Jaaaaaa jaaaaaaa!

Super gefeliciteerd ! Hoop dat je van een onwijs toffe zwangerschap mag genieten.

Bij mij hielp Kauwgum het allerbeste, gewoon de smaak die je zelf het lekkerste vindt op dit moment!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hey wat een super leuk nieuws
Gefeliciteerd
Geniet ervan en hou ons op de hoogte hoor
Wat ja we worden weer digitantes duurt alleen nog wel lang

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wil25, ook geboortekaartje sturen t.z.t. he?! Maak ik zo’n spiegeltje voor je!

Groetekes, Sje

Geboortekaartje komt zeker jullie kant op. Maar eerst de bevalling nog… En natuurlijk een naam uitzoeken. Voor een jongetje weten we het al zo’n 9 jaar, maar voor een meisje moeten we nog even denken. Nog tips…!!! We houden van korte namen als Anna !

Misselijkheid gaat iets beter. In vlagen nog wel en 's ochtends en 's avonds meer dan overdag, maar is nu goed te doen. Krijg nu wel weer de symtomen die ik had bij Anna.

Wilden/willen jullie weten wat het is? Bij Anna wilden we het niet weten en nu weer niet, alleen de spanning is het al waard en als je bezig bent met bevallen, lijkt het mij echt helemaal niks om dan te denken: Het is toch een jongetje! Lijkt me echt helemaal niks! Alleen al omdat je niet weet wat het is, ben je des te meer erop gebrand om je kleintje te zien en gaat de bevalling sneller (lijkt me )

We houden jullie op de hoogte! Ik wilde toch nog even kwijt dat ik het erg leuk vind samen met andere dames zwanger te zijn!!!

Ik heb ook nooit willen weten of we een jongetje of een meisje zouden krijgen. Leuk juist die verrassing na een bevalling!

Groetekes, Sje

Joepieeeeeeee van harte gefeliciflapstaard met jullie zwangerschap.
Ik hoop voor jullie dat die misselijkheid niet te lang de pret zal drukken.
Hopelijk heb je wat aan de tips die de dames je hebben gegeven.

En aan iedereen met een grote kinderwens wil ik zeggen dat ik meeduim dat jullie droom uit zal komen.

Liefs, Miranda

Ik vergeet iets heel belangrijks : echt doen hoor die geboortekaartjes ! hihi
Ik kreeg werkelijk waar elke dag een pakketje binnen hier, teveel om op te noemen.
Waaronder een prachtige spiegel van Sje ! Ik ben helaas niet zo handig met fotoos op de computer zetten en doormailen, sorry

Ik heb wel een digitale foto maar kan hem niet plaatsen, dus indien interesse kan ik hem wel naar iemand mailen die wel kan plaatsen.

Groetekes, Sje

Asje biedt dat weleens aan

nee hoor wil, domme vragen bestaan niet

Ik had kaartjes gestuurt naar de adressen die mij gemaild hadden.
N.a.v. mijn vraag op het forum wie graag een kaartje wilde ontvangen.

Groetjes van Miranda

quote:
Asje biedt dat weleens aan

Dan wachten we in spanning op Asje…

Groetekes, Sje

gefeliciteerd met jullie zwangerschap :smiley:

ik word smorgens al misselijk wakker en het enige dat helpt is :
campina goedemorgen drinkyoghurt, vaste dingen zoals brood of crackers lukt allemaal niet. en dropjes helpt ook goed bij mij :smiley:

geniet ervan, en hopen dat alles goed gaat!

xxx, Evaa.

[img]http://bd.lilypie.com/SZtcp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

Hey Gefeliciteerd, en geniet van je zwangerschap!!

Groetjes Nathalie & Co

het gat misselijk!! ik heb het 9 maanden gehad… dus… dan probeer je elke tip uit maar helaas … sommige dingen helpen even maar het is pittig genoeg! ik vond cola en sinas etc heel smerig altijd maar toen… liters op… een heerlijke boer erna … tja dat heeft het beste geholpen tegen de misselijkheid. (ook wel honingdropjes/kauwgom/vanille vla/geroosterd broodje) en ik had uit eindelijk medicijnen gekregen tegen de misselijkheid EMASAFENE via huisarts… is het enigste wat niet schadelijk is voor baby! en … je heb ze in tablet en zetpillen verschillende mg. dus … wordt het erger gewoon naar vragen…

GENIET ERVAN ZOVEEL ALS JULLIE KUNNEN ZWANGERE DAMES…!!

tja namen dat kan je wel aan het forum overlaten… korte meisjesnaam vind ik zelf EVY of EVA wel heel leuk!!

wat een super leuke kadootjes die kim gekregen had zeg!
Tuurlijk sturen we een kaartje hahaha

groetjes Gytha

Dat is nou precies wat ik ook heb! Moet nu ook al de riem van mijn broek een gaatje terug zetten! Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bij Anna lang zo misselijk niet was en dat ik ook pas later begon te groeien. Zou het dan toch een jongetje zijn??!?!???! Ik kan nu al haast niet wachten om de kleine in mijn armen te houden, zit nu echt al te dromen van een lief klein jongetje of een heel schatig meisje! Ik weet, het het kan nog fout gaan, maar soms gaan je gedachten met je op de loop.

De naam voor een meisje hebben we al gevonden. Natuurlijk is het een verassing voor iederander, dus vertel ik het hier ook niet ! Het is in iedergeval geen Annegien, Willemijn of Annemarie! Een mooie naam die niet zo heel vaak voorkomt en die niet lang is, twee lettergrepen… rara wat is het !

Misselijkheid gaat een stuk beter. Nu is het enkel een beetje in de ochtend en erg heftig in de avond! Overdag niet meer, of een hele enkele keer. De honing dropjes helpen dus echt Sje! Bedankt voor de tip! Af en toe een dropje als de misselijkheid opkomt zetten.

Sann, voor je het weet liggen we samen te bevallen HAHAHA! Zijn ze hier in een keer tweemaal digi-tantes!

Van Harte gefeliciteerd!!!
Geniet ervan.

Wat kan helpen bij misselijkheid is vanile vla.

Maar Gaviscon is toch wel het red-middel

Succes

Gaviscon is toch niet tegen misselijkheid. Dat is tegen maagzuur.

Groetekes, Sje

Ben afgelopen vrijdag heel erg misselijk geweest, heb echt boven het toilet gehangen, maar er kwam niets uit!

Vandaag valt het gelukkig mee, het gaat een beetje op en neer. De ene dag heel erg misselijk de andere dag valt het reuze mee. Ik heb niet echt een middeltje wat altijd helpt, maar honing dropjes zijn wel aan te raden.

Verder alles goed, we kunnen haast niet wachten tot 19 november voor de eerste afspraak bij de vk. De dag erna gaan we naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Spannend!!