Once Again ZET M OP MEID. Veel succews met wachten en dadelijk de bevalling !!! Hij komt er echt wel eens uit hoor !!! Hahahaha
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Once Again ZET M OP MEID. Veel succews met wachten en dadelijk de bevalling !!! Hij komt er echt wel eens uit hoor !!! Hahahaha
het is vandaag stil hier alles nog goed jolanda ??? lukt het nog .sterkte
groetjes marielle mama van tanja
'ja, verdacht natuurlijk dat ze niet post vandaag
benieuwd, zou ze al “bezig zijn, of al klaar”

Jolanda???
Hoe gaat het???(haha! We zijn met z’n allen helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor!!
)
Groetjes, mamma van Stephan

Haha Ik ben ook zeker niet nieuwschierig hoor
Maar Jolanda hoe gaat het??
Groetjes Heleen mama van Robin
En mocht je bezig zijn heel veel kracht
Nou helaas heeft hij nog geen zin om eruit te komen!!!
Nog steeds harde buiken, slaap slecht (komt ook omdat Lisa tussenin ligt).
Lisa vandaag een dagje naar mijn schoonmoeder gedaan, ik heb lekker op bed gelegen. Gelukkig is Denn het weekend vrij, kan hij leuke dingen doen met Lisa.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Jolanda die kleine in je buik houd jullie in spanning
Maar ons hier ook
Tsja…die laatste loodjes…
Wat fijn dat je vandaag overdag even lekker heb kunnen liggen en dat Dennis morgen en overmorgen lekker thuis is.
Want een slechte nachtrust en dan aan een bevalling beginnen is natuurlijk ook niet alles.
Wanneer moet je eigenlijk weer naar de verloskundige?
Want je had tenslotte “al” twee cm ontsluiting. En nu dan al een paar dagen die harde buiken…wie weet is er al wat veranderd?
Heel veel succes in ieder geval!! (tsja, ik zeg het elke keer maar ff want je weet tenslotte nooit wanneer het doorzet )

Elly, 3 berichtjes boven die van jou staat een bericht van Jolanda.

Elke keer als hier weer iets is geschreven, denk ik ‘zal ze bezig zijn?’. Deze topic zal waarschijnlijk een heleboel keren gelezen worden.
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Een paar dagen geen onternetverbinding gehad ( storing ) en dus nu meteen kijken hoe het met Jolanda is. Gaat het nog meis ?
Hahah ik vind het jammer dat ik jullie elke keer moet teleurstellen, helaas nog geen baby!!!
En dat gevraag ben ik nu wel gewend. Mijn moeder belt elke dag wel een keer of 10.
Vanavond weer naar de verloskundige, kijken wat ze weer te zeggen heeft. Al geloof ik haar niet meer, ze zei vorige week dat het geen week meer ging duren. Nou in dit tempo denk ik dat ik makkelijk 2 weken overtijd kan lopen. Je kan me dan wel opvegen hoor!!!
Maar ik vind het wel lief dat jullie zo meeleven.
Dikke kus voor jullie allemaal.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Tsja…
Nou, heel veel succes dan maar vanavond bij de verloskundige!
Wie weet heb je toch al weer méér ontsluiting dan je dacht!
Sterkte!!!

Succes vanavond Jolanda
En we blijven hier in spanning afwachten
he jammer nog geen baby dus. Succes hoor meid !!!
Succes meid,
Verse ananas eten of een beetje scherp eten wil wel eens helpen. Of sex hebben. Ik hoop echt voor jullie allemaal dat het heeeel senl komt.
Liefs Kristel
nou dat wordt dan eerst Chinezen en dan een gezellig onderonsje hahaha. Maar lijkt wel waar te zijn trouwens.
Update van verloskundige bezoek;
geen inwendig onderzoek gehad. Ze had me niet meer verwacht. Met de baby alles goed. Ik ben wel weer afgevallen, ben nu in totaal 5 kilo aangekomen!!! Ze hoopt dat de baby nu wel heel snel komt.
Ik heb vorige week ananas gegeten, hielp helaas niet. Sex?? Tja, ik heb al last van maagzuur en ik wil niet over Denn heen spugen!! Morgen maar proberen om een flinke wandeling te maken met Lisa. Of anders met de auto wat hobbeltjes nemen.
Ik ga zo lekker een warme douche nemen en vroeg naar bed.