Hoi Kim bedankt en voor jouw beterschap he meis!
We waren inderdaad weer om 4 uur thuis, half 1 werd hij naar beneden gebracht maar om 10 voor 1 nog geen arts te zien grrrr hij was heerlijk rustig (beetje te rustig dat wel) naar toen werd het hem echt te veel en werd ie echt bang en wilde niet meer, toen de anesthesist ging bellen waar ie bleef en hem even haar fijn vertelde dat dit echt te lang ging duren voor hem en dat ze hem ik slaap ging brengen, kwam hij binnen, en riep even heel leuk heee Jordy wat is er nou!!! (goed bedoelt overigens) maar toen riep ze (anesthesist) gelijk ja het duurt gewoon te lang… snikkend ging hij onderzeil, toen mocht ik ook eindelijk laten gaan hoe ik me voelde mijn god wat voel je je als moeder/ouder dan belazerd…
Om half 2 kwam de zuster dat we hem al weer op mochten halen, we hoorde hem al huilen en hij was echt net wakker dus dat vond ik wel heel fijn dat we echt bijna gelijk weer bij hem waren, de 2 uur er na heeft hij alleen maar gehuild, hij had geen pijn want hij had een blokkade gehad (prikje in de rug waar ze de zenuw tijdelijk uitschakelen) maar denk dat alle spanningen er uit kwamen en het gewoon niet begrijpen waarom dit nou allemaal moest…
Maar ook omdat hij gelijk naar huis wilde hij wilde weg uit dat ziekenhuis weg van de witte jassen, maar ja dat mocht nog niet, maar toen het mocht was het over en wilde hij weer spelen en zelfs vroeg hij aan papa of hij buiten mocht fietsen hahahaha … maar later was hij echt op! En hij ligt nu heerlijk te slapen! Ben benieuwd hoe het morgen gaat…
Het lijkt er op dat ze het alleen los hebben gehaald of een hele kleine besnijdenis want hij heeft weer wel hechtingen, maar dat horen er de 27ste wel dat moet hij terug voor controle…
Tot zover de update van de operatie van Jordy