Ha ha ha ach het zal het eerste beeldscherm niet zijn dat buiten beland…
Groetjes,
Michèle
Hahaha, mijn mannetje was pis omdat hij de vuilniszak niet uit de vuilnisbak kreeg. Na 3x trekken trok hij de zak kapot, met binnensmonds gevloek als gevolg. Toen kwam 'ie, nog steeds geïrriteerd bij me zitten, hoorde 'ie steeds: yiiiiiiaaaaaaa! Ik zat te typen en het geluid stond aan: yiiiiiaaaaaa…yiiiiiiaaaa. Roept mijn vriend: ‘Zet áf die gillende sukkel!’ Wat een rust toen 'ie uit was, pfoei! Wie bedenkt zoiets? Hahaha, dat mietje op die snowboard, da’s een goeie!
Om toch nog een beetje bij het topic te blijven… Mijn rupsje ligt nu in een groen rupsenomhulsel (=slaapzakje) in bed, maat 70. Is nog wel behoorlijk groot, maar ze kan er niet uit wurmen of er met haar hoofdje in. Ik vind die slaapzakjes toch ideaal, zeker als ze gaan rupsen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier heen geluid, maar wel een zeehond die komt vertellen dat er mail is. Als het mannetje een keer van mij achter de pc mag vervloekt ie dat ding ook. Maar deze week de laptop van de zaak bij me dus hij kan ook rustig spelletjes spelen zonder dat ik steeds wil kijken wat de zeehond brengt
Mijn rupsje had al een slaapzakje maat 60, later zag ik bij de hema dat ze ze daar nog kleine hebben, maar goede les voor de volgende…
Ons rupsje ligt nu ook in een 70 en toevallig ook een groene. Ze was vanavond een beetje heel erg moe. Ik had haar even in de box gelegd, maar inmiddels is ze zover dat ze zichzelf prima vermaakt en dus niet haar slaapuurtje gepakt heeft na de creche. Ha ha ha ze was zo vertrokken toen we haar in bed stopte. Mamma gaat denk ik ook zo maar. Is wel weekend, maar dat donderd die kleine niet en mamma is gesloopt.
Groetjes,
Michèle