Jaaaaaa jaaaaaaa!

Het is nog wel een beetje spannend, maar:

WE ZIJN ZWANGER!!!

Het was voor ons toch wel een beetje een verassing, maar zeer gewild! Nu ben ik precies 6 weken zwanger en ben op 6 juni uitgerekend! Dus eigenlijk loop ik net geen week achter Sann aan! Als alles goed gaat zit er net geen twee jaar tussen Anna en de tweede. Een pefecte leeftijd om samen op te groeien. Natuurlijk kan het allemaal nog mis gaan maar ik voel me behoorlijk zwanger…

Erg last van misselijkheid, maar heb gelukkig nog niet hoeven over te geven. Ik ben namelijk lid van de ik-wil-niet-spugen-club. Bij Anna had ik er haast geen last van, maar nu… Heel bar! Soms echt ff slikken. Afgebluste cola of een beetje warme melk wil nog wel een beetje werken.

Hebben jullie nog huis tuin en keuken middeltjes tegen misselijkheid? Crackers 's morgens helpt niet en pepermuntjes ook niet.

Hi,

Van harte gefeliciteerd meid! heel leuk.
Ik hoop dat je de misselijkheid niet al te erg is. Ik heb er zelf totaal geen last van gehad, dus echt tips kan ik je niet geven helaas. maar wilde je/ jullie feliciteren.
Ook al is het nog pril, ga er lekker van genieten!

liefs Stellina

Oh meissie, wat goed! Gefeliciteerd en geniet ervan! Hou ons op de hoogte he?!

Bij mij hielpen honingdropjes goed tegen de misselijkheid. Van die bijenkorfjes van Venco. En maak je geen zorgen om “geen drop tijdens de zwangerschap” want dat betreft alleen grote hoeveelheden drop. Als je er af en toe eentje neemt tegen de misselijkheid is er niks aan de hand. Ik denk dat ik er destijds 10-15 per dag at ofzo en de verloskundige vond dat een prima plan.

Vanillevla helpt ook goed. En geen 3 maaltijden eten, maar elk uur iets. Dan blijft je maag gevuld en word je ook minder snel misselijk.

Groetekes, Sje

joepie gefeliciteerd!
welkom bij de zwangere club hahaha

geniet evran he doen wij ook

groetjes gytha

He meid! Gefeliciteerd!!!Jij nu ook! Ik vind het echt geweldig voor jullie! Pfff het begint mij nu toch ook echt te kriebellen! Inderdaad een ideale leeftijd ertussen. Geniet ermaar lekker van!Hoera!!!groetjes chantal

Chantal

Zeg lieve zwangere dames, maken jullie er een ik-ben-zwanger-banner bij? Die nieuwe kleine moppen horen er al helemaal bij hier op ikkeben hoor, ook al zijn ze nog niet geboren!!!

Groetekes, Sje

u vraagt wij draaien Sje hahahah
Zo beter?

groetjes GYtha

Kijk, dan weten we tenminste hoe ondraaglijk lang we nog moeten wachten tot de baby er eindelijk is! Dank!

Groetekes, Sje

van harte gefelciteerd, nou hier kriebelt het enorm, en wacht iedere maand weer met spanning maar hier helaas nog niks. Wie weet kom ik snel bij de ik ben zwanger club

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Ik duim voor je Brenda!

Groetekes, Sje

ik ook brenda,

hoop dat ook jij snel met goed nieuws komt!

succes

groetjes GYtha

Er waren zoveel zwangeren, dat wij niet achter konden blijven !

De misselijkheid gaat in vlagen en ik zal proberen met vanille-vla. Honing dropjes kan ik ook proberen. Zal dan niet een zakje per dag eten HAHAHA!

Ik eet al in porties, dat helpt inderdaad goed. Het toppunt van misselijkheid had ik tot nu toe gisteravond. Nu maar hopen dat het vanavond goed gaat, want ik heb echt een gruwelijke hekel aan spugen!

Vreetbuien heb ik niet, maar wel dingen die ik eerder echt lekker vond, nu bijna niet weg kan krijgen. Een collega had van die hele lekkere koeken meegenomen. Van die gebakjes met een beetje aardbeien-jam in het midden. Anders kan ik die echt wel op, maar nu dacht ik ‘hoe krijg ik die weg…’! En dan kun je moeilijk zeggen, ‘nee, ik hoef niet, ik ben zwanger’, op het werk vertel ik het later wel!

En natuurlijk minder koffie drinken en meer thee. Met Anna kreeg ik echt een melk-tik. Ik dronk liters melk, afwachten wat het nu wordt.

De eerste afspraak bij de verloskundige op 19 november. Dan kunnen we het hartje horen, spannend!

Gewijzigd door - Judith en Anna op 11 Oct 2008 15:20:03

Even kijken of de afteller het doet. Je moet uiteindelijk wel luisteren naar Sje !!

Ja, ik zou mij inderdaad maar beter te vriend houden want ik kan een ontzettend kreng zijn!

En ik zou mij maar een geboortekaartje sturen tezijnertijd want dan schilder ik daarvan een heel leuk geboortecadeautje! Vraag maar aan Kim en Miranda!

Groetekes, Sje

ja ik hoop dat het deze maand raak ik afgelopen maands was ik 1 week en een dag overtijd doe ik smorgens een test neg en smiddags had ik buikpijn. Ik hoop echt dat het deze maand ook zo is we hebben vanavond een avond alleen dus wie weetbrengt dat geluk

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Judith van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb verder geen tips voor je voor de misselijkheid, maar ook dat gaat gelukkig over. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten.
En Brenda ik hoop dat jij ook zo snel mogelijk bij de ik ben zwanger club kan. Wie weet brengt vanavond wel geluk… ik hoop het voor je !
Geniet in ieder geval van jullie avondje samen.
Liefs Natasja

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

gefeliciteerd mt je zwangerschap super meid

gefeliciteerd judith met de zwangerschap.

hier begin het namelijk ook te kriebelen al een lange tijd maar mijn mannetje wil het nu nog niet .
als het deze maand toch zo mocht zijn is het erg welkom.

en judith geniet er maar lekker van .

ik was zelf met leyla ook erg misselijk ik deed net als sje honing dropjes eten en bij mij hielp ook water ijs erg goed (ook al was het midden in de winter hihihi)

gr de mama van leyla

veronique daniels

gefeliciteerd meisje!!

en tja wat sje al zegt… je stuurt een geboortekaartje en je krijgt dit…

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=9029

alhoewel… dit is natuurlijk wel mijn site maar toch… altijd leuk hoor kraamkodootjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”