Jesse ziek is?

Ach, wat zielig! dat hij ook oh nee oh nee riep… dan breekt je moederhart toch een beetje…

Hij heeft het echt wel ven goed te pakken, 12 keer spugen in een middag en avond is echt wel heel veel. Gelukkig is het na vannacht niet mee gebeurd. Hij moet nu echt bijkomen en zn lijfje zet alle zeilen bij om weer op te kanppen. Als resultaat heb je zo’n slap popje naast je op de bank. Hadden we laatst met Nora ook. Toen ook kleine beetjes water en soms thee, en om het uur viel ze weer in slaap voor 20 minuten ofzo, ze was echt uitgeput. Maar zij was er met een dag ook weer vanaf. Begon zeg maar de middag van te voren, 1 dag suf en de volgende dag weer helemaal het vrouwtje! Ik stond er echt van te kijken! Ik hoop dat Jesse er ook zo snel weer bovenop is.

Beterschap voor de kleine man en succes voor jou!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@ liske: Ik vond dat ook heel zielig om aan te horen.

Hij had geen koorts, maar inmiddels wel. Krijg er echt niks in. Bah vind dit echt maar niks zo.

Liefs

Dat wordt dus vanmiddag je huisarts bellen, neem ik aan? Heartbreaking dat Jesse ‘oh nee’ riep. Het is ook onwijs naar om zoveel te spugen en dan helemaal als het alleen maar gal is en er verder niets komt. Zielig poppie. We wachten de verdere berichten af, sterkte nog meid!

Groetjes,
M

Ach gos… arme Jesse!

Hoe is de ochtend gegaan, wilde hij al wat drinken?

Groetjes van Sascha en Senne

Kikie,
Jack had last van extreem veel overgeven en ook diarree, maar dat overgeven stond wel op de voorgrond.
Hij had ook koorts geloof ik maar niet heel hoog. Hij was zo slap als een vaatdoek en wilde alleen maar slapen.
Was idd afschuwelijk en zeker in het buitenland waar zelfs de verpleging geen Engels sprak en de dokters ook zeer gebrekkig!
Maar goed, Rotavirus is ook een soort van buikgriep. Buikgriep is natuurlijk een heel breed iets en eigenlijk gaat het om de gevolgen, namelijk kans op uitdroging. Een buikgriep en dus ook een virus moet je uitzieken maar je moet wel heel allert zijn op de dingen die er omheen spelen.
Ik zou vanmiddag dus lekker bij de huisarts zitten, want een theelepel water zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

Enne; Jack zei toen hij moest overgeven; SORRY MAMA! Nou toen stond ik zelf te huilen, arme stakker alsof hij iets stouts gedaan had…
Veel sterkte met je ventje hoor!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

We komen net bij de ha vandaan. We moesten meteen langskomen. Hij heeft hem helemaal onderzocht en hij zegt dat het een buikvirus is. Jesse vond het helemaal niet leuk al die onderzoeken en heeft moord en brand geschreeuwd. ’ Jesse naar huisje toe’!!! Hij heeft alleen vandaag nog maar een halve soepstengel op. Hij ligt nu op bed en heeft ORS gekregen. Wilde hij ook niet drinken dus heb het gewoon in een spuitje gedaan. Als ik het niet meer vertouw mag ik meteen weer bellen.

Ach sorry zeggen is helemaal
Zielig. Heftig hoor zo in het buitenland. Hoe lang heeft hij daar gelegen?

Liefs

Jeetje meid hij heeft het goed te pakken zeg. Heel veel sterkte en hoop dat het snel weer een stukje beter met Jesse gaat!
Liefs

Lilypie Pregnancy tickers

Klinkt heftig zeg. Hopelijk wil hij straks toch iets drinken. Mag je die ORS ook mengen met iets? Schijnt nogal vies te smaken namelijk.

Groetjes,
M

Hij heeft net heel lang geslapen en toen hij wakker werd was hij weer wat levendiger. Kletsen, zingen en eventjes met de auto gespeeld. Alleen niet voor lang toen hij weer stil werd en op de bank ging liggen.

