Jeuk

Ga voor je duimen dat ze goed slaapt

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

haha michele ik begrijp je helemaal. echt lastig is dat soms, op den duur weet je het ook even niet meer en dan heb je zoiets van; bekijk het maar jij. tis @#$$%^* afgelopen nu!! hahaha.
ach het hoort erbij, zo zijn ze ontzetten pp en dan zijn ze ineens superschatjes.
even off topic hoor maar weet je wat ik bij rico vond…
mijn vriendin was hier, en Rico had een tampon bij haar uit dr tas gejat, had hij die in zijn mond zitten voor de helft.
ik lachte me rot, en pakte dat ding af, werd ie nog kwaad ook!! toen lachte ik nog harder want in godsnaam wordt niet kwaad als ik een TAMPON van een jongen afpak… enfin. ik legde even uit dat alleen meisjes die ooit gaan gebruiken en dat dat niet voor jongentjes is.
hij keek me aan alsof ik gek was maar hij accepteerde toch dat ik het ding niet teruggaf

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha hij heeft in iedergeval door dat dat ding ergens in moet

Enne ik heb de ventilator maar weggehaald. Te veel geluid elke keer als ze lekker lag dan zag ik haar weer naar dat ding kijken dus hij staat nu mij te verkoelen. Ze heeft ook een pcm gehad. Ze riep me daarstraks en gaf aan dat ze pijn in der mond had. Nu alleen maar hopen dat ze zo de slaap kan vatten. Hopelijk nog 1 dag/ nacht en dan hoop ik echt dat het snel afkoelt voor die arme schapen.

Groetjes,

Michèle

hahaha ja ik heb me echt rot gelachen, alleen als ie dat ding in had geslikt was het minder grappig geweest… denk ik nu pas aan pff!

Ik hoop het ook meid… het is niet te harden, het is stik benauwd hier in het zuiden. bah bah bah… we gaan zo naar opa en oma een weekendje en daar is het helemaal warm zij wonen op een hoekhuid met aan alle kanten ramen en aan de zijkant een serre… broei broei… wordt geen pretje vrees ik maargoed.
wat rot voor morgan zeg… voel helemaal met r mee, zoiezo als je al eczeem hebt (ik weet er alles van)
gerum… ik hoop dat het na deze dagen beter gaat met r.
Rico had vanacht ook een paar mindere momenten,
hij had ontzettende dorst en hij huilde alles bij elkaar als ik wegging.
dus ik dacht hij zal zich misschien niet zo fijn voelen of hij is ook bang weet ik veel want zolang ik daar stond was het oke.
Toen sloop ik zachtjes toen ik dacht dat hij sliep, de kamer uit maar toen ik de deur bijna dicht had brulde hij weer alles bij elkaar, gerum vond het echt zielig. uiteindelijk sliep ie eindelijk weer es tot kwat voor 8 we maakte hem wakker omdat ze van de woningbouw moesten komen en dat geboor enzo in huis is niet prettig wakker worden. Ik denk dat hij anders nog wel langer had geslapen.
de laatste dagen was het zo brak, echt s’ochtends 6 uur wakker laatst was het ook 5 uur. minder leuk maargoed geef hem geen ongelijk, op zijn kamer staat s’ochtends vol de zon dus die kamer is gloedje heet

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Morgan was vanmorgen om 7.00 wakker geworden, 2 tellen voor mijn wekker af liep en ze was hartstikke goed gemutst gelukkig. Ze had alleen een kurk en kurkdroge luier, maar wel heel veel gedronken gister. Kun je nagaan wat ze zweet. Maar goed ik heb een tuit limonade gemaakt en die ging zo naar binnen. Vandaag op het kdv mogen ze in het zwembadje dus ze heeft goede verkoeling. Hopelijk breekt het vanvond allemaal al en wordt het vanacht de laatste zweet nacht voorlopig.

Groetjes,

Michèle