Jullie voelen hem al aankomen..WEER koorts

jeetje meid wat een gedoe weer, kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk van baalt.

mijn ervaring met Lindsey is dat, toen ze naar het kdv ging ze het eerste jaar idd vaak behoorlijk verkouden was en dan af en toe een griep (dus echt ziek en dunne luiers) had. dus echt bekend klinkt t mij niet in de oren.
het zou misschien kunnen dat door alles wat Rico inmiddels al heeft meegemaakt niet echt een superhoge weerstand heeft en het dan allemaal wat sneller oppikt. er zijn wel zo ontzettend veel verschillende soorten virussen en als hij dan net de pecht heeft er een aantal zwaardere achter elkaar op te pikken, tja het zou kunnen.
persoonlijk zou ik toch met het hele verhaal naar de ha gaan, misschien niet vandaag maar dan morgen. want ik blijf het toch ook raar vinden dat hij ook echt elke keer zo’n koorts heeft. Lindsey heeft dat dus echt niet zo vaak gehad hoor toen ze naar het kdv ging. nu bij de psz heeft ze er veel minder last van maar dat komt dan denk ik wel weer omdat ze bij de kdv al veel meer weerstand heeft opgebouwd.

liefs,
Rinske

@Rinske: weet je wat ik ook zit te denken…kijk voor zijn operatie was hij veel ziek he, dus toen heeft hij ook veel weerstand op kunnen bouwen in feite… na zn operatie ging het een tijd goed maar nu dus 4 keer ziek waarvan 3 keer MET koorts in lees goed: 4 weken tijd hij heeft hooguit deze maand 1 week geen koorts gehad. de eerste keer toen ie oorontsteking had had hij geen koorts maar daarop volgde die acute middenoorontsteking MET koorts aan het eind. na die antibiotica kuur…2 dagen erna werd hij dus zo ziek en had hij 6 dagen koorts (vrij hoog ook) en toen was hij 4 dagen geloof ik koortsvrij en hoppa nu dit weer. dus het is niet zo dat hij 5 keer ziek is geweest in 3 mnd tijd (wat al vaak is) maar dit alles in 1 maand tijd en dat vind ik echt te bizar.
maar net wat je zegt… ik ga dit aan de huisarts doorgeven en ze moeten hier een verklaring voor hebben en niet: ja maar dat is normaal in het begin van zn schooltje, want wat ik al zei het is niet dat hij alleen maar verkouden is (dat is hij zoiezo al ruim 9 weken dus de rest komt er gewoon telkens bij)

daarom, kijk Lindsey is nu ook af en aan wel wat verkouden en ja dat hoort er dan gewoon bij. maar 6 dagen koorts is al niet normaal en dan na een paar dagen alweer koorts vind ik niet normaal meer en dan heb ik het dus nog niet eens over die acute oorontsteking. wat je zegt er moet toch echt een betere verklaring voor zijn dan dat het er gewoon bij hoort.

liefs,
Rinske

nu is zn koorts eindelijk naar 37,9 gezakt na die pcm pff.
half 4 gehad en kwart over 6 getempt. maar goed t zal me benieuwen hoe laag hij was geweest in de tussentijd en hoe het over een paar uur is. hopelijk blijft het eronder maargoed dat zal wel weer niet aangezien het nu is nu hij pcm opheeft.

@Rinske; ja ik ben benieuwd wat de dokter ervan gaat zeggen. want ik ga het nu niet zo zeggen van: hij is ziek
ik ga zeggen hij is WEER ziek de zoveelste keer. en dat er een verklaring voor moet zijn… een andere dan alleen schooltje

