Jurian geopereerd

Jurian lust absoluut geen ijs … dat is in dit geval wel jammer. Hij kokt er echt van… Vooral omdat het zo koud is. Maar dat is in dit geval juist belangrijkste koud eten/drinken ivm de doorbloeding/stolling …

Lilypie In verwachting Ticker

Fijn dat het goed is gegaan Mini-boy, en dat hij nu lekker ligt te slapen.
Hoop dat hij morgen ook gewoon lekke rkan spelen, en genieten van zijn eten

Zal je al wel een beetje voorbereiden op het weer: het gaat regenen…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat ontzettend fijn dat alles goed is gegaan & wat heeft Jurian het super gedaan als ik het zo lees! Stoere man hoor!!

Wat grappig dat hij geen ijs lust, ja het is jammer nu maar geen ramp hoor mini boy. Wel ijs lusten is ook niks want mij kwam het op een gegeven moment me me strot uit bij me keelamandelen

Groetjes,

Michèle

Even vraagje…liep Jurian nu al wel of nog niet zelfstandig? Niet? Dan zou het maar zo kunnen dat hij er (nu na het plaatsen van die buisjes) straks opeens vandoor gaat (vanwege evenwichtsorgaan in zijn oortjes)

Is de nacht goed gegaan?

Ja grappig he dat hij dit niet lust… ijs en chips moet hij echt niet hebben. Daar gaat hij echt van kokhalzen … en spuugt het zo uit. Mensen denken weleens op kinderfeestje een leuk zakje Nibbit te geven … maar hij kijkt dan zo hulpeloos naar me

Jurian liep net 2 weken voor de operatie… en eigenlijk ook gelijk goed. Hij heeft nog weleens zijn evenwicht zoek … maar dat is maar minimaal… buiten loopt hij ook goed op straat!

Verder gaat het erg goed… Meneer was om half 7 wakker maar mama vond het wel beetje vroeg dus meneer heeft liggen kletsen/duimen op zijn bed tot half 8 toen ging mama hem maar even halen Verder heeft hij vanmorgen met smaak een boterham op … ging erg snel naar binnen. En verder ook de hele dag door goed gegeten en gedronken. Even samen naar de winkel geweest … muts op voor de oren. Maar verder niet veel wind, dus ging goed. Nu ligt hij net weer in bed … en slaapt hopelijk lekker…

Gisteravond kwam bij mij de spanning eruit… janken om niks! Hahaha kan er nu wel om lachen maar … ik heb echt zo’n spanning bij me gehad. Ondertussen zijn er 3 vriendinnen moeder geworden … waar ik niet naartoe wilde met Jurian maar wel graag wilde. (moet nu nog gaan… ) … maar tranen zijn weer gedroogd en we zijn dankbaar dat alles zo goed heeft mogen verlopen.

Wat super dat Jurian het zo goed gedaan heeft gisteren en met zo weinig pijnstilling de dag doorgekomen is. Logisch dat jullie trots zijn op jullie kleine grote man.

Ik hoop dat hij vandaag niet al te veel last meer heeft.

Geef hem maar een dikke knuffel van mij en Tim.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Super dat hij zich zo goed voelt en dat de nacht goed verlopen is en ja na een dag niet eten heb je bere honger dus dan gaat een boterham er wel in.
Was Jurian een goed eter. Marijn at redelijk en vroeg eigenlijk tussendoor nooit om een snoepje of koekje maar nu wordt er gek van staat de hele dag bij de la te vragen om te eten. Ik zei gisteren al we laten de amandelen weer terugplaatsen haha dit wordt te duur.
Mocht je wel gelijk weer naar buiten dan. Wij moesten 4 a 5 dagen binnen blijven.

hahaha… ik zou ze toch maar niet terugplaatsen hoor … weg = pech

Jurian eet altijd redelijk … drinken doet hij altijd heeel erg goed! Snoep geeft hij niet om.

