Joël...(het door heeft) Update

Joël, vooral zo doorgaan!!! Je bent echt een stoere kerel als je zo goed blijft slapen.

Melanie, hoe gaat het met je bekken?

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

@Judith: Ik heb totaaaal geen last meer van mn bekken… (Gelukkig maar trouwens).
Zodra Joël in mn buik was gesetteld (dat t hoofdje goed in de bekken lag) had ik nergens meer last van… Raar hè?

Liefs, Melanie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft het door!!!

Hijheeft doorgeslapen tot 8uur :smiley:
Ik werd wakker van zn gehuil en dacht… Ohhh neeeeeeeee niet zoooo vroeg… maar keek op de wekker… en ja hoor 8uur!!! Wat heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Gister was het ook al half 7… en nu 8uur :smiley:

Wat een moppie… Ik vertelde hem dat ie het super gedaan had… en dat mama trots op hem is. en wat kreeg mama :D:D EEN BIG SMILE!!! :smiley:

Liefs, Melanie

Top!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Goed hoor. Damian doet het nu opeens sinds maandag. We zijn bij het cb geweest en kregen commentaar haha. Hij krijgt om half 8 zijn fles komt de ene keer wel en de andere keer niet om half 11 en dan tussen 4 en 5 weer. Maar sinds maandag krijgt hij om half 8 zijn fles slaapt door tot 2 uur dan krijgt hij zijn speen terug gaat weer slape en komt om half 9 voor een boterham. We zijn dus in 1 keer van 3 naar nog maar 1 fles. En de nachten kunnen we weer redelijk slapen. We denken dat hij nu nog om 2 uur komt door het hoesten want hij is mega verkouden dus hopen dat als hij daarvan af is dat hij dan heel de nacht door slaapt

@Mellanie: Waarop heb je commentaar gekregen dan??
Wij moeten om 10 over 2 bij het CB zijn… ben benieuwd wat ze te klagen hebben hahahaha!

Liefs, Melanie

Bofferd! Joel moet Max maar eens bellen dan, want die heeft nog nooit van doorslapen gehoord! Die wordt nog steeds wakker tegen 02.00 uur en dan vanaf 04.00 uur is het op en af wakker/slapen. Maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat hij enorme jeuk heeft door eczeem. Hopelijk gaat hij dat nachtelijke spoken niet volhouden tot 8 maanden, zoals Eef!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
@Judith: Ik heb totaaaal geen last meer van mn bekken.. (Gelukkig maar trouwens). Zodra Joël in mn buik was gesetteld (dat t hoofdje goed in de bekken lag) had ik nergens meer last van.. Raar hè?

Liefs, Melanie

Dat hoor je vaker. Dan is het bekken niet meer zo instabiel. Gelukkig was dat bij jou ook het geval. Dan zijn de laatste loodjes niet extra zwaar!!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

@Rainbow: Wooooow 8 maand!!! Dat zou ik echt niet vol houden… hihihi…
Ik hoop voor je dat ook hij snel doorslaapt…

Hij is trouwens heeeeeeeel goed gegroeit… Bij geboorte woog hij 2880 nu 4880
hij was 46cm nu 53cm :smiley: Hij zit overal NET NET NET boven het gemiddelde… echt helemaal super!

Noah zat er altijd NET of VER onder…

Echt totaal verschillende kids heb ik… Behalve qua uiterlijk.

@Judith: Het is was idd wel lekker dat ik geen last meer had van de bekken toen Joël ingedaald was. Kun je weer wat meer hè…

Liefs, Melanie

Sooo netjes zeg! Joel is goed gegroeid! Goed! Max was toen 55 cm en 4700 gram en nu…een BEER van 65 cm en 6,9 kilo! TOINK! Wij zijn vandaag ook geweest en de arts was tiptop tevreden, omdat Max wel flink is, maar ook lang en dus perfectly in shape! Ik ga op je Hyves even speuren naar nieuwe foto’s van je binkje! Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet en of hij inderdaad zo anders is dan Noah!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow: Ik zal vandaag even wat leuke foto`s maken van Noah en Joël als ik tijd heb… en dan zet ik ze op mn hyves…
Maar ook super dat Max het zo goed doet toch? :smiley: Toppie…
Ik heb gister even in het groeiboekje van Noah gekeken, en hij was precies dit gewicht en lengte toen hij 3 maand was… en dat is Joël NU! hahahahha

Liefs, Melanie