jeetje meid wat een gedoe weer, kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk van baalt.
mijn ervaring met Lindsey is dat, toen ze naar het kdv ging ze het eerste jaar idd vaak behoorlijk verkouden was en dan af en toe een griep (dus echt ziek en dunne luiers) had. dus echt bekend klinkt t mij niet in de oren.
het zou misschien kunnen dat door alles wat Rico inmiddels al heeft meegemaakt niet echt een superhoge weerstand heeft en het dan allemaal wat sneller oppikt. er zijn wel zo ontzettend veel verschillende soorten virussen en als hij dan net de pecht heeft er een aantal zwaardere achter elkaar op te pikken, tja het zou kunnen.
persoonlijk zou ik toch met het hele verhaal naar de ha gaan, misschien niet vandaag maar dan morgen. want ik blijf het toch ook raar vinden dat hij ook echt elke keer zo’n koorts heeft. Lindsey heeft dat dus echt niet zo vaak gehad hoor toen ze naar het kdv ging. nu bij de psz heeft ze er veel minder last van maar dat komt dan denk ik wel weer omdat ze bij de kdv al veel meer weerstand heeft opgebouwd.
liefs,
Rinske