@Mriek: Dank je ![]()
@Christa: Jeetje wat heftig van Jack. Wat waren de verschijnselen bij hem buiten het overgeven. Hoe lang heeft hij toen in het ziekenhuis gelegen? En nog wel in Oostenrijk!!!
Gister om 00.30 uur zaten we al op 12 keer spugen en het was zo zielig. Het kwam weer ook uit zijn neus en hij bleef maar 'oh nee oh nee’roepen en keihard huilen. Ik weer z’n bed verschonen wat hij ook niet goed vond, omdat hij erin wilde blijven liggen. Knuffel ook helemaal onder de gal
Op een gegeven moment kwam er niks meer uit. Z’n maagje was gewoon leeg maar hij bleef door kokken.
Normaal bel ik niet snel een arts, maar dit vond ik echt te erg worden. Hap gebeld en zou binnen 5 min terug gebeld worden door een arts. Ik hoefde niet langs te komen. Ze denk dat het buikgriep is. Dacht ik zelf ook al. Als Jesse om drinken zou vragen mocht ik hem 1 theelepel water aanbieden en dit om het kwartier. Met eten moest ik wachten, want dat zou de maag nog niet aankunnen. Als hij ook koorts erbij zou krijgen moest ik meteen weer bellen. Als er nu in de middag nog steeds geen verbetering in zit moet ik naar m’n eigen huisarts bellen.
Na de 12de keer spugen is het gelukkig niet meer gebeurd. Hij is pas net wakker en heeft alleen om 6 uur een theelepeltje water gehad.
Nu zit hij als een lijkbleke op de bank en wil niks. Niet eens zijn geliefde Zandkasteel kijken. Niks eten en niks drinken. Hij had net wel gelukkig een klein plasje in zijn luier zitten. Ga zo toch maar even ORS halen en kijken hoe de dag verder verloopt.
Liefs