Dat is nou precies wat ik ook heb! Moet nu ook al de riem van mijn broek een gaatje terug zetten! Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bij Anna lang zo misselijk niet was en dat ik ook pas later begon te groeien. Zou het dan toch een jongetje zijn??!?!???! Ik kan nu al haast niet wachten om de kleine in mijn armen te houden, zit nu echt al te dromen van een lief klein jongetje of een heel schatig meisje! Ik weet, het het kan nog fout gaan, maar soms gaan je gedachten met je op de loop.
De naam voor een meisje hebben we al gevonden. Natuurlijk is het een verassing voor iederander, dus vertel ik het hier ook niet
! Het is in iedergeval geen Annegien, Willemijn of Annemarie! Een mooie naam die niet zo heel vaak voorkomt en die niet lang is, twee lettergrepen… rara wat is het ![]()
![]()
![]()
!
Misselijkheid gaat een stuk beter. Nu is het enkel een beetje in de ochtend en erg heftig in de avond! Overdag niet meer, of een hele enkele keer. De honing dropjes helpen dus echt Sje! Bedankt voor de tip! Af en toe een dropje als de misselijkheid opkomt zetten.