Jong, maar welkom

Oh meid wat erg voor jullie. Kan niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt want dat weet ik niet. Neem de tijd samen om dit verlies een plekje te geven want het was wat je al zei wel van jullie samen.

Groetjes,

Michèle

Jeetje, meid!

Wat een heftig verhaal. Wat naar dat jullie dit mee hebben moeten maken. Met al die pijn fysiek en emotioneel. Ik wens jullie vel sterkte met het verwerken van alles.

Ik hoop dat het jullie later wel gegund is.

Sterkte, liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

dankje voor de lieve reacties,

ja er zijn al mensen die net doen of ze er blij mee zijn dat ik een miskraam heb gehad,

zijn zus zei ; nou misschien wel fijn he? ja want julie hebben niets en zijn nog zo kort sdmen
net of ze er blij mee was… maar zelf dit niet tegen me zeggen maar tegen mn vriend. en dan lief doen tegen mij.
Ohja en zn oma ook zo’n leuk achterbaks mens ; ze knuffelde me en zei hoe leuk ze het vond dat er een achterkleintje bij kwam, en toen we het vertelden dat er geen leven meer was, heeft ze gezegd ;
mooizo, want dat kindje kon toch geen goede toekomst ingaan, met ouders die niets hebben!
maar weeer heeft ze dit niet tegen mij gezegd, maar tegen mn vriend.
Jordy zei al dat hij echt op een grove manier haar de mond heeft gesnoerd.
en misschien niet netjes … maar wat zij doet is ook niet netjes.
hou dat soort dingen voor je ofzo denk ik dan? hoeveel pijn wil je iemand cadeau doen.

liefs,

gefeliciteerd meid ik weet hoe je jevoelt betreft je ouders ik zit met het zelfde alleen heb ik geen contact meer met ze, ik ben ook 18 en mijn vriend 35, veel succes jullie beide en met je zwangerschap

liefs reina

hou van mijn vent en mijn beesies

Oh meissie toch, wat heftig. Het is niet gek dat je jezelf de schuld geeft, maar niet nodig. Het vruchtje was dan in aanleg vast al niet helemaal 100% oké en jij had dit echt niet kunnen voorkomen en je hebt het ook niet veroorzaakt. Heel veel sterkte voor jou en je vriend om dit te verwerken. Ik hoop dat het jullie te zijner tijd wel gegund is om samen een mooi kindje te krijgen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker