Hoi Heidi!
Zo ben je wel een fles kwijt, maar inderdaad niet van die late af. En als je hem wat vroeger probeert te zetten? Bijv. 1 dag 22.30, als dat gaat 22.00 etc.?
Anders blijf je aan die 23.00 uur hangen.
Succes in ieder geval!
Inge

Hoi Heidi!
Zo ben je wel een fles kwijt, maar inderdaad niet van die late af. En als je hem wat vroeger probeert te zetten? Bijv. 1 dag 22.30, als dat gaat 22.00 etc.?
Anders blijf je aan die 23.00 uur hangen.
Succes in ieder geval!
Inge

Ik vind hem helemaal niet zwaar hoor,
mijn zoontje word morgen 3 maandjes oud en woog maandag op het cb 8420 gram bij 66 cm lang.
Hij is pas te zwaar,hij krijgt volledige borstvoeding en groeit er net als zijn broer als een tierelier op.
Zijn broer was bij 6 maanden 12 kilo en 86 cm lang.
Maar ja ik ben benieuwd hoe Mika op die leeftijd zal zijn,nu draagt Mika maat 74 omdat 68 al te klein is en te strak zit.
hier een paar foto´s van mijn dikkie hihi.

Wel kreeg ik het advies om pas vanaf 6 maanden pas met bijvoeding te beginnen omdat hij al dik 2 kilo te zwaar is voor zijn leeftijd,en ivm allergie in de familie.
Minder borstvoeding mag ik hem niet geven want hij komt al niet zo vaak om te eten.
zo´n 4 tot 5 keer op een dag,en met regeldagen iets vaker.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Hallo Biebske,
Dank je wel voor je reactie en de foto’s. Jeetje wat een mannetje. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, want jeetje wat een verschil met mijn zoontje, wat zit ik dan te zeuren, zeg ik dan op mijn manier. Maar zoals je beschrijft wil hij niet vaak eten, dat heeft mijn zoontje nog enorm. Die wil maar blijven eten ook in de nacht. Dinsdag moet ik naar het cb, dus dan weten we weer meer!!
Groetjes Heidi
Wauw, wat een heerlijke volle baby heb je! Echt hollands glorie!
Ik heb het stiekem altijd een beetje jammer gevonden dat Jeske zo’n lang dun meiske is… Maar ze is gezond en tevreden en dat is het belangrijkste…
Dat geldt ook voor jou… Zodra jouw ventje gaat lopen zijn die extra kilootjes er zo af…
Zijn jullie trouwens zelf ook grote mensen dat jullie ventjes zo groot zijn?
Mijn vriend is 1m90, ik ben 1m70. Jeske was bij de laatste meting (afgelopen dinsdag) 74.5 cm lang en 9,3 kilootjes…
Zij zit nu in 80… Voor de lengte moet ze het hebben, maar het is allemaal te wijd (ik heb een skatergirl, hahaha)
Groetjes,
Paula

Dank je wel, dat is lief! Ben ook wel erg trots, alleen het is of was altijd zo’n strijd om zijn flesje te rekken, de eerste drie maanden was het standaard een uur te vroeg, dat was op een gegeven moment wel zwaar. Maar ik heb naar alle adviezen opgevolgd. Dus moet goedkomen.
Dinsdag moeten we weer naar cb, maar denk dat hij z’n 9,3 kilo weegt ongeveer en zal 72 cm lang zijn denk ik. Het is nu twee maanden geleden dus ben benieuwd! Je hebt ook wel gelijk straks met lopen en alles, ik maak mij ook niet echt zorgen, maar baal altijd enorm van cb, dat gezeur altijd, je moet dit en je moet dat!! Ja wij kennen ons kindje het beste denk ik dan. Maar ja komt wel weer goed, ik ben helemaal klaar voor dinsdag.
Leuk hoor een kleine skatergirl!!
Groetjes Heidi
Mika weegt nu 8850 gram bij 67 cm,ook een flinkerd dus,hij is wel nog een beetje hangerig van zijn 2de reeks prikjes,en heeft er huiduitslag van gekregen,best zielig,meneertje is alweer 3 maandjes en 1 week.
gaat hard zeg.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007