Jordy

Sinds vanmiddag 4 uur alweer thuis is en zelfs alweer wil fietsen, maar dat nog niet mag…
Alles goed gegaan en enige minpuntje was dat ie klaar was voor de operatie maar dat de chirurg 20 minuten op zich heeft laten wachten dus dat ie brullend onder zeil is gegaan en ook brullend weer wakker is geworden.
Rest zal triesje vast wel zelf updaten.

groetjes Kim, mama van

en

gelukkig dat hij thuis is weer,die jordy gelijk willen fietsen

jeetje ook lullig van die chirurg om een kind te laten wachten ach gossie

dikke knuffel jordy en dat je weer snel mag gaan fietsen knul

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi Kim bedankt en voor jouw beterschap he meis!

We waren inderdaad weer om 4 uur thuis, half 1 werd hij naar beneden gebracht maar om 10 voor 1 nog geen arts te zien grrrr hij was heerlijk rustig (beetje te rustig dat wel) naar toen werd het hem echt te veel en werd ie echt bang en wilde niet meer, toen de anesthesist ging bellen waar ie bleef en hem even haar fijn vertelde dat dit echt te lang ging duren voor hem en dat ze hem ik slaap ging brengen, kwam hij binnen, en riep even heel leuk heee Jordy wat is er nou!!! (goed bedoelt overigens) maar toen riep ze (anesthesist) gelijk ja het duurt gewoon te lang… snikkend ging hij onderzeil, toen mocht ik ook eindelijk laten gaan hoe ik me voelde mijn god wat voel je je als moeder/ouder dan belazerd…

Om half 2 kwam de zuster dat we hem al weer op mochten halen, we hoorde hem al huilen en hij was echt net wakker dus dat vond ik wel heel fijn dat we echt bijna gelijk weer bij hem waren, de 2 uur er na heeft hij alleen maar gehuild, hij had geen pijn want hij had een blokkade gehad (prikje in de rug waar ze de zenuw tijdelijk uitschakelen) maar denk dat alle spanningen er uit kwamen en het gewoon niet begrijpen waarom dit nou allemaal moest…

Maar ook omdat hij gelijk naar huis wilde hij wilde weg uit dat ziekenhuis weg van de witte jassen, maar ja dat mocht nog niet, maar toen het mocht was het over en wilde hij weer spelen en zelfs vroeg hij aan papa of hij buiten mocht fietsen hahahaha … maar later was hij echt op! En hij ligt nu heerlijk te slapen! Ben benieuwd hoe het morgen gaat…
Het lijkt er op dat ze het alleen los hebben gehaald of een hele kleine besnijdenis want hij heeft weer wel hechtingen, maar dat horen er de 27ste wel dat moet hij terug voor controle…

Tot zover de update van de operatie van Jordy

Jolanda! onwijs bedankt voor je kaart hij vond het geweldig hij lag klaar toen ie thuis kwam!

Tries

quote:
mijn god wat voel je je als moeder/ouder dan belazerd...

Pffff…dat geloof ik onmiddelijk! Had het toen ook met Steef, met die amandelen

Maar wat heerlijk dat het nu achter de rug is!
Jullie hebben het gehad!
Ik hoop dat ie verder goed slaapt vannacht en dat hij morgen weer “de oude” is!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoop dat hij goed slaapt vanacht,en ben benieuwd hoe het morgen met hem gaat

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ja je voelt je flink kl*te dan he pff had ik ook met Milan, ook krijsend onder zeil en krijsend wakker

Gelukkig is het achter de rug!!

beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Ben zo blij dat jullie dat alvast gehad hebben… ! Ben erg benieuwd hoe het morgen met jullie ventje gaat. Maak er maar een lekker weekendje van of zo, dat hebben jullie wel erg verdiend.

quote:
Jolanda! onwijs bedankt voor je kaart hij vond het geweldig hij lag klaar toen ie thuis kwam!

Ben blij dat hij er blij mee was.

Gelukkig is het achter de rug en hopelijk mag hij weer snel fietsen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ach wat zielig zeg
Vond het ook kl*te met Robin pffff
Maar hoop dat hij er morgen geen last van heeft
Succes voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Even nog een leuke anekdote (schrijf je dat eigenlijk welzo)…
Mijn neefje (inmiddels 19 jaar) is toen hij heel jong was ook besneden en hij was er zo trots op dat hij zijn piemel aan mij liet zien op een verjaardag.
Hihi ik zei het laatst nog tegen hem en hij werd gelijk rood!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

quote:
Mijn neefje (inmiddels 19 jaar) is toen hij heel jong was ook besneden en hij was er zo trots op dat hij zijn piemel aan mij liet zien op een verjaardag. Hihi ik zei het laatst nog tegen hem en hij werd gelijk rood!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gelukkig is het achter de rug Tries!
Zielig hoor, dat ze zo’n manneke zo lang laten wachten, kan echt niet!
Hoop dat hij het wel een beetje kan “vergeten”.
Sterkte ermee.

Groetjes Mim

en hoe is hij de nacht door gekomen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoe is het met jullie kanjer gegaan vannacht en vandaag ?

Alles valt me 100% mee eigelijk hij heeft heerlijk geslapen, en vandaag heerlijk gespeelt wilde alles gewoon doen maar een beetje afgeremt, de pijn valt mee alleen met plassen beetje gevoelig en af en toe bloed het nog wat maar verder gaat het super, en we zijn ook echt super trots op hem…

Tries

Ikke is ook kei super trots op je Jordy. Echt waar, je bent heel dapper.

Fijn dat het zo goed gaat joh!

wat fijn dat het zo goed gaat!!!

liefs jessica, &

hee heerlijk dat het goed gaat

Bianca,Dylan & Kaitlyn