Ben ik weer!
Jullie hadden goed gereageerd op mijn vraag over hoe ik Julia moest aankleden in de slaapzak. Maar nu ben ik weer eens als een gek allemaal dingen gaan aanschaffen en nu weet ik niet meer hoe ik alles kan combineren! Ik kan de volgende combí’s maken:
Overdag:
- gewone kleren aanhouden, broekje of maillot uit, slaapzak zonder mouwen aan en onder een laken en een deken (zo ligt ze nu te slapen);
- gewone kleren aan, broekje uit, slaapzak zonder mouwen en geen laken en deken (wil ze denk ik niet, want ze is inbakeren gewend geweest)
's Nachts:
- pyjama aan, slaapzak met mouwen, onder laken en deken
- pyjama aan, slaapzak met mouwen zonder laken en deken
- romper aan, slaapzak met mouwen, onder of juist zonder deken en laken
- romper aan met mouwen, slaapzak zonder mouwen, met of zonder deken
Aaaaaargh! Hoe moeilijk kan het zijn zeg? Ik heb ook een dikke slaapzak met mouwen, twee dunne met mouwen, een dikke zonder mouw, een dunne zonder mouw en drie pyjama’s! Allemaal zwaar overdreven! Het klinkt stom, maar ik weet gewoon niet hoe ik het allemaal moet aantrekken! Ik denk dat ik overdag kies voor gewone kleertjes aan in een slaapzak zonder mouwen onder de deken en 's nachts voor een romper zonder mouwen met een slaapzak met mouw onder de deken…Aaaaaaaargh! Ik ben niet dom hoor, haha, maar gewoon onzeker over hoe warm Juul het heeft. Papa is altijd bang dat ze het koud heeft. Dan zet ik de verwarming uit op haar kamer, draait hij 'm weer vol open! Ik ben even kwaad geworden en als het goed is houdt 'ie 'm nu UIT!
TIPS, TIPS, TIPS
Trotse mama