Joël...(het door heeft) Update

Het super doet snachts…Het is al een tijdje zo dat Joël om half 12 zn laatste voeding krijgt, en daarna om 4uur weer komt…
Nou was het eergister nacht opeens 5uur… (he lekkerrrrrrr)… Gister nacht was het half 5… maar gister-avond bracht ik om 2uur snachts ( jaaa errrggg laat voor ons doen) nog even onze vrienden naar huis. Ik kwam thuis om kwart over 2, en meneer was aan het krijssen… Normaal komt ie nooooooit zo vroeg om voeding, dus heb hem zijn speen in gedaan… en je raadt t nooooooooooit hoelaat ie kwam vanochtend…

Jaaaaaaaaa half 6!!! :smiley: Ohhhh wat heeeeeeeeeeerlijk zeg!

Hopen dat dit zo blijft gaan, en dat er elke dag een half uur/uurtje bij komt…
Ben stiekem en eerljk gezegt wel toe aan een on-afgebroken nacht.

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 13 Jan 2011 08:50:03

zoo lekker zeg :D!!!
Fijn dat hij aan een speentje genoeg had

Lekker hoor. Hopen dat hij snel helemaal doorslaapt.

groetjes Ramona

Oh heerlijk! Lang leve de speen!
Ik hoop dat het zo blijft voor jullie.

Ohh ik hoop ook dat ie snel een keer doorslaapt…
En ik weet wel, ieder kind is anders en dat is ook echt zo, maar je gaat stiekem toch wel een beetje vergelijken hè. haha

Achhhhh… we zullen zien het vanacht gaat :smiley:

Liefs, Melanie

Dat zou super zijn, als 'ie zou doorslapen. Vanuit mijn optiek nog vroeg, want Erik sliep pas met 4 maanden door

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha Mriek vanuit mijn optiek is Joël laat! Noah was 5 weken toen ie doorsliep van half 11 tot half 7…

Maar vanacht kwam meneertje weer om 4uur… Iets te vroeg gejuigt)

Liefs, Melanie

Oh, wat heerlijk! Bij ons zijn de nachten een ramp. Max komt opeens om half 2, dat was altijd 3 uur…En dan is hij wakker om 5 uur en wordt erg wild. We leggen hem dan bij ons, anders krijst hij alles bij elkaar, maar slapen is er dan niet meer bij. Tegen 7 uur heeft hij dan echt honger, dat was eerst 8 uur…Doorslapen? Wat is dat? Eva sliep pas door met 8-9 maanden en met Max lijkt het ook nog nergens naar! Hij komt steeds eerder voor voeding en wij zitten compleet in de war met ons schema. Wat een gedoe!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nora sliep ook pas met een maand of 7 door hoor. Net toen ik stopte met BV, dus mn man heeft er weinig van doorgekregen! Geniet maar lekker van de lange stukken slaap! Hopelijk hebben wij zo ook een slaapkop!

En voor je het weet maak je weer hele nachten! Terugkijkend gaat het altijd snel.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Haha Mriek vanuit mijn optiek is Joël laat! Noah was 5 weken toen ie doorsliep van half 11 tot half 7..

Maar vanacht kwam meneertje weer om 4uur… Iets te vroeg gejuigt)

Liefs, Melanie

Haha, dan snap ik dat je het lang vindt duren voordat Joël doorslaapt. Jammer dat het vannacht ietsje minder ging, maar zo werkt het vaak toch. Voor je het weet slaapt hij elke nacht lekker door!

Groetjes,
M

Oohhh wat lekker, tja zoals jullie weten hebben we hier een kleine die nog elke nacht minimaal 1 keer wakker word, geniet er idd maar van, lekker zeg!

Jeetje mina zeg wat zijn wij ontzettend verwend met Sylvie…
Die sliep de hele nacht door met 4 weekjes
Toen waren we net verhuisd, misschien heeft dat er mee te maken, maar jeetje zeg wat zijn wij verwend dan…
Sterkte Mel, t gaat helemaal goed komen hoor, betere tijden gaan nog komen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Zo te lezen hadden wij met Luka ook mazzel…
Ik heb tot hij 6 maanden was BV gegeven, toen kreeg hij om 23.00 uur de laatste voeding. Dan kwam hij om 3.00 uur en dan pas om 8.30 uur.

Toen we over gingen op flesvoeding sliep hij van 19.00 uur tot 6.00 uur door, en na de fles van 6.00 uur sliep hij weer tot 8.30 uur…

Ik hoop ook dat onze dochter zo is, ik kan vrij slecht tegen slaapgebrek…

Vanacht heb ik Joël even horen huilen, maar wel was hij tussendoor veel stil… beetje jengelen dus.
Chris zou er ook uit gaan, maar hij heeft hem totaal niet horen huilen.
Doordat Joël tussen door ook stil was, ben ik ook weer in slaap gevallen, en werd pas om half 8 weer wakker van Joël`s gehuil.
Toen ik naar beneden ging met hem zag ik zijn flesje met water (ik zet altijd alles al klaar voor de nacht) nog staan op het aanrecht, en wist meteen dat Chris hem vergeten was.

Nu maar hopen dat de kleine man het door heeft, en lekker de nachten blijft slapen tot half 8 :smiley:

Liefs, Melanie

Wat fijn! Zie je nou dat het de goede kant opgaat, voor je het weet slaapt 'ie elke nacht lekker door.

Groetjes,
M

Hahaha als Chris hem blijft vergeten, en ik ook weer in slaap val, dan wil hij wel doorslapen ja…

Liefs, Melanie

Maar ja dan heeft hij waarschijnlijk die nachtvoeding ook niet zo hard meer nodig. Misschien als je dit een paar nachten achter elkaar doet, dat hij dan niet eens meer huilend wakker word
Lekker hoor, geniet er maar van

Helemaal toppie!!!

Inderdaad maar hopen dat hij het doorkrijgt en jullie ook wat langer kunne slapen, dat is nooit weg!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

@Goudvisje: Die nachtvoeding heeft ie allang niet meer nodig… dus hopen dat ie het doorkrijgt inderdaad…
Het lijkt er wel op, want vanacht heeft ie niet gehuild, Hij kwam ook pas om 6uur… en heeft van papa om half 7 pas de fles gehad :D:D

Ga zo door lieverd!

Liefs, Melanie

Hoera!