@Pranger

Dat had Madelon ook nadat haar keelamandelen eruit waren
Volgens mij heeft ze al die tijd toen ze er nog zaten pijn met slikken gehad en ja dan eet je zelf ook maar het hoognodige.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Dikke knuffel van Eef aan die stoere Jurian!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ach, Mini-boy! Ook de schuld van de hormoontjes

Fijn dat het wel zo goed gaat met Jurian. Hij lijkt er weinig last van te hebben
Liefs, Anne

Fijn dat het zo goed gegaan is zeg. Lekker dat het nu achter de rug is. Hoop dat de klacten nu weg blijven en dat hij snel weer helemaal het mannetje is.

groetjes Ramona

Wat fijn dat hij er geen klachten aan heeft overgehouden en weer lekker speelt een eet/drinkt!
Jaaa…ik zou alleen al brullen als Aaron weggereden zou moeten worden voor de operatie dus ik vind het al knap dat je alleen gisteravond wat tranen had!

Hoop dat de kleien man nu nergens geen last meer van heeft!

Gr, danielle

Super dat het zo goed is gegaan, fijn om te lezen!

liefs

is heel logisch meid, de spanning moet er toch ooit uit.
ik had dat ook pas NA rico’s opname,
op die momenten moet je sterk zijn, en de dag voordat hij naar huis mocht chagerijnde ik tegen rijco huilde overal om en trilde over mijn hele lichaam.
toch grappig voordat je een kindje hebt laat je het gewoon komen wanneer je wil,
en nu stel je het uit totdat je zeker weet dat het weer goed gaat!

Hoe slaapt hij nu? is hij lekker aan het opknappen?
en jij ook weer een beetje uitgehuild?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Deze mama is klaar met janken hoor … en geniet van het zonnetje!!

Jurian gaat redelijk goed… hij weet nu hoe hij Nee moet zeggen … en doet dat dus heel de dag tegen alles en iedereen… Wel heeft hij afgelopen nacht gehuild (3x ) en zei au oor. Tja ik weet niet goed wat ik moet dan… hij heeft geen koorts oid. Ik mag het oortje ook niet schoonmaken… (wel vooraan gedaan) maar dieper in het oortje zit allemaal opgedroogd bloed. Dit kan natuurlijk erg jeuken/kriebelen… maar denk toch dat ik tot vrijdag (controle) moet wachten om hier iets aan te doen???

Wat fijn dat het redelijk goed gaat met Jurian. Wel vervelend dat hij een paar keer huilend wakker is geworden. Ik zou persoonlijk zelf ook niet te veel binnen in zijn oor gaan zitten. Idd afwachten tot vrijdag, tenzij het heel erg wordt. Dan gewoon even voor de zekerheid bellen.

Haha dat nee zeggen is heel herkenbaar. Tim kan dit sinds een paar dagen ook zeggen. Moet ik er wel om lachen, maar ja ik doe het niet. Dan heb ik drinken klaargemaakt en dan zeg ik mama heeft drinken. Dan zegt hij nee, maar komt vervolgens heel enthousiast aanrennen. Hier dus ook vrij vaak op een dag nee, maar gelukkig meent hij er niks van.

Nogmaals heel veel sterkte voor Jurian en een dikke knuffel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Jurian is vanmorgen weer op controle geweest. Toen hij de operatie arts zag moest hij gelijk heel hard huilen… Maar het is een hele leuke arts dus voelde Jurian zich toch al snel op zijn gemak. Helaas is het bij zijn rechteroortje nog niet goed. Daar zit een ontsteking te broeden die maar niet weg wil. Nu druppels gekregen die hij 5 dagen moet gebruiken. Mocht hij dan nog een loop oor oid krijgen dan gelijk terug komen anders pas over half jaar…

We hebben druppels omdat de ontsteking niet daadwerkelijk ontsteekt nog. Hiermee wil de arts proberen de ontsteking te voorkomen. Mocht dit niet lukken en wordt hij ziek dan weet ik wel gelijk waar het vandaag komt…

nou hopen maar dat de druppels snel werken zodat je niet meer terug hoeft, tenminste niet op korte termijn!
wat een geheugen heeft zo’n klein mannetje dan zeg dat hij dus donders goed weet wie hem de vorige keer zo ‘toegetakeld’ heeft, wel fijn dat het zo’n aardige arts is!

ik duim voor je dat alles goed gaat!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />