Jesse zelf zegt als

@ Mriek, nope maar dat koste me wel een uur en 3 telefoontjes om daar achter te komen.

Groetjes,

Michèle

Wat ontzettend knap zeg dat hij nu al meerdere malen heeft aangegeven dat hij gepoept heeft. Tim laat helemaal niet merken dat hij gepoept heeft, dus hier is het altijd op de geur af gaan. Hihi en dan is het soms net als bij Rainbow. Dan denk je dat hij een flinke poepluier heeft en dan blijken het scheetjes te zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek: ja juist maar goed ALS je het aan gaat pakken hoe doe je zoiets dan? ik dacht zelf: na het drinken met de bloten billen even op het potje zetten en als ie het dan gedaan heeft heel hard gaan dansen en zingen

[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Lijkt me een mooie show, Inge. Haha! Maar zoiets zal het wel zijn; regelmatig erop zetten en als er dan toevallig iets komt, heel erg belonen. Tot ze het doorkrijgen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat goed! Dat was ook de tijd dat Jada het aangaf. Ze is nu 's nachts zindelijk en “meestal” overdag! Soms nog beetje druk met spelen en andere dagen gaat het prima!

Da’s bijzonder: eerst 's nachts en meestal overdag. Het is toch meestal juist andersom?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik was aan het werk vandaag, maar bij pappa heeft hij het ook gedaan dus wie weet. Hij kan ook zijn eigen naam zeggen sinds vandaag. Wijst
naar zich zelf en zegt sjisse. Zo lief!

liefs

Goed bezig die Jesse!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Da's bijzonder: eerst 's nachts en meestal overdag. Het is toch meestal juist andersom?

Uhhh ik denk dat het komt doordat we haar 's avonds rond 10 uur nog op het potje zetten om te plassen en dan weer zodra ze wakker word. Verder denk ik dat ze overdag gewoon soms te druk bezig is. Dan vraag je; moet je plassen op het toilet of het potje, dan zegt ze nee, maar 2 minuten later roept ze dan; mama, me wee-wee undie (Mama ik plas onderbroek) hahahah

Knap hoor van die mannen!
Je hoort juist vaak dat de dames sneller zindelijk zijn dan de knullen!
Toch denk ik ook dat zindelijkheidstraining nog aan de vroege kant is. Tenslotte geven ze het aan dat er iets in de luier ZIT en niet dat het er aankomt zeg maar. Als ik ons CB mag geloven kunnen ze dat ook lichamelijk nog niet. Ze kunnen het mss wel voelen aankomen maar dan is het er zeg maar al. Ze hebben op deze leeftijd de controle over die sluitspier nog niet.
Jack zegt het ook soms als hij moet poepen en hij is zich er zowieso van bewust. Hij verstopt zich onder de tafel of achter de bank als hij moet poepen. En als ik dan kom kijken zegt hij: SORRY, DOEI!!! Zo van sorry dat ik poep en ga nu maar weg en kijk me niet op de vingers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Christa: Ik moest erg lachen om Jack: sorry doei! Ja, ik snap dat hij niet wil dat mensen hem zien poepen! Dat besef hebben ze dan wel weer snel, dat dat iets van jezelf is! Wel grappig dat hij dat nu al zegt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha dan heeft Morgan ook echt nog geen gene. Die staat gewoon naast je te persen of haar leven ervan afhangt en als je dan vraagt sta je te poepen komt er een persend JHA uit en dan gaat ze vrolijk nog even verder.

Groetjes,

Michèle

@malawimamajada: ik snap het!

@Christa: ik zie Jack het helemaal zeggen, wat lief. Erik heeft geen gêne hoor, die staat net als Morgan gewoon naast je te persen en zegt dan met rood hoofd: “Poep.”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha grappig van Jack dat hij zegt sorry doei!!

Tim geneert zich ook nergens voor en staat gewoon waar hij op dat moment staat keihard te persen. Vervolgens gaat hij gewoon weer verder waar hij mee bezig was. En dan soms nog huilen dat ik hem mee neem voor een schone luier terwijl hij aan het spelen is !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh nee ik heb morgan nu zo ver dat ze zelf een luier pakt en op de bank gaat liggen als ik het vraag dus dat scheelt wel.

Groetjes,

Michèle

haha, knap van Morgan!
Rico die klimt niet op de bank, vind hij totaal niet interesant. als hij erop zit vind ie het leuk, dan hangt ie tegen me aan heel schattig (op zijn zij) en kijkt tv.
of hij gaat tegen de rugleuning staan om op de muur te slaan
De deur vind ie ook leuk, die noemt hij : deuj ipv deur.
en hij zwaait voortaan als hij moe is,
als ik hem in bed leg gaat hij al zwaaien zovan: wegwezen jij!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja ik ben ook wel blij dat ze zo behulpzaam is want ik kreeg een punthoofd van dat gillen en schoppen elke keer als ik haar wilde verschonen. We hebben ook een compromis met pyjama aandoen. Alles wat staande kan mag staande maar wel even liggen voor de luier aandoen en daar kan ze geloof ik wel goed mee leven.

Groetjes,

Michèle

Vanmorgen stonden we op het punt om naar de Peutergym te gaan en we waren al laat dus ik wilde Jack zijn schoenen aan doen.
Hij zei: Poept!
En ja hoor idd.
Blijft grappig.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Altijd op momenten dat je eigenlijk de deur uit moet, vermoeiend. Haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha, ja… hier ook altijd!!
Als we snel weg moeten heeft meneer een vieze broek.
Laatst heb ik hem zelfs in de auto verschoond

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers