Jurian geopereerd

Nou meiden we zijn er weer…

Vanmorgen om kwart voor 6 zelf mijn bed uit (gister alles al klaar gelegd) dus even eten en om half 7 Jurian wakker gemaakt… oh hij sliep nog zo lekker! Heb hem een zetpil gegeven en even geknuffeld met hem… daarna de auto in. Om kwart over 7 waren we in het ziekenhuis en werden gelijk doorverwezen naar de dagbehandeling, daar stond een klein bedje voor hem klaar met aan het voeteneind een tekening en ‘dit is het bedje van Jurian’. We moesten daar wachten tot we verder uitleg kregen. Die kwam al snel en … tijdens de uitleg liep Jurian naar de tas (had ik op grond gezet) en graaide naar de gevulde beker met drinken. Tja leg dan maar uit dat hij dit niet hebben… maar dat hij eerst geholpen moet worden. Hij was het hier dus ook echt niet mee eens. Hij moest tot half 9 wachten, was als eerste van die kamer ( 6 personen ) aan de beurt. Dus daar kwam de zuster Jurian halen… Mama steekt haar handen al in de mouwen van de blauwe schort … mag ik niet mee! Tja als je zwanger ben mag je niet mee naar de narcose kamer. Gelukkig was papa erbij, en moest die mama’s plekje innemen … Ik mocht wel weer naar de uitslaapkamer gaan als hij wakker werd. Dus daar heb ik gewacht op hem. Hij kwam schokkend terug… vond dit wel naar om te zien. Maar was nog niet bij kennis. Opeens ging hij heel hard huilen en kwam er veel bloed uit neus en oortjes … Hij kreeg een zetpil diclofenac. En ik mocht hem op schoot nemen. Oh wat is hij dan slap… moest net als een baby goed zijn hoofd ondersteunen. Verder is het goed gegaan… hij heeft al snel goed gedronken en mocht om half 12 weer naar huis. Vond zelf de ochtend daar wel lang duren … je wordt er beetje gaar van. Ook mag Jurian alleen nog maar drinken, vanavond beetje pap maar verder nog niks vandaag.

Vanavond mag ik hem voor het slapen gaan nog een zetpil diclofenac geven en verder pcmoll.

Bij thuiskomst (half 1) lag hij in de auto te slapen… hem lekker op bed gelegd en nu slaapt hij nog…

Bedankt voor jullie liefde en meeleven… tja of het meegevallen is… ?? Zou het niet graag nog een keer willen doen… maar het is te overzien…

Lilypie In verwachting Ticker

wat fijn dat jullie weer thuis zijn.
ook fijn dat het allemaal goed is gegaan. Wel zielig dat ie zo slap was, kon je weer even oefenen hoe je ook alweer het nekje moet ondersteunen
maar idd wel sneu voor m! ik hoop dat hij niet teveel napijn krijgt en dat de zetpillen goed werken.
enne tuurlijk leven wij met je mee meis! Geef m maar een dikke knuffel van mij en Rico, en een kus natuurlijk…ook voor jou!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Heerlijk dat alles goed gegaan is en dat jullie weer thuis zijn. Geef hem maar genoeg pijnstilling (om de zoveel uur dan) en verwen hem maar lekker. Het eten gewoon even laten voor wat het is. Wil hij wel dan is het goed en zo niet dan niet. Lekker knuffeltijd en weer beter worden!

Groetjes Bianca

Wat een verhaal zeg! Nou hoop dat hij snel opknapt, oohhh en dat slapen kan morgen ook nog wel zo zijn hoor, die narcose kan nog wel even doorwerken! Misschien wel even lekker voor je dat je wat kan rusten! Als dat lukt natuurlijk!

@Benick, volgens mij bedoelde mini-boy dat jurian nog niet MAG eten ipv dat hij het nog niet wil

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh fijn dat het verder goed gegaan is. Waarom mag je eigenlijk niet mee als je zwanger bent?? Misschien een domme vraag van mij hoor.

Enne dat slapen inderdaad kan nog wel even duren. Ook aan toe laten geven want narcosespul is rotzooi.

