Jordy

Zo das snel!

Geachte mevrouw de Kleijn-Otter,

Uw email bericht heb ik ontvangen. Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen ons te laten weten wat er beter kan bij een operatie zoals uw zoontje onderging.
Ik zal de uroloog vragen om indien mogelijk attenter te zijn met het tijdig komen op de operatiekamer.
Uw compliment zal ik aan de ok-verpleegkundigen doorgeven.
Verder zal ik uw klacht registreren.
Mocht u over uw opmerkingen, of over mijn reactie daarop, nog verder met mij willen spreken dan is dat natuurlijk altijd mogelijk.

Met vriendelijke groet
Mevr.A.Nahon
klachtenfunctionaris
Reinier de Graaf Groep

Netjes!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

zo jordy dappere jongen ,dikke knuffels ,en gelukkig is allles achter de rug .zo tries je klacht heeft gewerkt zeg .goed zo laten ze het maar weten ,wij moeten er ook op tijd zijn

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jeetje, dat is wel erg netjes van ze zeg ! Super !

Fijn dat het zo goed gaat en goed dat je je klacht ook gemeld hebt. Veel ouders zullen dat misschien niet doen, maar dan kan het ziekenhuis er ook niets mee. Ik vind het erg netjes dat ze de moeite nemen (op tijd?) te reageren.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Ja zeker weten ik vertelde al dat mijn buurvrouw op de uroloogie werkt ze kreeg ook gister de brief op haar buro voor de arts ik ben benieuwd…
Ook de 27ste zal ik het nog melden als we voor controle gaan…

Verder gaat het onwijs goed, wel zien we nu dat hij dus echt is besneden (alles is nu een beetje geslonken) maar het bloed niet meer en hij durft ook “zijn huisje” schoon te maken als het medische is is het altijd een gedeeltelijke besnijdenis… ik zelf ben er nu toch wel blij mee omdat ik veel hoor en lees bij het alleen maar loshalen dat het toch weer vast groeit, daar moet ik toch niet aan denken dat het anders weer zo moeten brrrr maar goed dat zal vast niet aan de orde zijn…

Tries