Hallo Miranda,
Jeetje geef je in iedere fles rijstebloem, dat is ook een hoop zeg. Wist niet dat dat mogelijk was, Thies zijn darmen zullen het wel aan kunnen maar ik vind het wel erg veel al zeg ik het zelf. Maar jouw kindje is dan niet echt heel zwaar. Thies woog dat met vier maanden en had toen dezelfde lengte, dinsdag moeten we weer naar cb, maar ik heb een vermoeden dat hij de 9,5 kilo gaat aantikken en een lengte van ongeveer 72 cm. Ik ga jullie het laten weten wat de weegschaal heeft aangegeven. Nou ja het komt ook allemaal wel goed en wat je zegt het hoeft niet op 1 dag geregeld te zijn met een fles minder. Als het kindje zich maar lekker voelt. Daar doen we het allemaal om.
Inge/Zoe, dat is misschien wel een idee, alleen hij slaapt nog niet zo heel lang door , sinds twee weken ongeveer en hij wordt eigenlijk altijd om 23.00 uur wakker, maakt niet uit hoeveel hij heeft gegeten om 18.00 uur. Eigenlijk wil ik over gaan op het volgende:
07.00 uur 210cc en 7 scheppen + 2 rijstebloem
11.00 uur 210cc en 7 scheppen
13.00 uur fruitje (proberen grote pot)
15.30 uur 210cc en 7 scheppen
18.00 uur groente (proberen grote pot)+ danoontje
23.00 uur 210cc en 7 scheppen Goedenacht
Dit schema klinkt wel aardig. Dan ben ik 1 fles kwijt en hij krijgt voldoende binnen lijkt me zo
Vinden jullie dit schema ook oke?
Helaas die van 23.00 uur heeft hij echt nog nodig om de nacht door te komen, maar binnen een maand of anderhalf wil ik dan graag over naar drie flessen en die van 23.00 uur laten vervallen, maar dan zal hij eerst door moeten kunnen slapen vanaf 21.00 uur of iets… Nou ja ik ratel nu maar door, maar ik zie jullie reacties wel weer verschijnen.
Groetjes Heidi