Hij heeft 2 stukjes beschuit op en ga nog een beetje ORS geven in het spuitje. Had 1zakje gemaakt maar die was vanmiddag niet helemaal opgegaan dus krijgt hij zo de rest. Mijn huisarts zei dat je het absoluut niet mag mengen met iets anders dan water. Opzich gaat het wel zo met het spuitje.

Zo maar even eten koken en kijken of de zieke man ook wat wil proberen.

Liefs

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/sNXVp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - kikie op 14 Oct 2010 17:24:36

Vervelend zeg, dat hij er zo slecht aan toe is!!

Over die ORS: Dat is een speciale samenstelling, met de goede hoeveelheden zout, glucose en …(nog iets, weet ik even niet meer). Zo neemt hij er het meeste en het snelste het op in zijn lichaam.
Máár, mocht het zijn dat hij het niet neemt, met alleen water. Dan kan je het beter wel met een beetje siroop doen, omdat het beter is dat hij iets binnen krijgt dan niets.

Beterschap verder!
Een dikke kus en knuffel(K)
Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@ Anne: Er zit ook iets van natrium- kaliumcitraat in. Maar met een spuitje gaat goed gelukkig. Dank je

Net bij het eten vroeg hij zelf of hij ook wat mocht. Hij heeft een paar hapjes wortel op. Is in ieder geval iets en het zit er nog steeds in Alleen nog geen drinken. Zo lekker slapen en hopen dat het morgen beter gaat.

Ik moet morgen echt werken (belangrijk), maar oma komt oppassen en dat gaat helemaal goed komen. En mocht het echt niet gaan ben ik zo weer thuis.
Heb hem ook verteld dat oma morgen kom omdat pappa en mamma moeten werken en hij zei meteen JAAAA!! Dus dat vond ik fijn om te horen. Voel me namelijk toch een beetje schuldig dat ik moet werken.

Liefs

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/n01Cp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - kikie op 14 Oct 2010 18:53:05

o zo zielig he .mijn dochter is 9 maar ook zo ziek
overgeven ,vanaf gisternacht niet meer .en vanavond was het weer raak.
maar wil wel graag drinken dus aan de thee…vanavond wilde ze opkikker
maar ook wel een beetje kooorts .dus in de gaten houden .
en anders bel ik de arts ,want ga niet naar de weekend in
heel veel sterkte met je mannetje

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 14 Oct 2010 18:53:42

Wat fijn dat hij in ieder geval een heel klein beetje wortel op heeft en zich op sommige momenten iets levendiger voelt. Ook al is het niet veel er zit in ieder geval vooruitgang in. En het blijft er in, dat is het belangrijkste. Kun je anders met het spuitje niet een klein beetje water geven. Zo heeft hij in ieder geval wat vocht binnen.

Heel veel beterschap en ook voor jou dochter mamavanTanja.

Dikke knuffel,
Sandra

Na de ors heb ik idd een beetje water gegeven. Om de vieze smaak weg te spuiten. Bedoel meer dat hij zelf niks wilde drinken. Het avondeten zit er nog steeds in dus dat is goed nieuws.

Liefs

Fijn dat het een ietsiepietsie betergaat, hopelijk morgen ook weer wat.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Beterschap voor de kleine man.

Gr Patries

Wat goed dat het ietsie beter gaat met Jesse. Hopelijk het begin van heel snel weer helemaal beter worden. Snap je schuldgevoel over morgen, maar bij oma is 'ie natuurlijk in heel goede handen. Dat vindt 'ie zelf blijkbaar ook

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/15r3p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 14 Oct 2010 21:18:52

De nacht is goed gegaan! Hij sliep nog toen ik weg ging dus ik hoor straks wel van oma hoe het nu gaat

Liefs

Klinkt goed! Fijn!

Groetjes,
M

Gelukkig dat het nu iets beter gaat en dat hij een goede nacht gehad heeft, dan werk je toch weer wat rustiger…

Groetjes van Sascha en Senne