Jeuk

Morgan krabt zich weer helemaal open door de warmte en jeuk en dat jeukt weer door genezen en zo zitten we in een cirkel, Ik smeer haar wel elke dag in met de vaseline creme van de ha, maar die helpt niet tegen de jeuk. Iemand ideeen ???

Groetjes,

Michèle

Ach arm meissie
Ik ga dadelijk ff zoeken in mijn oude topics of ik het spul kan vinden wat Dylano voor de jeuk had tijdens zijn eczeem werkte perfect en kreeg het via de ha. Waren druppels die je in moest nemen.
Talkpoeder moet ook werken tegen de jeuk.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Droogt talk poeder niet weer ontzettent uit?? Want dan zit ik daar weer mee.

Groetjes,

Michèle

Dat weet ik niet.
De druppels die ik had was fenistil (wat zijn oude topics toch makkelijk maar wat een gezoek )

Liefs Michelle

En dat moet je via de ha halen??

Groetjes,

Michèle

Zover ik weet wel. Ik had ze nl via de ha

Liefs Michelle

Jony heeft ook sinds de warmte huiduitslag op haar rug, allemaal pukjes voelt helemaal rauw ziet er vurig uit en het jeukt… Zo sneu.
Heeft Morgan dat ook zo??

Greetz Cora

Gewijzigd door - coramora op 30 Jun 2010 20:39:09

Wat vervelend voor haar! gerum! jeuk is echt hell om last van te hebben… heel veel beterschap zoiezo…
Verkoeling werkt ook tegen jeuk en in feite verkoelt talkpoeder alleen met eczeem is dat weer niet zo heel slim.

over dat middel waar michelle over sprak, die fenistil, dat is een anti allergie middel dat ze voorschrijven bij allergieeen met als gevolg: netelroos, jeuk, hooikoorts, ontstoken ogen en dat soort dingen. Rico heeft het ook gehad toen hij een allergische reactie kreeg op een insectenbeet en daar erg veel jeuk door kreeg. dus opzich zou het dan overal wel voor moeten werken denk ik.
rico kreeg het ook op recept

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Lijkt me dat vaseline juist gaat broeien en de jeuk erger maakt.

Heb je toevallig Calendulan Kinderemulsie in huis van VSM? Dat wordt nogal eens geadviseerd bij jeuk door waterpokken. Mogelijk doet dat iets voor Morgan.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 30 Jun 2010 20:49:37

Nee wel calendula baby melk van Weleda. Zou dat ook helpen??? Enne mijn ma zei net ook al talkpoeder. Dat neemt het vocht op en dat helpt ook. Ze slaapt nu gelukkig al sinds 19.15 en ik ga er ook in. Heb afelopen nacht 5 uurtje geslapen en om 6.00 loopt mijn wekker weer af

Groetjes,

Michèle

Hopen dat komende nacht beter gaat. Welterusten vast!

Groetekes, Sje

sterkte meisie vanacht, en anders gewoon even aan de dokter vragen of hij iets jeukstillends heeft. heb je hydrocortison voor die plekjes trouwens? want dat moet ook jeukstillend zijn op die eczeem

Hoi Michèle

Misschien helpt mentol tien poeder ( ze hebben er ook creme van) dat gebruikte mijn moeder vroeger bij ons kids al! Ik had er als kind ook altijd last van (werkt trouwens ook prima als je verbrand bent in de zon)
En anders idd misschien even lang de ha.

Groetjes
Monique, mama van Silver

@Michele: hoe is de nacht gegaan?

Ja en hoe is het nu met Morgan? ( en met jou na deze nacht)

groetjes

@ Inge die cortison crene heeft geen zin want het is geen eczeemplek, dus dan zou ik de huis alleen maar verontrusten.

De nacht is redelijk gegaan. Het was een paar keer lopen om 2 uur en om 4 uur en om half 6 was het brullen. Ze wilde niks dus ik ben boos der kamer uitgelopen en gezegd dat ze het uit moest zoeken, Oke niet lief maar ik hoor op het moment niks anders dan brullen. Maar ze was weer in slaap gevallen en om 9 uur heeft mervin der wakker gemaakt. Nu ligt ze weer in bed maar ze heeft moeite met in slaap vallen maar ze rust even uit. Ik ga zo wel even voor een ventilator kijken want het is niet te doen in dat hokje van haar. En een raam open maakt ze lucht nog zwaarder.

Groetjes,

Michèle

Ja het weer helpt niet mee… vervelend! Ik hoop dat er snel iets is wat je kan gebruiken en wat haar snel van die jeuk afhelpt… arm kind!

Ze slaapt nu. Denk dat ze toch nog dood op is. En alles zit haar tegen, der kiezen, die jeuk, het weer. Ik ga straks even naar de stad en dan gaan we kijken wat we kunnen vinden. Misschien weten ze bij de drogist ook nog wat.

Groetjes,

Michèle

@Michele: oh ik dacht dat je zei dat ze jeuk had ivm dr eczeem en dat het door de warmte erger werd, want dan is het wel weer jeukstillend.

Wat je zegt over van: zoek het maar uit, dat heb ik ook ewl is ooit, als ik er later aan terug denk voel ik me daar weer een beetje rottig over maargoed op dat moment zeg je nou eenmaal zoiets omdat je het zelf dan ook even niet meer weet en je bent moe net wakker geworden en dan niet omdat je zelf vredig wakker wordt maar door een hoopg ebrul en gekrijs. dan snap ik heel goed dat je zoiets hebt van: aaaaaah pfff!
ik herken het echt

@ Inge bij morgan is het nu allemaal brullen en schreeuwen dus volop PP. Soms kan ik haar wel nu bij het minste geringste is het echt alsof ik haar mishandel zeg maar. Dat er nog geen instantie aan de deur gestaan heeft

@ Sje ik heb nu Cardiflor creme. Denk dat dat is wat jij bedoelde. Als we even de kans hebben loopt ze wel zonder luier maar dan liever wel buiten

Ze ligt nu in bed met een ventilator, Ik heb vanmiddag zo’n staande gekocht met een timer dus hij hoeft niet de hele nacht aan te staan en ze lijkt het wel lekker te vinden. Vanmiddag zei ze wel hmm lekker koud ze stond helemaal te genieten. Mocht ze niet in slaap vallen van het geluid kan ik hem altijd nog weghalen en in de woonkamer zetten. Zo’n ding is nooit weg. En hij was nu dik in de aanbieding

Groetjes,

Michèle