Jesse ziek is?

Ik werd rond 12 uur gebeld door het kdv of ik Jesse kon komen halen, omdat hij ziek is. Hij had bijna al heel de ochtend gehuild en dat is niks voor Jesse. Bij het broodje eten moest hij spugen.

Ik ben hem meteen gaan halen en toen ik binnen kwam lag hij te slapen op de bank. Ook niks voor Jesse, want normaal is hij altijd druk in de weer en heeft echt geen tijd om op de bank te zitten
Bij thuiskomst nog 2 keer heel veel overgegeven. Ook over mij heen ( uhmm). Hij was helemaal lijkbleek en ligt nu lekker te slapen.

Hoop dat hij straks wat beter is. Arm kindje. Wilde het even met jullie delen.

Liefs

Gewijzigd door - kikie op 13 Oct 2010 13:52:55

Ja idd. Ook bij jullie beterschap.

Liefs

Och, wat is dat naar, om je ventje ziek van het kdv op te ahlen. is ons tot nog toe 1 keer overkomen.

Beterschap voor Jesse!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Och, arme Jesse. Dan heeft 'ie het flink te pakken. Niet leuk om je kindje zo ziek te zien. Veel sterkte en beterschap meis!

Groetjes,
M

Net huilend en schreeuwend wakker. Toen ik ging kijken kwam er weer een hele golf. Hij heeft nu al in 3 uur tijd 4 keer overgeven en niet zo’n beetje ook. Nu slaapt hij alweer, maar wel tegen mij aan op de bank. Hoop toch straks echt dat hij wat wil drinken.

Liefs

O, jee… Arm ventje!!
Hoop dat hij een beetje opknapt van het slapen.

Nogmaals beterschap!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Arme Jesse.

Hij heeft het echt goed te pakken. Geef hem maar een dikke knuffel van mij en Tim.

Heel veel sterkte en ik hoop idd dat hij straks wat wil drinken. Al zijn het maar kleine beetjes, zo droogt hij in ieder geval niet uit. Als hij echt te weinig drinkt, geef hem dan in ieder geval ORS. Dat zorgt ervoor dat het lichaam het vocht vasthoud.

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Alweer zo erg overgeven joh? Houdt Jesse van thee? Anders ipv water heel slappe en lauwe thee geven, dat blijft er vaak beter in dan water bij misselijkheid. Ventje toch. Sneu!

Groetjes,
M

Hij heeft net 1 hapje beschuit op en een paar slokjes drinken. Voor uitdrogen ben ik niet zo snel bang, maar ben toch blij dat hij wat op heeft. Ook om even die vieze smaak uit zijn mond te krijgen. Nu slaapt hij weer. Thee lust hij echt niet trouwens. Had net gewoon water en dat vond hij prima.

Liefs

Helaas zitten we nu op 7 keer spugen. Niks blijft erin. Net kwam er een golf water uit. Gelukkig heeft hij geen koorts. Zit alleen te twijfelen of ik hem een zetpil moet geven. Wat denken jullie? Ga hem zo nog maar wat drinken proberen te geven.

Liefs

Ach arm mannetje. Ik zou hem wel een zetpil geven dan voelen zich vaak toch wat beter. Wij hoeven ook niet altijd koorts te hebben voor een paracetamol.

Beterschap

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik hem idd toch maar een zetpil gegeven. We zitten alleen al op 8 keer nu. Voordat hij naar bed ging was het weer raak

Liefs

Hopelijk slaapt hij de nacht door kan het even tot rust komen allemaal.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Alweer 8 keer? Jemig. Ik vroeg net op hyves ook al of hij überhaupt nog iets in z’n maag heeft na zoveel keer spugen, je zou denken van niet. Ik hoop heel erg dat hij lekker kan slapen vannacht en dat het rustig blijft. Sterkte met je kereltje!

Groetjes,
M

Nu 9 Het is ook alleen maar gal en het kwam ook uit z’n neus.

Liefs

{{Jesse en kikie}}

Groetjes,
M

Wat SUPER zielig!!
Ik geef als tip; laat dit niet lang duren! Die kleintjes drogen echt uit waar je bij staat!!!
Ik dacht ook; zal wel meevallen, ik zie dat als verpleegkundige echt snel genoeg. NOT. Jack had op vakantie in Oostenrijk het Rotavirus en binnen 48 uur lag hij dus uitgedroogd en met een giga lage bloedsuiker in het ziekenhuis aan het infuus.
Dit zeg ik niet om je bang te maken maar ik dacht ook dat het wel los zou lopen en dat bleek dus ook niet zo te zijn.
Als hij vannacht bezig blijft zou ik naar de arts gaan morgen en gelijk ORS gaan geven, kun je gewoon zonder recept kopen.
Is een zakje poeder wat je oplost in water of andere drank en wat zouten en elektrolyten bevat zodat de vochthuishouding op peil blijft. Erg belangrijk.
Succes met de kleine boy!

Hoe ging het vannacht kikie?

Groetjes,
M

@Mriek: Dank je

@Christa: Jeetje wat heftig van Jack. Wat waren de verschijnselen bij hem buiten het overgeven. Hoe lang heeft hij toen in het ziekenhuis gelegen? En nog wel in Oostenrijk!!!

Gister om 00.30 uur zaten we al op 12 keer spugen en het was zo zielig. Het kwam weer ook uit zijn neus en hij bleef maar 'oh nee oh nee’roepen en keihard huilen. Ik weer z’n bed verschonen wat hij ook niet goed vond, omdat hij erin wilde blijven liggen. Knuffel ook helemaal onder de gal Op een gegeven moment kwam er niks meer uit. Z’n maagje was gewoon leeg maar hij bleef door kokken.

Normaal bel ik niet snel een arts, maar dit vond ik echt te erg worden. Hap gebeld en zou binnen 5 min terug gebeld worden door een arts. Ik hoefde niet langs te komen. Ze denk dat het buikgriep is. Dacht ik zelf ook al. Als Jesse om drinken zou vragen mocht ik hem 1 theelepel water aanbieden en dit om het kwartier. Met eten moest ik wachten, want dat zou de maag nog niet aankunnen. Als hij ook koorts erbij zou krijgen moest ik meteen weer bellen. Als er nu in de middag nog steeds geen verbetering in zit moet ik naar m’n eigen huisarts bellen.

Na de 12de keer spugen is het gelukkig niet meer gebeurd. Hij is pas net wakker en heeft alleen om 6 uur een theelepeltje water gehad.
Nu zit hij als een lijkbleke op de bank en wil niks. Niet eens zijn geliefde Zandkasteel kijken. Niks eten en niks drinken. Hij had net wel gelukkig een klein plasje in zijn luier zitten. Ga zo toch maar even ORS halen en kijken hoe de dag verder verloopt.

Liefs

och gossie… wat sneu voor Jesse, en voor jullie natuurlijk ook!
heeft hij ook koorts?
buikgriepje misschien…het heerst weer he…