Hallo allemaal,
ik heb al in een aantal topics gereageerd… Maar wil nu toch even een apart onderwerp hiervoor.
Jason is 10-11-09 5 maanden oud.
Een hele tijd moest ik er wel 4/5 keer uit op een nacht.
Maar dit was de eerste 3 maanden ongeveer.
Toen begon hij heerlijk door te slapen en dat liet ik hier ook met trots merken natuurlijk! 
Toen kwam zijn papa in het ziekenhuis te liggen en de bezoekuren waren natuurlijk precies in zijn slaaptijden :S Deze week sliep hij overdag ook maar een uurtje of 2 en hij werd bijna elk uur wakker snachts…
Dit is gelukkig een beetje bijgetrokken!
Maar nadat de klok werd verzet was het weer feest!
Nu krijgen we hem heel moeilijk in slaap, terwijl hij echt moe is!
Hij geeuwt en wrijft in zijn oogjes en huilt ook zeurderig…
Hij krijgt 4 flessen van 210 (Pepti wegens koemelkallergie)
Deze krijgt hij om 7.30 - 12.30 - 17.30 en 22.30 (slapend)
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat de structuur ook een beetje weg is (vooral in de ochtenden) omdat mijn man al 2 maanden (werkloos) thuis is… En ik ben hierdoor ook uit mijn doen… Zelf ben ik namelijk ook iemand van de structuur.
Ook ging het even niet goed tussen ons, maar na een heel serieus gesprek gaat het nu weer goed! Niet gek toch als je ineens op elkaars lip zit
Hij word dan ook vaak wakker vanaf een uurjte of 5/6.
(Dit doet hij al heeeel lang…) Dan geef ik zijn tutje en valt hij weer in slaap…
Maar vaak word hij daarna elk uur weer wakker voor zijn tut.
Jullie snappen vast hoe slopend dit is aangezien wij vaak niet vroeg naar bed gaan.
Ik probeer het vaak wel! Ga om 21.00 naar bed, even lezen…
Maar vaak val ik toch pas rond 0.00 in slaap, en dan rond 5 uur dus weer wakker
Jullie enig idee?
Is dit een sprongetje? Vast niet alleen dat dan toch? Aangezien het al vrij lang speelt…