Jolanda's naderende bevalling

Fietsen en ramen lappen schijnen ook te helpen .

Vervelend die maagzuur, is dat een kwaaltje van sinds kort of had je dat al een tijdje? Heb je er een drankje voor gekregen?

Nou spannend weer hoor, we wachten maar weer ongeduldig (maar vast niet zo ongeduldig als jij) af!

Succes maar weer!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Tegen maagzuur zou ook kauwgum moeten helpen volgens mijn verloskundige.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ehm…ik heb werkelijk zowat de héle zwangerschap enorme last van maagzuur gehad en dus veel dingen uitgeprobeerd (ja, je moet WAT…) maarre, het wondermiddel tegen maagzuur heb ik niet ontdekt hoor! Helaas…

Maar wie weet helpt het bij jou wel.

Ik hoop echt dat de bevalling nu op gang gaat komen!

Haha, moet wel lachen hoor, want elke keer als ik jouw naam bij deze topic zie staan weet ik niet hoe gauw ik hem aan moet klikken, haha! (en volgens mij hebben de anderen daar dus ook last van )

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Hoi
Wat is het spannend
Maar ik hoop voor jou Jolanda dat het nu maar eens op gaat schieten
Wat ik me afvroeg hoe sta je er tegen over als het op 5 december geboren word
van Robin was ik 27 nov 2003 uitgerekend maar die werd 9 december pas geboren en ik maar hopen dat hij niet op 5 december geboren zou worden
Hij heeft toen al naar zijn mama geluisterd hahah
Sterkte meid met die zware laatste loodjes
Groetjes Heleen mama van Robin

Heel spannend. Bas kwam destijds 2,5 week te vroeg, dus totaal onverwachts. Wendy daarentegen kwam ruim een week te laat. Echter ik hoop dat mijn mailtje net zo’n invloed heeft als mijn stem. Ik heb nl. 2 dames in de vriendenkring die ik een dag voor de bevalling had gesproken (1 op de koffie en de ander door de telefoon) en waar ik tegen zei, nou dan moet het morgen maar gebeuren.
In ieder geval wens ik je een zeer voorspoedige bevalling en een heel lief klein baby’tje toe.

Groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

Hahaha zo was ik hier bang dat Evianne op 1 april zou komen. Dat werd gelukkig 3 April. Bij mij hebben asperges geholpen hahaha. De buren verbouwen zelf asperges (zijn tuinders )en kwamen me 2 april de eerste brengen omdat ze ook vocht afdrijven. Nou savonds begon het en sochtends was Evianne dr.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou Jolanda, aan de asperges! (mocht het nog nodig zijn natuurlijk )

tonic schijnt ook te helpen maar of het zo is,ik heb het niet geprobeerd

ik ging bij dylan ff gek dansen en die werd snachts geboren,kaitlyn is geval apart haha nee geintje maar die wilde met 28 weken komen

maar beide iig te vroeg

jolanda suc6 meis hoop dat het nu snel gaat gebeuren

Een vriendin van me was tegelijk met mij zwanger. Zij beviel op 19 augustus. Op 20 augustus zijn we daar even langsgegaan om de baby te bewonderen. Toen we daar weggingen, had ik het gevoel dat ik er helemaal klaar voor was en zei ik dat ik het gevoel had dat de bevalling die avond ging beginnen…en inderdaad die avond begon de bevalling en Levi is geboren op 21 augustus!!!
Misschien een idee om eens langs te gaan bij iemand die pas een babietje heeft gekregen.

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

nou jolanda het wordt gewoon een sinterklaas kindje dus nog even geduld .ik zei het de vorige keer wel als grap maar volgens mijn is het nog zo nou succes jolanda

groetjes marielle mama van tanja

Hm… Ik zie nou ineens een speciaal topic over Jolanda…
Zet ik het hier gewoonnog een keer)))
Het is mij, Dennis…de man van Jolanda…
Dat betekent natuurlijk maar 1 ding:
Jolanda is vanmiddag bevallen van een super-mooi mannetje!!!
Zijn naam is Cas en hij weegt 3180gr en zag om 13:10 het felle zonlicht in het Albert Schweizer te Zwijndrecht. Het was een rappe bevalling; 4 persweeën (waar ze geeneens gebruik van gemaakt heeft, omdat 'ie zichzelf al naar buiten wurmde))
Foto’s te checken via www.xs4all.nl/~denjoli
Doeii!
Dennis

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Ik had jullie bij de andere topic al gefeliciteerd, maar hier dan nogmaals: gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!
Ik heb de foto’s al bekeken (natuurlijk ) en ze zijn onwijs leuk!

Heel veel plezier met zijn viertjes!

hoi jolanda en dennis, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, en lisa met haar mooie broertje. ik wens jullie heel veel geluk met ze vieren .ik heb jullie mooie foto s natuurlijk bekeken heerlijk wondertje

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 03 Dec 2004 08:56:34

van harte jolanda en dennis
met de geboorte van jullie zoon cas
groetjes van joze mama van madelinde en dominique

en ik wens jullie veel liefs en geluk toe

Hoera van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje
Heel veel geluk ermee
Groetjes Heleen mama van Robin

gefeliciteerd met jullie zoon

Gefeliciteerd! wat leuk!
ik was weg geweest, nu net thuis was ik toch nieuwsgierig, dus gelijk effe kijken
heel veel geluk hoor, met jullie prachtige mannetje.
groet
Mo

gefeliciteerd met jullie zoon , geniet van de mooie tijd!! groetjes Ariette en jasmijn

ariette7jasmijn

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie kereltje!
Wat een mooie foto’s!

Groetjes,
Sonja

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet er lekker van, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Groetjes,
Suus