Jesse zelf zegt als

Idd altijd als je weg moet. In de autoverschonen heb ik ook wel is gedaan. Was alleen niet zo’n succes.

Haha wat grappig van Jack dat hij dat dan zegt als hij gepoept heeft!

Vandaag op het kdv was hij zelf naar de toilet gelopen en tegen de leidsters poepen gezegt. Ga nu toch wel erg twijfelen of ik hem niet een paar keer op het potje kan zetten. Wat denken jullie?

liefs

Alles kan, kikie. Hij heeft blijkbaar door dat poepen en het toilet met elkaar te maken hebben. Je merkt snel genoeg als 'ie niets van het potje moet hebben en dan wacht je gewoon nog even. Gewoon doen joh!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Michele: ja inderdaad, ik doe zijn truitje altijd zittend of staand aan en zijn broekje eerst zittend, en als hij aan zijn benen zit mag hij staan.
en tijdens de luier blijft hij om zich heen graaien, dus ik denk dat ik de commode maar eens leeg haal
hij vind vooral tubes interesant maar goed die hebben scherpe punten dus niet zo’n goed idee

En over dat poepen voordat je weg moet, hier ook ALTIJD, ik denk dat dat is omdat we vaak gaan als ze net gegeten hebben, je hem daarna verschoont maar als je gaat zijn ze wat meer in beweging dus dan komt het los ofzo.
hier is dat ook ALTIJD, en vooral als ik haast heb!
dus dan heb ik zijn schoenen al aan, dus heb ik zoiets van: die gaan niet meer uit…
dus dan de broek en maillot naar de enkels en zo onhandig verschonen.
maar meneertje vind dat niet oke dus die gaat dan schoppen zodat alles over zijn schoenen is gekomen en dan moet ik ALSNOG overnieuw beginnen…
Mriek… dat is idd vermoeiend hahaha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Kikie, als ik het zo lees, denk ik dat Jesse misschien NU AL toe is aan training. Ja, als hij zelf al naar de wc loopt…dat is toch een teken lijkt me? Is wel heeeel snel, maar het kan blijkbaar wel? Ik zou het dan maar gewoon eens proberen hoor.

En Eva staat ook met een rood hoofdje te persen. Hoewel, als ze heel geconcentreerd bezig is, kreunt ze soms ook een beetje als iets niet lukt, zo van: eh-eh-eh. Het betekent dus niet altijd poep. Ze laat zich meestal wel redelijk goed verschonen. Soms graait ze alleen wel met haar handje naar beneden en ja, dan komt er weleens poep aan. Bah. Zelf zit ze er totaal niet mee!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Misschien wel. Ga het gewoon een keer proberen. Hij is nu alleen ziek

Liefs

Wat vervelend dat Jesse ziek is. En dat nog wel op jouw verjaardag.

Wat heeft hij? Ik hoop dat hij snel weer beter is.

Beterschap voor de kleine man!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Sandra: Had je al gemaild.

Hij heeft hoge koorts, trillen en snotverkouden. Hij ligt nu te slapen, maar al twee keer naar boven geweest. Hij was een beetje aan het ijlen, maar dat heeft natuurlijk met de koorts te maken. Hopelijk slaapt hij verder goed en wil hij morgen wel weer wat eten. Vandaag heeft hij bijna niks op.

Liefs

Gewijzigd door - kikie op 28 Jan 2010 20:35:19

Drinkt 'ie wel goed? Sterkte kikie, ijlen klinkt heftig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Drinken doet hij gelukkig wel. Ik voel me zo brak! Niet echt goed geslapen. Jesse heeft de hele nacht nog koorts gehad en geijld. Ik hoefde niet naar hem toe, maar toch lig je dan zelf niet lekker.

Vanmorgen toch maar even de ha gebeld en ze zei dat ik voor de zekerheid maar even langs moest komen. Ze vond het ijlen lang duren en ze wilde naar zijn longen luisteren.Ze kon niks ergs ontdekken en hij heeft gewoon een virus wat heerst momenteel. Ze vond hem wel echt zielig zei ze. Ze leefde ook echt mee. Vond ik wel fijn. Als hij zondag nog steeds boven de 39 heeft mag ik haar weer bellen. Ben wel blij dat ik toch even ben geweest, omdat het ook morgen weer weekend is en die begin ik liever wel goed.

Liefs

Fijn dat je even kon komen, en dat je helemaal gerustgesteld bent!
Hopen dat de Jesse weer snel vrolijk rondstapt!
Enne… probeer ook even je ogen dicht te doen als hij slaapt.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Anne: ga nu ook even slapen Stoere foto van seth trouwens

Liefs

Fijn dat je huisarts je gerust heeft kunnen stellen. Hoe ging het verder vandaag?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat is toevallig Mriek, wilde net gaan posten.

Hij heeft gelukkig weer zijn avondeten en toetje gegeten, maar toen hij naar bed ging wel koorts. 39.1 heb hem een zetpil gegeven. Ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.

Liefs

Inderdaad, toevallig…

Fijn dat 'ie iets heeft gegeten. Hopelijk voor hem én jullie een rustige nacht, je moet tenslotte wel fit zijn voor je feest morgen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ook! Hij gaat uitlogeren morgen dus hoop dat hij echt beter is. We vieren het namelijk in een cafe. Niet echt een geschikte plek voor kindjes

Liefs

Dan zou het zeker fijn zijn als 'ie weer beter is. Klinkt goed, een café-feest!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zo, leuk om het zo te vieren!
Heel veel plezier, en ik hoop dat Jesse morgen gewoon kan gaan logeren.
Enne… ik vind die foto van Jesse zo leuk, hoe hij stoer aan het stappen is

Liefs,Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/2boYp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Zal zondag wel wat foto’s op Hyves zetten. Als ik niet te moe ben

Liefs