Jurian grote broer wordt

Oh wat een leuk nieuws! :smiley:
GEFELiCiTEERD! :smiley: super dat Jurian grote broer wordt!
Maar indd wel een drukke periode voor je, verhuizen, 1e weken van je zwangerschap, Jurian die natuurlijk veel aandacht nodig heeft etc!
Dus probeer wel op zn tijd ff aan jezelf te denken he, & te genieten!!!

Super nieuws mini - boy!!!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Wat hartstikke fijne meid
Gefeliciteerd en probeer te genieten van je zwangerschap.

Groetjes Marianne mama van Ruben

wat een ontzettend goed nieuws! miniboy!

gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap!

Groetjes Gytha

Oh meis!!! Wat geweldig voor jullie!! Ben al een paar dagen niet echt op ikkeben geweest (beetje druk enzo), maar toen ik dit bericht las werd ik helemaal blij. Ben echt zo blij voor jullie.
Spannend weer allemaal joh. Ik denk dat zwanger zijn van je 2de kindje zo anders is als bij een eerste zwangerschap. Je hebt nu al een kindje rond banjeren & hebt daardoor volgens mij minder tijd om te genieten van deze zwangerschap. Al is genieten nu misschien niet het juiste met die misselijkheid!!

Nou meid ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt…en zie je het al voor je straks in de zomer…in jullie fantastisch mooie nieuwe huis…Jurian lekker in de tuin aan het spelen en zijn broertje of zusje lekker slapen in de wagen. Een mooi vooruitzicht!

Ik wist het al een tijdje, maar ik ga je gewoon nog een keer feliciteren

Gefeliciteerd en zoals ik al vaker heb gezegd hoop ik voor je dat je misselijkheid niet de hele zwangerschap duurt. Vind het echt super voor jullie dat je in verwachting bent en probeer er ondanks de misselijkheid van te genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat lief al die berichtjes…

Vind het soms zo erg … maar geniet echt nog niet! Weet dat ik niet mag klagen en dat ik de wens vervuld heb zien worden die zovele hier vervuld willen zien worden. Maar … die vreselijke misselijkheid. Hele dagen / nachten… ik verlang soms naar een gewone dag… geen misselijkheid / geen overgeven / geen gevecht. Mijn man helpt me veel… maar voor een buitenstaander (iedereen die niet misselijk is) is het toch moeilijk om werkelijk te weten hoe erg het is. Ook die vermoeidheid ach die neem ik graag voor lief… maar voor Jurian is dat ook een gevecht. Hij wil spelen … mama kan haar ogen niet open houden… Gelukkig veel fam die me willen helpen en tja dan verwennen ze hem maar… ik kan er nu even niks aan doen. Hoop zo dat het nog beterder wordt…

Nu verplicht nachtdienst op mijn werk, maar het gaat niet. Denk dat ik zo naar huis wordt gestuurd… ben alleen maar naar toilet aan het rennen! We doen ons best maar werken staat nu echt even op nummer 2.

Lieve moeders/meiden… wat een klaagzang hé, sorry! Moet het sosm even kwijt…

Wat vervelend joh. Lekker spuien hier hoor! Ik hoop echt voor je dat het snel beter wordt, dat zijn wel lange 9 maanden anders. Sterkte hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh meid toch wat vervelend en ook ik hoop dat het echt geen 9 maanden gaat duren.
Kun je wel een beetje genieten van je nieuwe huisje zo? En hoe vind jurian het nieuwe huis?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Meid, je bent echt geen zeur hoor. Het lijkt me ook verschrikkelijk om steeds zo misselijk te zijn. Had je dat toen bij Jurrian ook zo erg? En is het echt steeds met overgeven, of alleen een misselijk gevoel? Arme Miniboy! Laat Jurrian maar gewoon even verwend worden door anderen, soms gaat dat echt even niet anders. Voel je daar niet schuldig over hoor, als je je beter voelt, kun je die tijd zo weer inhalen. Even rustig aan en we duimen dat de misselijkheid je niet al te lang parten blijft spelen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Natuurlijk vinden we je geen zeur. We weten hoe welkom dit kindje bij jullie is en dat je het er 9 maanden voor over hebt. Maar daarom is en blijft het vervelend dat je zo beroerd bent. Natuurlijk mag je hopen dat dit niet 9 maanden zo door blijft gaan. Fijn dat je in ieder geval genoeg hulp hebt van familie die op Jurian willen passen. Geef eraan over en je zwangerschap staat natuurlijk op de 1e plaats, dus logisch dat werk even op 2 staat. Doe rustig aan en je kunt hier altijd je hart luchten hoor!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Allereerst gefeliciteerd!!

Super joh!

En ik weet precies hoe je je voelt, ik ben ook heel misselijk geweest met veel overgeven en het sloopt je gewoon. Heel logisch dat je het even slecht trekt. Bij mij ging het met een week of 16 over, werd het veel minder in ieder geval. Ik hoop bij jou nu ook!

liefs, Hilde

Gefeliciteerd!
Wel vervelend dat je zo misselijk bent. Hoop voor je dat het snel overgaat.

Liefs

Logisch hoor dat je nu nog helemaal niet kan genieten…is alleen maar heel erg zwaar op dit moment als ik het zo lees. Erg vervelend.
Ik hoop voor je meis dat je snel weer wat beter gaat voelen…
En zeuren dat doe je zeker niet…je bent gewoon eerlijk en zo voelt het op dit moment. Gelukkig gaan er zeker betere tijden komen

Wanneer heb je trouwens de eerste echo??

Gewijzigd door - Saro op 04 Jan 2010 13:29:59

Van harte gefeliciteerd!!! ben door de drukte hier thuis even wat minder op het forum maar bij deze een wat verlate felicitatie
lieve groetjes!

Lilypie First Birthday tickers

Ik heb niet over hoeven geven, maar ik was met Morgan wel 24-7 misselijk en kokkend (klinkt altijd zo smakkelijk) en na 11 weken stond ik te huilen in de keuken dat ik niet meer wilde. En met 12 weken was het zo goed als over. Ik hoop echt dat dat bij jou ook is want het is inderdaad niks dat misselijk zijn. Ik vond het een rot gevoel.

Groetjes,

Michèle

Van harte gefeliciteerd zeg, ontzettend leuk nieuws. Vervelend van die misselijkheid, hoop dat het nu wel over gaat. Toen ik zo misselijk was at ik veel volkoren koekjes(van die biscuitjes) en dan was het beter te doen voor mij. misschien dat dat wil helpen?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

pff muts ben ik, ik ben meteen gaan zoeken en nu zie ik je topic!
nogmaals van harte meid!
echt superleuk! enne… het genieten komt nog wel! die eerste maanden waren bij mij zoiezo heel rot. constant misselijk en ook depri. pas na 5 mnd kon ik genieten en toen ik 7.5 mnd was kon ik weer niks
maargoed de tijden dat ik genoten heb waren heerlijk1
je bent een top mama! dat je je dat even goed in je oren knoopt he!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

De knoop zit erin … bedankt Inge!!

hahaha, anders naai ik m wel extra vast
geen dank meid! komt goed echt TOPPER DAT JE BENT!

[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />