Jolanda's naderende bevalling

Zo, lekker een aparte topic gestart over jou
Ik zag bij twee verschillende topics nu vragen over je bevalling, dus vandaar!
Bovendien is een (naderende) bevalling wel een aparte topic “waard” toch?

Dus eh…bij deze nog een x-tje mijn vraagje: heeft het vanacht nog een beetje doorgezet?
En hoe gaat het nu?

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 22 Nov 2004 18:24:37

Oké ff een update; net bij de verloskundige geweest. Ik heb 2 cm ontsluiting, maar de weeën willen nog niet doorzetten.
Vandaag de hele dag harde buiken gehad en rugpijn.
Kindje is ligt er helemaal klaar voor zei mijn verloskundige.
Dus nu maar wachten op de weeën.
Duim voor me dat het vannnacht of morgen doorzet want anders krijg ik een onbekende verloskundige.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

spannend!
ik duim hier voor je hoor.
enne: succes met bevallen
groet
Mo

Oh, wat spannend. 1 cm is ‘normaal’ bij een latere zwangerschap, maar 2 cm is volgens mij toch een teken van een beginnende bevalling.

Heel veel succes en natuurlijk duim ik voor je dat je lekker vertrouwd een bekende verloskundige krijgt.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen en hopen dat je vannacht niet kan slapen van de weeen (ooh, gemeen hè ) en dat je ons morgenochtend/middag kan berichten dat jullie zoontje naast je ligt!!!

Succes!!!

ik duim ook hard mee jolanda ben benieuwd

Nou jippie, ik hoop dat het doorzet joh want alleen maar harde buiken ( niet kunnen slapen ) en voor de rest niks daar, is ook niks. Mocht het gauw gaan gebeuren ZET M OP MEID !!! Heel veel succes !

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ik duim mee hoor

Ik heb in tijden niet zo lekker geslapen. Echt een inhaalslag gedaan. De bevalling heeft dus niet verder ingezet.
Wel nog harde buiken en rugpijn, zelf denk ik dat het nog wel een paar dagen kan duren. Ik hoop van niet, maar ja je hebt het nu eenmaal niet zelf voor het zeggen.
1 á 2 cm is bij een 2de of latere zwangerschap normaal, maar in combinatie met de harde buiken en rugpijn denkt mijn verloskundige dat het neit echt snel meer zal duren.
Ik moet jullie zeggen; ik voel me echt op en top, alsof ik de hele wereld aan kan.

We hebben niets tegen Lisa gezegd over de eventuele bevalling, maar het eerste wat ze vanmorgen tegen mij zei was; is de baby er nog niet uit. Kinderen zijn ook niet gek ook.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Nou, als jij je op en top voelt en de hele wereld aan kan, laat die bevalling dan nu maar op gang komen!

Grappig hè, dat die kleine ukkies het toch al gauw door hebben…

Ikke dus meteen vanochtend ikke bennen om te kijken of het al zover was, maaaar helaas. Nog effe wachten meid het zal wel echt niet meer zo lang duren denk ik. Once again ZET M OP !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

me duimen heb niet geholpenmaar ik duim gewoon verder hoor

Duim ook met je mee hoor! als het zo ver is meis heel veel succes!

Tries

Liefs Tries

Voor wanneer moeten we nu duimen zodat je je eigen verloskundige krijgt?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ik duim ook voor je mee
misschien ben je nu wel bezig of klaar
we horen het wel

groetjes

Hihi nou helaas is het niet doorgezet. Wel steeds harde buiken maar nog geen wee te bekennen.
Morgen is mijn eigen verloskundige weer terug, dus mag nog wel even wachten tot morgen.

Lief dat jullie zo meeleven.

Haha, elke keer als ik zie dat jij een berichtje geplaatst hebt denk ik: zou ze bevallen zijn???
Ik zal weer even duimen dat je dan morgen bevalt als je eigen verloskundige er weer is!

Gewijzigd door - Bieb op 25 Nov 2004 08:17:03

sjongejonge ben je nou nog niet bevallen??
wel spannend hoor, als het er echt aan zit te komen.
groet
Mo

jee spannend nou jolanda ik wens je vast heel veel sterkte en kracht toe met bevallen .ja kinderen zijn niet gek he hihihihihihinou ik blijf je volgen succes meid

groetjes marielle mama van tanja

Spannend hoor Jolanda
Heel veel kracht voor je de bevallig
Dat alles goed mag verlopen
Groetjes van Heleen mama van Robin