Internetprovider

Hoihoi,

Na een week offline te zijn geweest zijn we er weer, lang leve upc!!!. Door een fout van hen zat ik dus een week zonder internet, digitale tv en telefoon, zijn die 2 laatste dingen nog niet het ergste want op de slaapkamer hebben we nog gewoon kabeltv en voor me telefoon heb ik me mobiel. maar goed we zijn er weer.
Nu ben ik al veel langer niet te spreken over upc en wil wel eens weten welke internetprovider jullie hebben en of dan alles bij elkaar zit? Zoals dus internet digitale tv en telefoon.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tjaah… Wij hebben ook UPC en daar wordt ik ook niet altijd even blij van!
We hebben al 2x een monteur over de vloer gehad omdat de tv het niet meer deed.
Geen problemen met internet en telefoon eigenlijk.

Allen wel regelmatig met de tv.
Ik kijk even mee

Liefs, Anne

Zoals ik op hyves al zei: welcome back!

Wij hebben internet via @home (nooit problemen mee) en televisie via de kabel van Essent. Vaste telefoonaansluiting hebben we niet, alleen allebei een mobieltje.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nogmaals thnx Mriek

Liefs Michelle

ziggo

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

michelle ik ben ook niet te spreken over upc,
dan is er wat aan de hand
en ze zeggen standaard: dat ligt aan je kabel
en als ze zich er niet meer uit kunnen lullen zeggen ze dat het ook aan de splitter kan liggen ofzo. jaja
schuif het vooral altijd op die kabel af, de fout ligt NOOIT bij upc PFF!
nog zoiets belachelijks, ze maken telkens wat nieuws… ipv dat ze is het oude beter maken, dan hebbben ze een stuk minder klachten…

wij zijn ook aan het kijken voor iets anders.

maar alice is geloof ik gratis onbeperkt bellen, en dan heb je ook internet.
het upc kastje kan van mij de deur uit, dan neem ik wel digi tenne van KPN.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ziggo hoor ik indd ook goed dingen over.

Inge upc drama. En maar bellen er naar toe kost alleen al goud geld. raar hè ik kon niet bellen maar ik kon wel upc bellen. Vroegen ze of ik op het einde van het gesprek 2 minuten vragen over de service wou doen. dacht geld kost ht toch al laat ik maar doen. Was de laatste vraag zou je upc bij je vrienden aanbevelen??? Duhhhhhhhhhhh wat denken ze zelf.

Ik bel naar normale nr’s ook gratis hè Inge alleen o6 en 0900 nr’s niet. Voor de 06 nr’s gebruik ik me mobiel.

Liefs Michelle

Wij hebben ook ziggo. Heel soms moet ik de modem even rebooten zeg maar en ik heb 1 keer een storing gehad in het digitale kastje (wij hebben telefoon, internet en digitale tv) maar verder nooit problemen.

Groetjes,

Michèle

Hier ook ziggo, toevallig laats s`avonds voor het eerst een storing gehad. Zowel voor de tv als ook voor de telefoon. Internet liep wel gewoon.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik ga is even ziggo googlen

Liefs Michelle

Shit op mijn adres kan geen ziggo, wordt ik doorverwezen naar upc

Liefs Michelle

Oh ben je lekker mee dan. Zit je nog met die ellende, Vreemd dat Ziggo daar niet kan, zo afgelegen woon je ook niet toch?

Groetjes,

Michèle

Wij hebben @home internet en ziggo kabel tv, en allebei een mobiel telefoon abonement van t-mobile waarbij we gratis naar elkaar bellen (en nog 4 andere t-mobilers)
Nou hebben ze hier laatst glasvezel aangelegd, en kregen we van de week van KPN een folder over dat alles in een glasvezel met bellen internet en digitaal tv. Danny wil dat heel graag, want dan kan hij ere divisie live nemen… Ik wil dat eigenlijk niet, want ik vind het belachelijk duur en ik ben heel tevreden met wat we hebben!
We hebben dan wel geen ere divisie live (maar danny kijkt bij een vriend de wedstrijden en dat bevalt mij prima), en we kunnen geen programma;s terug zien of opnemen (maar daar hebben we internet en een kabel richting de tv voor) maar ik mis eigenlijk ook niks… Of kan iemand mij hier ervan overtuigen dat het heel fijn is om glasvezel alles in een van KPN te hebben?

Lilypie First Birthday tickers

@Michèle
Nee ik woon niet afgelegen in rotterdam
Qua kabel heeft upc hier al jaren het alleenreht en nu nog steeds lijkt het wel
Er zijn er wel een paar waar het kan, maar is net zo duur als upc (of goedkoop, is maar net hoe je het bekijkt ) maar die ken ik helemaal niet. Dus of ik daar nu vertrouwen in moet hebben.

Liefs Michelle

Wat vervelend dat je een week zonder internet hebt gezeten.

Wij zitten bij Ziggo en hier ben ik heel tevreden over.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wij zitten bij UPC en ik ben eigenlijk heel tevreden. Afgelopen zomer hebben we wel een tijdje problemen gehad en in totaal 6 monteurs over de vloer gehad, maar alles werkt nu weer goed. Het was ook een fout van UPC (kabelbreuk in de stoep) en ik heb netjes een tegemoetkoming in de kosten gehad. Hier dus eigenlijk wel een tevreden klant.

Groetjes Natasja

Ja daarom zei ik het ook, Je woont niet afgelegen. Enne tele 2?? Daar kan je volgens mij nu ook alles bij doen.

Groetjes,

Michèle

Wij willen ook af van de UPC. Wij hebben zo veel problemen met de tv. Al een nieuwe box gehad, diverse monteurs over de vloer en maar zeggen dat het dan aan de kabels ligt. We hadden alle kabels al vervangen en nog steeds beweren dat het daar aan ligt??? Nee Upc zou ik nooit aan iemand aanbevelen.
We zijn er nog niet echt aan toegekomen om het uit te zoeken maar we zijn het inmiddels zo zat, dat we daar maar eens tijd voor moeten gaan maken.

Verder hebben we over internet en telefoon gebruik geen klachten maar dat is dan ook van de KPN.

Groetjes Bianca

Ik heb Alice, je weet wel dat jonge ding in dat jurkje dat over je televisiescherm darteld met haar haar in de wind, wat vreemd is aangezien ze gewoon binnen is…na ja ennieweej Alice zuigt…als ik dat even zo cru mag zeggen.
Telefoon gesprekken die ik voer duren hooguit 5 minuten want dan hoor ik vervolgens een soort geluid als van een veer die springt en de verbinding springt dan mee en verdwijnt gewoon. Moet dan een minuutje wachten tot er weer een lijn is. Gezellig gesprekken voeren met je vriendin. Ik bel haar per gesprek zon’n 3 a 4 keer, om het gesprek voort te kunnen zeggen.
Dus ALice zouk nie doen!

hoi hoi,

Was benieuwd of je inmiddels al een andere provider hebt gevonden.
Wij hebben namelijk alles van kpn en ik heb nog nooit problemen gehad. Mijn ouders daarentegen hebben het op aanraden van mij ook genomen maar hebben ze wel al een paar keer moeten bellen voor een storing.

Groetjes Suzanne