Jesse zelf zegt als

Hij heeft gepoept! Misschien is het toeval? Maar vandaag zei hij twee keer poepen en liep naar de deur om naar boven te gaan. Ik vroeg toen heb je gepoept? Jaa!!! Zei hij. Ik dus kijken en ja hoor gepoept! En dat 2 maal! ben nu best een beetje trots. Ben benieuwd of hij het morgen weer doet

liefs

Ha ha ha goed gedaan Jesse, hier moeten we nog steeds op de geur af gaan en geloof me die is zeker op het moment ook niet te missen.

Groetjes,

Michèle

Haha! Michele, wat kunnen die kleintjes soms stinken he?!

maarre… heel erg knap van Jesse zeg!
Wat een praters ook allemaal, Seth zegt echt nog ongeveer niets.
Zeker niet om dingen duidelijk te maken.
Hij gaat altijd heel druk en boos zitten brabbelen en wijzend enzo.
Verder gaat hij altijd lekker spelen (ong, 5 min) als hij een vieze broek maakt en komt daarna altijd naar me toe

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Anne morgan is met haar kiezen bezig… jackpot surprise elke keer

Enne net was er zag twee beren op tv en bij het hihihihih hahahaha zong morgan steeds hahahahaha mee.

Groetjes,

Michèle

haha dat is grappig! wat leuk!
echt knap van je moppie,
ik heb dat ooit 1 x gevraagd, heb je poepie gedaan? en hij knikte ja, en toen was het ook raak, daarna alleen nooit meer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat leuk hè?! Handig ook, haha. Erik zegt het ook. Vanmiddag nog: hij wijst naar beneden, zegt ‘poep’ en prompt daarna ‘luier’. Oftewel: “Mama, jij moet mijn luier verschonen.” Fijn, bedankt.

Misschien een idee om nu te gaan oefenen met een potje? Wij gaan er binnenkort eentje kopen en spelenderwijs maar eens beginnen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Toen hij naar bed ging had hij gepoept en zei het weer haha. En stinken doet het zeker

Liefs

Pfoe, met zindelijkheidstraining beginnen vind ik wel érg vroeg eigenlijk. Ze zeggen dat vanaf 2 jaar vroeg genoeg is (hoewel Erik daar al niet zo ver vanaf zit)? Ik vind dat ze nu belangrijker dingen moeten leren dan zindelijk worden, maar ja, als jullie kindjes er al aan toe zijn, proberen maar! Eva poept nog lekker in haar luier hoor en ze gaat er dan lekker mee zitten spelen. En hupsen. Als ik vraag: ‘Heb je gepoept?’ knikt ze vaak wel ‘ja’, maar dat betekent niet dat het ook zo is. En een stinkbroekje betekent ook geen poep, want vanmiddag bleek het gewoon een scheetje te zijn, of de geur van een vorige poepluier die was blijven hangen! Wel heeeeeeel goed dat Jesse het al aangeeft dat hij gepoept heeft! En van Erik ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 23 Jan 2010 22:42:00

Is ook jong hoor Rainbow. Maar ik heb gehoord dat als ze zich bewust zijn van het feit dat er ‘iets’ komt zeg maar, dat je dan gewoon kunt beginnen. Natuurlijk geen druk erop (want inderdaad, ze zijn jong zat), maar gewoon spelenderwijs. In het begin met kleren aan erop zetten, dan eens zonder luier, etc. Niets moet, alles mag. En inderdaad: over 4,5 maand wordt Erik twee. Dus die paar maanden zullen het verschil ook niet maken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat gaat dat hard he Mriek, ik weet nog wel dat jullie zijn eerste verjaardag aan het plannen waren (overigens lijkt die van Morgan ook als gister hoor) maar 4.5 maanden tot ie twee wordt klinkt wel heel kort.

Groetjes,

Michèle

Zindelijkheidstraining is nog voor Jesse een beetje te vroeg. Maar spelender wijs oefenen is wel leuk Vanmorgen zei het het weer en weer gepoept.

Raar idd mriek dat hij al bijna weer twee wordt.
Nog steeds geen behoefte aan een tweede?

liefs

Inderdaad Michèle, het lijkt zelfs wel alsof het steeds sneller gaat. Komt misschien omdat we inmiddels zo gewend zijn aan die kleine boef dat het voor het grootste deel routine is inmiddels. Vierenhalve maand klinkt inderdaad al heel rap. In juni al! Ach en in september is Morgan weer aan de beurt…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

rico speelt wel is op zijn potje,
met luier aan nog gewoon om aan dat ding te wennen en hij vind het leuk.
is een schildpadden potje met een nek en kop eraan en dan zie je m echt zo kijken van : HEEE IK ZIT OP EEN DIER! haha
ik was als kind zinderlijk toen ik 18 maanden was (overdag) en s’nachts toen ik 25 maanden was. dat was echt HEEL vroeg.
misschien is het erfelijk

Knap van Jesse en Erik hoor.
Dylno kwam van de week wel met en luier aanlopen en ging in de bank klimmen. Toen was het ook prijs maar naderhand niet meer gedaan

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Moet Rico wel heel erg opschieten Inge

@ mriek inderdaad ik weet het het is ook allemaal zo weer voorbij zo’n jaar. Van de week haaden we het over iets dat neit geod gegaan was op mijn werk. Oh zegt me collega was dat niet jou vervangster dan die dat gedaan heeft. Dus ik zeg nee schat dat was ik zelf het was alweer 2 jaar geleden dat ik met verlof ging. Oh ja zegt ze das waar.

Groetjes,

Michèle

hahaha, eigenlijk wel he,
maar wat Rainbow ook zei, op dit moment vind ik even andere dingen belangrijker.
hij loopt net, en kan rennen enzo dat vind ik even belangrijker
dat hij goed op de been is enzo haha.
en dadelijk als hondje Beau weg is heb ik ook meer tijd om rico nog meer te leren.
we zijn nu zo met lopen en tekenen bezig, het komt zoals het komt, en het gaat zoals het gaat… en wat zeggen ze altijd: en als het niet komt zoals het gaat, dan gaat het wel zoals het komt…

@Kikie: nee, nog geen behoefte aan een tweede. Weet niet of dat ooit nog komt, maar nu in ieder geval nog niet. Vind het goed zo voor nu.

@Inge: wat was jij vroeg uit de luiers inderdaad. Goed joh! En als het erfelijk is, dan merk je dat snel genoeg… Zou wel een hoop schelen in de kosten in ieder geval.

@Michèle: erg nobel van je dat je je fout erkende. Je had ook makkelijk misbruik kunnen maken van het feit dat ze dacht dat je vervangster het had gedaan…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Eh ja maar die was al een jaar weg dus denk dat het wel een beetje opgevallen was. Overigens bleek het achteraf de fout van iemand anders te zijn hoor Mriek. Ik had het op zijn aanwijzingen fout gedaan

Groetjes,

Michèle

@Mriek: ja haha, dat is 1 ding wat zeker is, alleen heb ik nog niet de tijd op het moment om er al met rico aan te beginnen,
weet ook nog helemaal niet hoe ik dat ga aanpakken

[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

@Inge: komt wel joh. Je hebt nog alle tijd…

@Michèle: dus tóch niet helemaal jouw fout?!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker