhuizen en dan ook nog supermisselijk. Ga er maar aan staan. Ik hoop voor je dat het snel stopt, want als je zelfs medicijnen krijgt, moet je er wel héél veel last van hebben meid. Sterkte! En geniet ervan! Wij oefenen nog gewoon door…ronde 6…Hopelijk kan ik ook een berichtje schrijven dat Eva grote zus wordt! Nogmaals: gefelicieerd! Yo-ho!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ooohh wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!! Ja misselijkheid is natuurlijk niet leuk! Maar starks heb je wel een lieve/mooie/schattige baby! joeeeeehooooooooo

Wat super!! Gefeliciteerd zeg!

Vond het heerlijk om zwanger te zijn, zo’n speciaal gevoel als dat geeft. Nu had ik een model zwangerschap, geen kwaaltjes en niks. Hoop dat het bij jou ook snel beter wordt en je gewoon lekker kan gaan genieten.

Liefs, Jolanda en Danique

Ohhhh wat leuk Mini-Boy!!

Van harte Gefeliciteerd!!!
Jammer van de misselijkheid, maar hopen dat je er snel vanaf bent.
Wij zijn bezig voor ronde 4 !

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

super gefeliciteerd

sterkte met de misselijkheid

groetjes

SUPER!!! Gefeliciteerd, zeg! Geniet ervan en ik hoop dat het met de misselijkheid snel wat beter gaat.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker