10 minuten zijn om…
het dubbele zelfs, misschien dat ze terug gebeld is dat ze meteen moest komen en dat ze daarom niet kan reageren?
liefs woezel
Weet ook niet … maak me wel beetje ongerust… Moet nu zelf weg en kan vanavond ook niet kijken … hoop morgen eind van de dag goed nieuws te lezen en niks ernstigs… Alle goeds Inge & Rico denk aan jullie!
er is met een kinderarts overlegd.
hij staat als eerste op de lijst als het vanavond niet wegtrekt maar omdat er niks aan zijn been/voet/tenen te zien zijn en hij verder goed reageerd weten ze vrijwel zeker dat dit een reactie is op de koorts. een spierkramp door de koorts.
als het dus niet wegtrekt vandaag moet hij naar de poli en anders zoiezo morgen ivm zijn langdurige koorts. ik moest meteen bellen als er verandering op zou treden en ik heb gezegt dat als er iets mis gaat ik het op hun zou verhalen.
hij is nu gewoon tv aan het kijken want hij kan niet lopen he tjonge zeg een extra gefrustreerd kindje nu. hij wordt gek dat hij niet kan lopen.
ik hoop dat het voor de avond weg trekt… ik moet eerlijk bekennen ik zie de hele opname van de vorige keer weer voor ogen en ik ben zo bang dat het weer moet.
terwijl als ik zo naar hem kijk en hij rustig zit en toch op me reageerd ik ergens zoiets heb van; zoveel zorgen als de vorigee keer moet ik me nu nog niet maken… ikk bedoel hij is geen dood vogeltje ofzo.
trouwens hij had sinaspril gehad maar dat had hij al eerder gehad dus lijkt me stug dat het een reactie daarop is.
pff wat een HEL is dit toch
Meisje meisje wat een elende zeg.
Ik ben dik aan het duimen en hopelijk zit je nu bij de artsen.
Denk aan jullie…
Gr Patries
het gets meid wat een schrik moet dat zijn.
hoop dat je snel terecht kan bij de arts.
sterkte met alles!!
liefs,
Rinske
ja jee ik schrok me echt dood hoor. nog steeds loopt hij niet maar wat de dokter zei van als hij vanavond nog niet loopt dan… ja wat dan ik bedoel als een kind pijn had in zn voet dan durft hij zoiezo toch moeilijker weer te lopen dus wie zegt dat die pijn ook echt aanhoudt en het daarna niet gewoon angst is ofzo?
enfin ik ben weer terug gebeld met de mededeling dat ik in de gaten moet houden of hij vlekjes krijgt. papa is net thuisgekome en heeft geld gehaald bij de bank ivm eventuele taxi kosten vanavond.
overigens heeft papa net gekeken en hij vermoed dat het zijn enkel is of er in de buurt omdat hij wel kruipt. en heel snel ook. er is niks aan zijn enkel te zien ofzo en ik weet ook honderd procent zeker dat hij hem niet verzwikt heeft. want hij liep nog toen ik hem naar bed bracht en ik heb hem er zelf uitgehaald (hij is er niet onder vandaan gekomen) waar het dan vandaan komt geen idee
Gewijzigd door - MamavanRico op 08 Mar 2011 16:49:00
ik zou hoe dan ook, wanneer hij dus niet loopt (angst of niet) gewoon weer bellen, zoals je zegt daar kan je niet zeker van zijn.
maar uit de verhalen die ik zo gelezen heb lijkt het mij dat Rico er wel het mannetje voor is dat hij dan gewoon weer gaat lopen als hij er niks aan voelt.
ik duim voor je dat hij zo gewoon weer lekker rond gaat rennen en de koorts ook zakt.
liefs,
Rinske
@Rinske: ja met die zin heb je gelijk; daar is hij het ventje niet naar.
huilt normaal nooit als er wat is en geeft amper aan als hij ziek is of wat heeft dus dan zou dit niet ok zijn… hij heeft nu al 5 dagen amper tot niets gegeten. een paar druiven heeft hij gehad. hooguit anderhalve boterham in al die dagen, 2 bananen, 3 kaasjes en 1 keer toetje. dat was het verder eet hij helemaal niet.
drinken gelukkig nog steeds en best veel dus dat is het enigste positieve hieraan
het is inderdaad zeker goed dat hij zo veel drinkt, gelukkig maar.
dus gewoon bellen als hij vanavond nog niet loopt!
liefs,
Rinske
hij staat nu wel maar alleen op zijn linkerbeen. rechts dus nog niet.
hij kan wel 1 stapje zetten zolang hij maar op zijn tenen loopt.
hij kan er niet plat op staan of lopen.
Wat naar zeg dat ze je zo afgescheept hebben.
Gelukkig voel jij rico veiloos aan.
Hoe is zijn temp nu dan?
Gr Patries
Jeminee lees het nu allemaal…!!! Wat ellendig voor jullie zeg! Ik denk aan je hoor meid en duim dat het snel beter mag gaan met kleine Rico…
sorry dat ik nu pas reageer maar even een kleine update;
hij zat weer richting begin 40 nog net niet dus.
maar de koorts zakte wel na de pcm. maarja dat doet het altijd gelukkig.
de vraag is alleen hoelang… ehm
hij kon dus nu op zn teen staan maar niet op zn platte voet (rechts)
links kan hij dat wel.
het maakt me niet uit of hij morgenvroeg nog koorts heeft of niet, ik ga zoiezo naar de dokter. het maakt me natuurlijk wel uit of hij koorts heeft maar niet ivm de keuze van het wel of niet gaan want dat doen we hoe dan ook.
ik heb zijn pyjama broekje net uitgedaan dus hij ligt nu in een hempje/pyjamatruitje/boxershortje in de combisleeper.
hij was namelijk behoorlijk aan het zweten en temp was gezakt naar 37,9 uiteindelijk. maar goed wat ik al zei… vanacht was zn koorts naar 36,8 gezakt. veel lager dus dan wat hij nu heeft maargoed het is nog altijd beter dan dat pcm niet aanslaat en hoge koorts blijft houden.
ik hou mn hart vast voor morgenochtend dat wel…
ik controleer hem nu voor de zekerheid ieder uur voordat ik ga slapen (na desperate housewives haha) op vlekjes.
en zet vanacht ook 2 keer mijn wekker. Misschien is het niet nodig of zelfs overdreven om te doen maar dit is voor mijn eigen gevoel het prettigste omdat hij echt een beetje raar ging slapen.
hij was namelijk druk voordat hij ging en toen ik hem neerlegde ging hij draaien met zijn ogen van de vermoeidheid waarschijnlijk…maar gewoon de overgang van hoe hij was voordat ik hem neerlegde en toen ik hem neerlegde was best raar.
het ging vanacht wel oke. vanochtend weer ietsje minder ik heb hem gelijk in zijn stoel gezet voor het eten. en hij wilde daar zitten en kleuren. ik kijk zo of hij kan lopen of niet… en ik heb gelijk de dokter gebeld. om 11 uur hebben we een afspraak. hij werd wakker met 38,6
balen zeg dat het maar niet op wil knappen.
ben wel erg benieuwd of hij weer kan lopen en wat dat nou (geweest) is
in ieder geval veel succes bij de arts!
liefs,
Rinske