Hoi Mama van Rico,

ik vind het heel goed van je dat je morgen naar de ha gaat.
Kan me heel goed voorstellen dat je er echt klaar mee bent hoor,
en idd in 1 mnd tijd zooo vaak ziek, zeker iedere keer met die koorts
erbij, is niet normaal meer.
En je moet idd ook voor jezelf/kind opkomen, anders word je vaak
weer zomaar naar huis gestuurd. Gewoon doorvragen en evt. doorsturen,
dat Rico helemaal onderzocht wordt. Ik benzelf ook wat dat betreft iemand,
die zich ook weer naar huis laat sturen,
(kom niet zo goed voor mezelf op) maar mijn vriend is gelukkig ook anders.
Hoop voor je dat je een rustige nacht hebt, dat de koorts niet al te hoog oploopt,
en dat Rico heel snel de oude mag worden…

En probeer ook aan jezelf te denken he, vaak vergeet je (omdat je complete zorg naar je kindje gaat ) jezelf!

Beterschap!
Gr. Mama van 2 kids

Het is goed van jullie dat papa nu ook een keer mee gaat, bij ons trekt papa ook beter zijn mond open en laat niet over zich heen lopen, als hij het met de dokter niet eens is dan zegt hij dat ook en wil dan een secund opion.
Hopelijk krijgen jullie morgen wat meer duidelijkheid. Kom op voor jullie kleine Rico.
Succes en beterschap

Jeetje meid,
het zit jullie ook echt niet mee

Ik hoop dat Rico heel snel weer beter is en beter blijft.

En idd Kom maar heel goed op voor jullie mannetje,
Het is niet niks voor jullie en Rico dat hij steeds zo ziek is,moet gewoon een keer goed naar gekeken worden.

Ik ga duimen dat het snel goed komt en gaat met jullie knappe ventje.
Beterschap meid voor jullie ventje.

Groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

lief dat jullie zo meelevend zijn meiden
Doet me goed…
vanacht is Rico een paar keer huilend wakker geworden. hij had het over Thomas op de weg en dat de trein niet op het hek was (hek bedoeld hij de rails mee)
daarna huilde hij gewoon ontroostbaar (de 2e keer)
vanochtend werd hij wakker met 38, dus het was iets minder dan gisteren.
verder is hij wel moe merk ik. Dus ik heb hem afgemeld voor vandaag voor schooltje. Aangezien het weer wat minder is heeft het weinig zin nu al naar de dokter te gaan denk ik… maar mocht het weer hoger worden kan ik gewoon contact opnemen buiten de afspraak-maak tijd om (is tot 10 uur) dus ik ga hem over een paar uur even tempen en dan zien we wel hoe of wat.

Heerlijk hè Inge de psz. Ook Dylano was weer ziek van het weekend Nou ja ziek hij had koorts maar verder niets aan te merken als meer vervelend. Vandaag ging het weer wel.

Beterschap met je mannetje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hoi mama van Rico,

Hoe gaat het nu met Rico? En trekken jullie 't zelf wel een beetje?
Vreselijk dat jullie vent zovaak ziek is, en zo lang al!!
Is zijn urine en ontlasting al gecontroleerd?
Want lees dat hij de Mex,griep heeft, maar daarbij kan misschien ook nog wel een andere infectie zitten…
Hoop voor jullie dat hij snel weer de oude word, en je echt niet op je kop laten zitten hoor, het is jullie zoon, jullie kennen hem het beste, en dit vind ik echt te belachelijk voor woorden dat jullie gewoon maar naar huis worden gestuurd terwijl dat ventje zo ziek is elke keer…
Gelukkig liever thuis dan in het ziekenhuis maar dit is voor jullie natuurlijk ook slopend… Vooral omdat het al zo lang speelt…
Heel veel beterschap en sterkte!

Ciska.

Nathanael is van 10-06-09

Hoi mama van Rico.

hoop ontzettend dat het beter gaat met jullie zoontje!
Groetjes, mama van 2 kids

Inge is gisteren volgens mij niet op Ikkeben geweest en vandaag ook nog niet. Ik hoop niet dat dit betekent dat het met Rico niet goed gaat. INGE!!!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek, ik heb gisterenavond een mail van Inge gehad en daarin schreef ze dat ze wat minder achter de computer zit, omdat ze het erg druk heeft. Verder gaf ze aan vandaaag met Rico naar de huisarts te gaan. Ben dus ook erg benieuwd wat hier uit gaat komen.