Groetjes,

Michèle

@ Michele, kan potencieel gevaarlijk zijn voor het ongeboren vruchtje vooral in de eerste 3 maanden, er zijn wat hogere percentages hazelippen, openruggetje etc bij mensen die op de operatiekamer werken met “gassen” dit geld dus niet voor een infuus en daarin de medicatie, maar “gassen” zijn nu eenmaal veiliger voor kids omdat we ze al langer kennen, we weten voor en nadelen en ook omdat het sneller is uitgewerkt!
Hoop dat dat je vraag beantwoord!

oooohh kan me voorstellen dat dat toch allemaal behoorlijk spannend was!
Ben erg blij voor jullie dat het zo goed is gegaan en dat hij alweer lekker mee naar huis kon.
Nu duimen dat meneer ook weer lekker snel opknapt!!!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Fijn dat het allemaal goed gegaan is

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Yep ik snap hem helemaal dank voor de uitleg.

Groetjes,

Michèle

jullie zijn allemaal kanjers dat jullie dit toch maar even in een ochtendje gedaan hebben! Hoop dat de kleine man snel weer op zal knappen, maar zorg nu maar lekker voor hem hoor, dat heeft ie wel verdiend.
Dikke knuffel van ons

Lfs

Ach gos, toch heftig. Fijn dat het zo goed gegaan is. Lekker knuffelen met je ventje en hopelijk rent 'ie snel weer vrolijk rond!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het zo goed is gegaan, nu lekker opknappen en verwennen.

Gr Patries

Ah gelukkig verliep het allemaal goed
En zoals hier al gezegd is, verwen hem maar lekker!
Binnenkort loopt hij weer rond als geen ander

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie weer thuis zijn. Ik hoop dat Jurian zich snel weer helemaal goed voelt!

Een dikke knuffel voor jullie!

Groetjes Natasja

Fijn dat alles goed is gegaan. Hoe is het nu met Jurian?

Liefs

Fijn dat het goed gegaan is.

Groetekes, Sje

Is moeilijk he, je kindje zien bijkomen uit de narcose. Je wilt ze al troosten op het moment dat ze nog niet bij zijn en nog niet eens het besef hebben dat jij er bent (zei de verpleegster, maar volgens mij voelen ze toch wel dat je er bent hoor…)

Verder sluit ik me aan bij de rest:

Wat super dat het goed gegaan is en verwen hem inderdaad maar lekker Lekker veel knuffelen en lekker naar bedje als hij moe is.

Hij heeft van papa en mama een trekker met kar gekregen daar heeft hij lief mee gespeeld vanmiddag. Wel wilde hij heel graag koekjes/ snoepjes eten ipv alleen maar drinken. Op advies zou hij vanavond pas yoghurt met vla mogen, maar heb hem dit om half 5 gegeven. Vanavond nog een lekker danoontje + fruithapje geheel gepureerd en geen banaan ( ik dacht waarom dit niet en vla wel? je wordt zo gaar van alleen drinken etc ). Hij heeft er dus ook echt van genoten. In totaal heeft hij vandaag wel 10 bekers limonade op… en dus hele volle plasluiers … Dus het drinken en eten gaat goed. Morgen mag hij als hij geen bloedingen oid meer krijgt alles weer eten… en denk ook dat dit wel goed gaat komen. Verder ligt hij nu weer heerlijk te slapen met een zetpil diclofenac die ik nog moest geven aan hem… verder geen pijnstilling nodig gehad. We zijn zelf ook trots op onze boy!!

Morgen mogen we ook gewoon weer naar buiten als hij niet te ziek is geworden … maar hoorde wel dat het minder weer wordt dus we kijken het nog even aan…

Lilypie In verwachting Ticker

Gelukkig is de operatie goed verlopen en wilde hij ook gelijk weer drinken. Alleen naar om je kind zo uit de narcose te zien komen, dat vond ik ook het minste. Van de narcose kunnen ze na de tijd nog erg slaperig zijn maar zolang ze heerlijk slapen vernemen ze het minste.
En nu lekker ijsjes eten en verwennen natuurlijk. Alles is nu achter de rug en nu nog ff een paar dagen om bij te komen en dan heerlijk weer naar buiten en genieten.
Alvast een hele rustige nacht gewenst en geef Jurian een digi-knuffel van ons