Groetjes,
Sandra

Oké Sandra, thanks. Dat maakt een hoop duidelijk. Ik hoop dat ze iets laat horen over hoe het bij de huisarts gaat.

Groetjes,
M

even een kort berichtje van mij;
lief dat jullie nog steeds zo meeleven, vandaag worden zijn luchtwegen dieper nagekeken en zijn longen. ook wordt naar zn hart geluisterd en wordt eventueel verder onderzoek besproken omdat hij weer beter was maar nu weer zn eigen kapot hoest. vanacht zo erg dat hij er niet uitkwam en ik zelfs bijna in paniek raakte.
sorry dat ik even niet achter ikkeben zit, door prive omstandigheden helaas.
niks tussen papa en mij hoor hier tussen ons gaat het prima. maar ik kan het er niet opikkeben over hebben sorry.
maar het is even heel zwaar allemaal en daardoor heb ik het onwijs druk nu en kom ik amper ergens aan toe.
vergeet jullie niet hoor!

Veel sterkte Inge en ik hoop dat Rico snel weer de oude is!

{{{{{{{{{{Inge en gezin}}}}}}}}}}

Groetekes, Sje

voor jullie

We zijn net geweest en ze horen toch weer de bronchitus/astma die ze ook hoorde toen hij nog een baby was.
dus voor dat heeft hij weer een puffer gekregen en een nieuwe inhalator.
over die koorts. de dokter zegt (dit was een andere) dat het echt zo is dat veel kindjes hier regelmatig komen met koorts de laatste 2 maanden. dus dat ik het niet normaal vond snapte hij maar de dokters weten dat kindjes van rico’s leeftijd nu bijna alles oppikken omdat de virussen en bacterieen heel hardnekkig zijn. Omdat hij nog weerstand moet opbouwen wordt hij dus telkens zo snel ziek.
Rico is dus niet het enigste kindje die ze de laatste weken vaak zien.
maarhij zei wel dat we moesten blijven komen als ie weer wat krijgt omdat het nu ook kan zijn dat ze iets moeten behandelen.
zijn keeltje was ook wat rood maar niet zodanig dat hij daar iets voor moest krijgen. mocht hij eetproblemen krijgen moeten we weer terug want dat kon weer wijzen op een keelontsteking (zucht dus…)

en ja over mezelf… ik vind het heel erg vervelend dat ik niet kan zeggen wat er is maar dat ik alleen kan zeggen hoe erg ik er op het moment onder lijdt…
ik kan amper eten en ben gewoon ziek van verdriet op het moment en ik vind het erg moeilijk om een leuke mama te zijn nu die vanalles gaat ondernemen.
Door de stress heb ik amper zin in het huishouden. dat doen papa en ik nu zoiezo wel samen maar mijn deel wat ik normaal doe heb ik al zoiets van; blehhh.
toch moet het gebeuren en toch moet Rico ook leuke dingen kunnen doen.
ik slaap onwijs slecht en als ik dan in slaap val… slaap ik zo diep dat ik er s’ochtends amper uitkan.
of ik slaap juist helemaal niet diep en ik wordt om de haverklap wakker.
maargoed niks aan te doen nu.
jullie zijn schatten!

Fijn dat Rico is onderzocht en jullie toch enigszins gerustgesteld zijn. Nu maar hopen dat Rico snel van alle klachten af is, dat zou al een hele hoop schelen met de stress die je ook hebt van dat andere waarover je hier niet kan praten. Sterkte Inge, ik hoop dat het snel beter gaat voor Rico en jou/jullie!

Groetjes,
M

Dankjewel Marjan, ik hoop het ook…